Lievelingsgerecht.

13 nov 2011
2.006
18
Groot respect voor onze voorouders echte mannen en vrouwen neshien ahaha we zijn te verwend ach ja

Inderdaad,

msakien mesghar iesban enzo.
Als mijn oma verteld hoe het vroeger was.
Zouden wij nu elke kruimel dat valt oprapen en opeten.:)

Ja wij zijn zeker verwend wollah ielah.
 
20 dec 2011
4.337
44
Inderdaad,

msakien mesghar iesban enzo.
Als mijn oma verteld hoe het vroeger was.
Zouden wij nu elke kruimel dat valt oprapen en opeten.:)

Ja wij zijn zeker verwend wollah ielah.

Zman Zman kheb veel van zulke verhalen gehoord zuster maar ja soms denk ik van deze zman moet nederland een keertje raken gewoon hard, deze comsumptiemaatschappij die op ontwikkelingshulp wilt bezuinigen ewa izjen 2 jaar honger geen uitkering geen primitieve voorzieningen wollah dan gaan ze anders piepen
 
13 nov 2011
2.006
18
Ik kook thuis drie verschillende gerechten per dag.

1. gerecht met vlees/kip/vis voor mijn ouders. ( want de rest heeft daar zogenaamd niets mee.)

2. me broers die dagelijks een sms sturen bereidt dit en dat. ( rijst, maceroni, pasta etc )

3. en dan ook nog iets anders erbij bereiden zodat ze het naar hun werk kunnen nemen. ( nachtdienst )

Akaneg diej temerah wollah.
Mijn ouders zeggen vaak wollah tziewnem allemaal.
Net een ariestaurant.:giechel:
 
13 nov 2011
2.006
18
Zman Zman kheb veel van zulke verhalen gehoord zuster maar ja soms denk ik van deze zman moet nederland een keertje raken gewoon hard, deze comsumptiemaatschappij die op ontwikkelingshulp wilt bezuinigen ewa izjen 2 jaar honger geen uitkering geen primitieve voorzieningen wollah dan gaan ze anders piepen

Dat zijn precies de woorden van mijn moeder!
Dan zegt ze wacht maar tot boehoejoef jullie zal bereiken haha jullie zullen zelfs geen water vinden.

Je hebt gelijk we realiseren niet dat we het alhamdoelilah te goed hebben, daar maken we misbruik van.
Eerlijk hoeveel eten belandt er in de prullenbak?
Hoeveel brood kopen we teveel?
Het mag zelfs niet meer aan de eenden worden gegeven zelfs daarvoor is er een boete.

Edag iesmeg Arraby inchaallah.:(
 
20 dec 2011
4.337
44
Ik kook thuis drie verschillende gerechten per dag.

1. gerecht met vlees/kip/vis voor mijn ouders. ( want de rest heeft daar zogenaamd niets mee.)

2. me broers die dagelijks een sms sturen bereidt dit en dat. ( rijst, maceroni, pasta etc )

3. en dan ook nog iets anders erbij bereiden zodat ze het naar hun werk kunnen nemen. ( nachtdienst )

Akaneg diej temerah wollah.
Mijn ouders zeggen vaak wollah tziewnem allemaal.
Net een ariestaurant.:giechel:

siegenthaa mevrouw is een heuze kokkin ahahah je familie mag wel in hun handjes knijpen met de zorgzame butterfly
 
13 nov 2011
2.006
18
siegenthaa mevrouw is een heuze kokkin ahahah je familie mag wel in hun handjes knijpen met de zorgzame butterfly

Hahaha vindt je?
Valt opzich mee, soms heb ik de neiging om te staaken dan eten ze maar wat de pot schaaft.
Dan denk ik nee laat ik maar een liefdadigheid doen voor hun.
Want dat is wat ik laater terug zal vinden inchaallah.

Ik kan zowiezo niets weigeren als iemand graag iets wilt.
Het gaat mij dan dwars zitten wollah.
 
20 dec 2011
4.337
44
Dat zijn precies de woorden van mijn moeder!
Dan zegt ze wacht maar tot boehoejoef jullie zal bereiken haha jullie zullen zelfs geen water vinden.

Je hebt gelijk we realiseren niet dat we het alhamdoelilah te goed hebben, daar maken we misbruik van.
Eerlijk hoeveel eten belandt er in de prullenbak?
Hoeveel brood kopen we teveel?
Het mag zelfs niet meer aan de eenden worden gegeven zelfs daarvoor is er een boete.

Edag iesmeg Arraby inchaallah.:(

wollahielaa, dit is geen goede mentaliteit profeet mohammed vzhm deed roddo met een kommetje water en wij hoppaaa honderden liters ewa ja nederland kan deze zman niet aan wollah het wordt hun dood
 
13 nov 2011
2.006
18
wollahielaa, dit is geen goede mentaliteit profeet mohammed vzhm deed roddo met een kommetje water en wij hoppaaa honderden liters ewa ja nederland kan deze zman niet aan wollah het wordt hun dood

Ons lieve moeders hebben werkelijk een goede raadt voor ons.
Wij hebben zelf warm water dan klaagen we nog.
Ja gelijk paniekaanvallen als nederland in hongersnood raakt ofzo.

Ik ga even mijn lievelingssoap kijken.:$

( gtst )
 
20 dec 2011
4.337
44

Hahaha vindt je?
Valt opzich mee, soms heb ik de neiging om te staaken dan eten ze maar wat de pot schaaft.
Dan denk ik nee laat ik maar een liefdadigheid doen voor hun.
Want dat is wat ik laater terug zal vinden inchaallah.

Ik kan zowiezo niets weigeren als iemand graag iets wilt.
Het gaat mij dan dwars zitten wollah.

ach jaa een echte ait said ahahah, een goede eigenschap zuster maar jaa je broers en ouders zijn je voor het leven dankbaar dus je doet het toch voor iets goedss en ow jaa kan je voor mij even een kippastila maken:p
 
20 dec 2011
4.337
44

Ons lieve moeders hebben werkelijk een goede raadt voor ons.
Wij hebben zelf warm water dan klaagen we nog.
Ja gelijk paniekaanvallen als nederland in hongersnood raakt ofzo.

Ik ga even mijn lievelingssoap kijken.:$

( gtst )

Er zijn tegenwoordig ook hoofdoekjes te zien op gtst maarrrr veel kijkplezier zuster
 
13 nov 2011
2.006
18
ach jaa een echte ait said ahahah, een goede eigenschap zuster maar jaa je broers en ouders zijn je voor het leven dankbaar dus je doet het toch voor iets goedss en ow jaa kan je voor mij even een kippastila maken:p

Inchaallah zullen ze me dankbaar zijn.
Hahaha! Ik stuur je het na mijn soap goedentijdenslechtentijden op.
Ik maak het ondertussen wel. :giechel:

Als je familie van mij geweest zou zijn, had ik het zonder na te denken voor je gemaakt.:)
 
Bovenaan