Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
6 feb 2011
5.829
132
Iedereen moet voor zichzelf uitmaken wat die doet. Zij krijgen hun eigen graf zoals wij de onze. Moslims zullen nooit een worden als voorheen
 
31 okt 2011
9.005
53
En wie zegt dat de ibdarsen het niet op een halal manier hebben verdient ?
Andere stammen doen er net zo hard aan mee, misschien nog veel erger, maar jullie sluiten je ogen en ontkennen het.

Ik heb bewust jij gezegd omdat ik niet meer wil generaliseren, ze had het over wij en ik over haar.
 
18 jun 2012
474
12
Wat een haat Ya latief wollah!

Ghsoema wollah, of je een ait waygher bent of een abdars of een atemsamen etc...
Wat eerder is vermeld we zijn 1!

Ik persoonlijk kan alhamdoelilah met heel veel opschieten, met zowel ibdarsen als de rest. Ik zelf ben ait waygher dus 1 ding is zeker ligt aan de persoon zelf beste mensen. Zowel bij de ibdarsen als de ait wayhers heb je rotte appels en niemand is perfect, behalve Allah Subhana hoe wa3tala!!

Topic starter, Djazak allah oe gahiren zou je de topic willen verwijderen, want het gescheld (kan niet spreken over een discussie) tegen elkaar hier, is boven maten Ghsoema.

Moge allah Subhana hoe wa3tala je hiervoor rijkelijk belonen en je vooraltijd gelukkig laten zijn met zowel je geliefde ouders als je familie Ameen!
 
23 aug 2012
45
0
Wat een haat Ya latief wollah!

Ghsoema wollah, of je een ait waygher bent of een abdars of een atemsamen etc...
Wat eerder is vermeld we zijn 1!

Ik persoonlijk kan alhamdoelilah met heel veel opschieten, met zowel ibdarsen als de rest. Ik zelf ben ait waygher dus 1 ding is zeker ligt aan de persoon zelf beste mensen. Zowel bij de ibdarsen als de ait wayhers heb je rotte appels en niemand is perfect, behalve Allah Subhana hoe wa3tala!!

Topic starter, Djazak allah oe gahiren zou je de topic willen verwijderen, want het gescheld (kan niet spreken over een discussie) tegen elkaar hier, is boven maten Ghsoema.

Moge allah Subhana hoe wa3tala je hiervoor rijkelijk belonen en je vooraltijd gelukkig laten zijn met zowel je geliefde ouders als je familie Ameen!


Topics kan je niet zelf verwijderen. Ik heb een tijd geleden een mail naar de moderator gestuurd met het verzoek deze topic te verwijderen. Blijkbaar is dat niet gebeurd.

Ik zal vandaag inchaalllah nog een mail sturen.
 
18 jun 2012
474
12
Topics kan je niet zelf verwijderen. Ik heb een tijd geleden een mail naar de moderator gestuurd met het verzoek deze topic te verwijderen. Blijkbaar is dat niet gebeurd.

Ik zal vandaag inchaalllah nog een mail sturen.


Djazak allah oe ghairen broeder!

In shaa allah zal het jou lukken! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan