Lievelingsgerecht.

13 nov 2011
2.006
18
Ibawen thoe7er7oer is 1x per jaar in de winter.
Achkouth mag één keer om de 2 maand.
Re3des 1x per week.

Buitelands gerecht: paella hoeft niet per week.

Die ibawen eg agherhoer is heerlijk!
Heb dat paar dagen terug nog gemaakt.

Verukkelijk!

1x per jaar maar? Wajaw miendes joeghien?
 
13 nov 2011
2.006
18
jaa nee iebawen zijn in een woord geweldig ahaha olijfoliee jaa aahah geweldigg

Elke zaterdag slijm ik bij me pa dat hij veel iebawen moet halen haha!
Als ik marmita maak doe ik daar ook bonen bij, dan eet ik alleen de iebawen op en rest laat ik staan.
Ik eet echt van alles.
Ben niet zo een moeilijke eter.
En jij?
 
20 dec 2011
4.337
44
Elke zaterdag slijm ik bij me pa dat hij veel iebawen moet halen haha!
Als ik marmita maak doe ik daar ook bonen bij, dan eet ik alleen de iebawen op en rest laat ik staan.
Ik eet echt van alles.
Ben niet zo een moeilijke eter.
En jij?

Een echte tarifesht ahaha wollah gelijk heb je ach ja nesh ik eet alles wat moederlief voorschoteld ahaha maar ja koeienpoten vind ik eerlijk gezegd maar niks en ach ja voor de rest gooi ik alles naar binnen
 
13 nov 2011
2.006
18
Een echte tarifesht ahaha wollah gelijk heb je ach ja nesh ik eet alles wat moederlief voorschoteld ahaha maar ja koeienpoten vind ik eerlijk gezegd maar niks en ach ja voor de rest gooi ik alles naar binnen


Alhamdoelilah, moeders eten zijn altijd verukkelijk lekker.
Iesrekred haha, me pa maakt ons altijd wijs eet eet is lekker en gezond.
Dan proef ik een klein beetje vetachtige ding om zijn aanbodt niet te kwetsen.:p
Haha gewoon eten en proppen als je daarna maar volzit.
 
6 feb 2011
13.473
66
Een echte tarifesht ahaha wollah gelijk heb je ach ja nesh ik eet alles wat moederlief voorschoteld ahaha maar ja koeienpoten vind ik eerlijk gezegd maar niks en ach ja voor de rest gooi ik alles naar binnen

haha ik lustte vroeger echt bijne niks maar nu eet t echt alles maakt nie uit wat :giechel:
 
13 nov 2011
2.006
18
Een echte tarifesht ahaha wollah gelijk heb je ach ja nesh ik eet alles wat moederlief voorschoteld ahaha maar ja koeienpoten vind ik eerlijk gezegd maar niks en ach ja voor de rest gooi ik alles naar binnen

Pa had ooit hersens gehaald weet niet of het van een koe of schaap was.
Ik moest ze dus bereiden.
Komt me broertje aanhollen oh papa heeft hersens gehaald heh mag ik ook dan wordt ik slimmer dan mijn juf zei tie.:giechel:
Maar wollah had beetje geproeft om te weten hoe het smaakt.
Was te doen, al klinkt het afschuwlijk.:D
 
20 dec 2011
4.337
44
Alhamdoelilah, moeders eten zijn altijd verukkelijk lekker.
Iesrekred haha, me pa maakt ons altijd wijs eet eet is lekker en gezond.
Dan proef ik een klein beetje vetachtige ding om zijn aanbodt niet te kwetsen.:p
Haha gewoon eten en proppen als je daarna maar volzit.

Papa tevreden houden ahaha ach ja wist je dat ieskred vroeger werd gegeten omdat normaal vlees simpelweg te duur was, dus onze riffijnse voorouders moesten ijzer binnen krijgen en ja normaal vlees konden ze niet betalen maar ja die iskekred zijn gewoon met de tijd meegegaan en nu eet iedereen het
 
13 nov 2011
2.006
18
Papa tevreden houden ahaha ach ja wist je dat ieskred vroeger werd gegeten omdat normaal vlees simpelweg te duur was, dus onze riffijnse voorouders moesten ijzer binnen krijgen en ja normaal vlees konden ze niet betalen maar ja die iskekred zijn gewoon met de tijd meegegaan en nu eet iedereen het


Jaa msakien.
Destijds moesten ze ze nog zelf schoonmaken en alle haartjes wegbranden.:(
Nu gewoon kant en klaar bij de slagerij.

In de Zmen was alles lekker en eten ze het met liefde op ze bereiden het toen op stokken.
Nu in deze tijd al eet je ediefoeg zejnag:$
 
20 dec 2011
4.337
44

Jaa msakien.
Destijds moesten ze ze nog zelf schoonmaken en alle haartjes wegbranden.:(
Nu gewoon kant en klaar bij de slagerij.

In de Zmen was alles lekker en eten ze het met liefde op ze bereiden het toen op stokken.
Nu in deze tijd al eet je ediefoeg zejnag:$

Groot respect voor onze voorouders echte mannen en vrouwen neshien ahaha we zijn te verwend ach ja
 
Bovenaan