Lievelingsgerecht.

20 dec 2011
4.337
44
hahahaa hoe zal het dan wel zijn als je echt met iemand praat hahah heel de tijd blablbalbalblabla zonder pauze:p hahahaha

Jaaa ahahha zo is het ook gewoon. Als ik echt iets duidelijk wil maken dan klaar 10 woorden per 2 seconde ahaha ach jaa beetje riffijnse agressie gemixt met het ongeduld van achebdan en dan krijg je dat:p
 
9 jan 2012
2.784
20
Jaaa ahahha zo is het ook gewoon. Als ik echt iets duidelijk wil maken dan klaar 10 woorden per 2 seconde ahaha ach jaa beetje riffijnse agressie gemixt met het ongeduld van achebdan en dan krijg je dat:p

Zieeee ik nu eeen punttt achter het woord gewooon :eek: :eek: haha bravooooo:bounce:
Mwhahahaa hilarisch:p tuuuurboooo power hahaha
 
9 jan 2012
2.784
20
jaa als sally wally haar bril opzet weet je al hoelaat het is hahaha. De aanval op pearl harbour is minder erg dan wat sally wally in gedachte heeft.:cool:

Oeehhh dat heb je goed gezien hahahahaha:p
Wanneer is ons wedstrijdje :D

Ohneee jij hebt je zonnebril ook precies aan eh:eek:
Maar je draagt deze zonnebril zeker omdat je in tranen barst en je wilt dat ik jouw bange oogjes niet zal zien eh :giechel:
 
20 dec 2011
4.337
44
Oeehhh dat heb je goed gezien hahahahaha:p
Wanneer is ons wedstrijdje :D

Ohneee jij hebt je zonnebril ook precies aan eh:eek:
Maar je draagt deze zonnebril zeker omdat je in tranen barst en je wilt dat ik jouw bange oogjes niet zal zien eh :giechel:

nee nee deze zonnebril draag ik omdat ik een coole jonge ben ahahah lelijk gezegdd. Wedstrijd uhmmm lastig ahaha kheb als basisprincipee nooit meisjes slaan duus het word voor mij alleen verdedigen
 
9 jan 2012
2.784
20
nee nee deze zonnebril draag ik omdat ik een coole jonge ben ahahah lelijk gezegdd. Wedstrijd uhmmm lastig ahaha kheb als basisprincipee nooit meisjes slaan duus het word voor mij alleen verdedigen

Ik zal je maaar geloven zeker:p:p
Me3lissssheeee, zolang ik je maaar a3moeth mag geven, maak mij dat allemaal niet uit:cool:
 
Bovenaan