Mannen kom eens hier

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
als ik haar had betrapt op vreemdgaan. met onmiddelijke ingang verbreken van onze huwelijk. hopelijk hebben we dan nog geen kinderen dat maakt alles een stuk makkelijker. slaan zou ik haar denk ik niet, want op dat moment zie ik haar niet meer als mijn vrouw en is het dus gewoon een wildvreemde voor mij. maar vrouwen zijn goed in dingen verdraaien en anderen de schuld geven, zelfs als zij zelf fout zitten. als je je vrouw bijvoorbeeld in bed betrapt met een ander man, gaat ze zeggen ja is jou fout je gaf me te weinig aandacht en tijd:jnoun::jnoun::jnoun: dan zou ik haar echt een paar tikken en trappen uitdelen.

maar het is nu makkelijk praten, ik weet gewoon echt niet hoe ik op dat moment zelf zou handelen en reageren.

Je hebt aan 1 kant wel gelijk maar als je een vrouw slaat ben je gewoon echt heel diep gezonken. Als zij vreemd gaat dan verlaat je haar of je vergeeft d'r weer dat is jou keus maar haar straf gaat ze sws krijgen die hoef jij haar niet te geven
 
8 apr 2013
890
159
Je hebt aan 1 kant wel gelijk maar als je een vrouw slaat ben je gewoon echt heel diep gezonken. Als zij vreemd gaat dan verlaat je haar of je vergeeft d'r weer dat is jou keus maar haar straf gaat ze sws krijgen die hoef jij haar niet te geven

als ze haar straf hier heeft gekregen krijgt ze die van hellevuur niet meer. dus eigenlijk mag je blij zijn als je man je slaat dat je dan je straf gekregen hebt, maar dan moeten het wel 100 zweepslagen zijn. daarmee ontloop je de straf van het hiernamaals die vele malen erger is.

vreemdgaan is niet alleen een persoonlijke kwestie het is ook een cultureel en religieuze kwestie, religieus in de zin van dat het 1 van de ergste zondes betreft. en daarom is het bij westerlingen geen echt kwaad iets omdat zij het alleen als een persoonlijke kwestie zien.
 
8 apr 2013
890
159
Ewaja iedereen zijn eigen mening er over

ik zit nou wel zo stoer te praten over slaan enzo maar of ik haar zou slaan weet ik niet hoor. het is alleen iets wat je nooit hoopt te overkomen. 2 dingen wil ik nooit meemaken ;bedrogen worden en scheiden
 

Oum

Banned
Gebanned
31 mrt 2013
1.260
3
ik zit nou wel zo stoer te praten over slaan enzo maar of ik haar zou slaan weet ik niet hoor. het is alleen iets wat je nooit hoopt te overkomen. 2 dingen wil ik nooit meemaken ;bedrogen worden en scheiden

Ja precies. Als ik inshaAllah ga trouwen wil ik ook niet gaan scheiden en als ik bedrogen word dan tja.. Dan weet ik het eigenlijk ook niet maar hoop dat dat niet gebeurt
 
6 feb 2013
2.211
20
als ik haar had betrapt op vreemdgaan. met onmiddelijke ingang verbreken van onze huwelijk. hopelijk hebben we dan nog geen kinderen dat maakt alles een stuk makkelijker. slaan zou ik haar denk ik niet, want op dat moment zie ik haar niet meer als mijn vrouw en is het dus gewoon een wildvreemde voor mij. maar vrouwen zijn goed in dingen verdraaien en anderen de schuld geven, zelfs als zij zelf fout zitten. als je je vrouw bijvoorbeeld in bed betrapt met een ander man, gaat ze zeggen ja is jou fout je gaf me te weinig aandacht en tijd:jnoun::jnoun::jnoun: dan zou ik haar echt een paar tikken en trappen uitdelen.

maar het is nu makkelijk praten, ik weet gewoon echt niet hoe ik op dat moment zelf zou handelen en reageren.
als jij je vrouw goed behandeld en haar genoeg aandacht geeft hoef je niet bang te zijn dat dit zal gaan gebeuren.
 
8 apr 2013
890
159
als jij je vrouw goed behandeld en haar genoeg aandacht geeft hoef je niet bang te zijn dat dit zal gaan gebeuren.

al geef je haar niet de aandacht die ze nodig heeft of de tijd, is dat nog geen reden voor haar om vreemd te gaan. dan praat je er eerst over met je man, heeft dat geen effect dan kan je altijd nog scheiden! je begaat tog geen zonde omdat je boos bent op iemand of omdat diegene je niet genoeg aandacht geeft! dat slaat echt nergens op.
 
Bovenaan