Mannen kom eens hier

Torro

Banned
Gebanned
24 mrt 2013
1.504
5
ey torrotje ik lees aan je woorden dat jij nog een kind bent en niet weet wat je zegt. er is een heel groot verschil tussen je vrouw en je moeder. en we hebben het hier wel over vreemdgaan, ik weet niet wat jij verstaat onder vreemdgaan maar daarmee bedoelen we wel het bed in duiken met een ander man. jij moet meer nadenken over wat jij zegt en het daarna pas zeggen. want volgens mij roep je deze onzin omdat je een goede indruk probeert te maken op de dames hier. nou ik zal je 1 ding zeggen, het zijn mannen als jij die hun vrouwen het ergst behandelen, want als jij je vrouw niet zou slaan als ze zoiets bij je zou doen, geef je daarmee aan dat het je eigenlijk helemaal niks kan schelen wat ze doet en dat je eigenlijk niet eens om haar geeft.

praat aub geen onzin meer en let een beetje op je taalgebruik pubertje


Doe niet als een idioot ik ben helaas geen puber meer.
En als ik niet wil nadenken voordat ik wat zeg? Jij bent hier nieuw jij leest iets gelijk vat je het als een serieus onderwerp. Alles wat k hier plaats is maar wat ik uit mijn nek kraait. Dus bij deze mag jij het geloven.
 
6 apr 2012
17.066
124
spong Bob generatie denkt zo makkelijk over vreemd gaan ...

het ruïneert je leven en plus nog het feit dat het 1 van de grootste zondes (al kaba-ir)

:lol: Geweldig dit!



De beste mannen zijn die mannen die goed omgaan met hun vrouwen. Maar ja, Zina plegen is niet niets eh mannekes. 70 zweepslagen. :haha:
 
Bovenaan