Marokkaanse Moppen

5 feb 2011
8.897
38
Izjen Oude vrouw zat in de Lift van een Erg Lange hotel..
bij de 3de verdieping kwam zo'n jong meid binnen met lekker parfum..
De oude vrouw zo ruiken..
en die meid trekt haar Neus op en zei : Channel Nr 2 150 euro..
Bij de 5de verdieping Komt er een andere meisje binnen , met ook lekkere parfum..
en zei : Gucci 132 euro..
Bij de 7ste verdieping komt er nog een meid binnen.. voor ze kon praten Liet de oude vrouw een scheet ..
en zei : broccoli van de aldi .; 67 cent
 
5 feb 2011
8.897
38
Sousie vraagt aan zijn zoon achmed ga even naar de buren en vraag een hamer. Achmed komt terug pa ze hebben geen hamer. Oke ga naar je oom en vraag hem. Zoon kom terug, pa hij heeft ook geen hamer. Ga naar je oom in Frankrijk. pa hij heeft het zelf nodig. Ga naar marokko en vraag je oom daaar om een hamer. zoon komt vermoeid terug paaaaaaaaa zijn hamer is vorige week stuk gegaan. pa gaat teleurgesteld zitten en zegt oke zoon pak de hamer dan maar uit de schuur.''
 
5 feb 2011
8.897
38
Een soussie gaat naar zijn vader en vraagt geld voor nieuwe kleren. Zijn vader kijkt hem nors aan en pakt aarzelend zijn portemonnee. Uiteindelijk haalt hij er 20 euro uit en zegt: ' Hek a weldi, koop een broek, trui, schoenen, n jas voor je broertje, en wat er overblijft geef je terug!
 
5 feb 2011
8.897
38
een meisje loopt met haar vriend in het park

Ze zegt tegen haar vriend, liefje zeg me eens van die mooie woorden die mijn hart op hol zetten

Haar vriend zegt, je broer loopt achter ons
 
5 feb 2011
8.897
38
giorgio+armani.jpg


this one HOT or NOT !
 
30 jan 2012
1
0
Een marokkaan gaat naar de imam en zegt tegen hem: Imam, ik eet zoveel maar ik raak niet vol. Imam zegt: Zeg je wel Bismillah? De man antwoordt: Nee, imam. Imam zegt: Dan eet de shaytan met je mee, dat is de reden dat je niet genoeg krijgt. De man loopt weg en onderweg naar huis, komt hij langs een restaurant en hij wil eten. De loopt naar binnen en gaat aan tafel. Hij bestelt eten en vraagt de ober om er extra veel sambal erin te doen... Wanneer de ober het eten van de man serveert, begint de man met eten, zonder bismillah te zeggen....zijn mond staat in lichte laaie...de man roept de ober om een grote glas water te brengen. Wanneer de man deze in zijn hand heeft, zegt hij: Bismillah en drinkt de glas op en zegt tegen Shaytan, Brand maar lekker!! hahahahaha

Deze is echt gestooooord. hahhahaha! :bounce:
 
1 dec 2011
12.067
53
Een Hollands gezin telt 3 kinderen waaronder 2 jongens en 1 meisje. de oudste zoon komt thuis van school en zegt :"nou pa ik moet je iets vertellen , ik ben homo." De vader die natuurlijk teleurgestelt is zegt nou ja daar kan ik niet veel aan doen. Even later komt de volgende zoon binne en zegt :"vader ik moet je iets vertellen , ik ben homo." Die vader is natuurlijk zeer kwaad en roept IS ER NU NIEMAND DIE VAN MEISJES HOUD waarop zijn dochter zegt :"ja ik wel."
 
1 dec 2011
12.067
53
Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
 
1 dec 2011
12.067
53
op een dag komt onze vriend hassan binnen in een cafe dan zegt hij tegen de bar man:
3tini wahd cola wela (geef me een cola of anders)
de bar man geeft hem snel een cola
de volgende dag komt hij weer en zegt de zelfde gezegde
de barman geeft hem snel weer een cola
over 7 dagen komt onze vriend hassan weer en zegt
3tini wahd cola wela(geef me een cola of anders)
de barman is het zat en zegt gelijk wela das (of anders wat)
waarop joe7ha antwoord wela wahd fanta (of een fanta)
 
Bovenaan