Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
10 apr 2011
3.031
71
De enige die zich voor paal zet dat zijn jullie. Als de ibdarsen beledigd worden hoor je niemand en nu komen jullie opeens ons de les voorlezen dat er niet beledigd mag worden en dat er overal rotte appels zitten. Wat zijn jullie rechtvaardig zeg.




:haha:
je laat me wel lachen, eerlijk is eerlijk.

Wie heeft het over les voorlezen?
waar heb jij het over? wat een fantasie heb je toch jongetje.
 
6 jan 2012
3.617
79
:haha:
je laat me wel lachen, eerlijk is eerlijk.

Wie heeft het over les voorlezen?
waar heb jij het over? wat een fantasie heb je toch jongetje.
De brandstof prijzen stijgen de pan uit, hou dus op met het gieten daarvan om gedoofde vuurtjes weer op te laaien!
 
18 jun 2012
474
12
We zijn allemaal gelijk jij en de rest van onze broeders en zusters horen bij elkaar.. Of de ene abdars is of aitwaygher we blijven gelijk.

Je hebt overal slechte mensen en goede mensen allah oe aghlem wie dat zijn maar moge allah subhana hoe wa3tala ze/ons leiden Ameen.

Ik ben zelf aitwaygher en heb vrienden die ibdarsen zijn, we kunnen prima overweg. wat ik ook heb gemerkt van deze topic is dat door iets gezien te hebben of doordat 1 iemand 1 meisje heeft aangesproken die TOEVALLIG abdars was of aiwaygher betekent niet dat de alle ibdarsen of ait wayhers zo zijn.

Ik blijf het zeggen we zijn allemaal gelijk en wie hoogmoed wil doen of iets anders Allah ie3awen laat ze, zolang Jij of ik het maar niet doet is het goed, je kan ze altijd aan spreken en aangeven dat het niet goed is etc. verdien jij.en de rest hasanaats mee.

Wij zijn broeders en zusters dus wees er voor elkaar in zowel goede en slechte tijden.

De link is wat te overbodig broeder (niet dat ik het bekeken heb maar uit reacties kon ik uit halen dat het niet best is en zeker ghsoema)
Dus vraag ik je beste broeder om de skyrock weg te halen.

Moge allah subhana je hiervoor met het aller beste belonen Ameen. Allah oema ameen.
 
23 aug 2012
45
0
De link was al weggehaald. Ik probeer de topic helemaal te verwijderen wat ik veel eerder van plan was maar toen kwamen er steeds meer reacties waardoor ik heb besloten om de topic te laten.

Heeft iemand enig idee hoe dat moet zodat ik niet zelf hoeft uit te zoeken.
 
18 jun 2012
474
12
De link was al weggehaald. Ik probeer de topic helemaal te verwijderen wat ik veel eerder van plan was maar toen kwamen er steeds meer reacties waardoor ik heb besloten om de topic te laten.

Heeft iemand enig idee hoe dat moet zodat ik niet zelf hoeft uit te zoeken.



Shoukran broer. Alhamdoelilah was je en heb je de intentie zelf om de topic te verwijderen.

Je bedoeld hoe je moet verwijderen? of bedoel je iets anders?
 
14 okt 2012
21
0
Ik snap jullie eerlijk gezegd wel:)
Ibdarsen hebben alles....

En jullie ^^ hebben niks.
Dat doet pijn.
Dus ga zo door&voor je het weet heb ik je hele huis leeggestolen
 
31 okt 2011
9.005
53
Ik snap jullie eerlijk gezegd wel:)
Ibdarsen hebben alles....

En jullie ^^ hebben niks.
Dat doet pijn.
Dus ga zo door&voor je het weet heb ik je hele huis leeggestolen


Juist en zo kom jij dus aan "alles"
Wij daar en tegen werken voor alles en hebben alles op een halal manier. Moet je ook eens proberen, zal je vast veel voldoening schenken.


Ik snap niet waarom je oude koeien uit de sloot wil halen maar goed, als je m wil kan je m krijgen ook.
 
23 okt 2011
3.236
175
dit is echt een raar verschijnsel,

de traditionele vijanden in arif zijn meestal stammen die een grens delen en dus van oudsher oorlogen voeren over grenzen en land . Een bepaalde rivaliteit is dan ook altijd aanwezig .
maar de ibdarsen en ayt wayagher kwestie snap ik nog steeds niet .Deze haat heeft denk ik zich ontwikkeld in NL.
 
28 mei 2012
236
0
Juist en zo kom jij dus aan "alles"
Wij daar en tegen werken voor alles en hebben alles op een halal manier. Moet je ook eens proberen, zal je vast veel voldoening schenken.


Ik snap niet waarom je oude koeien uit de sloot wil halen maar goed, als je m wil kan je m krijgen ook.

En wie zegt dat de ibdarsen het niet op een halal manier hebben verdient ?
Andere stammen doen er net zo hard aan mee, misschien nog veel erger, maar jullie sluiten je ogen en ontkennen het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan