Marokkaanse Moppen

1 dec 2011
12.067
53
Een man komt heel enthousiast thuis:

"Trees, pak je koffers, pak je koffers!"

"Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw.

"Ik heb veertig miljoen gewonnen bij de Lotto ," roept de man.

"O, wat geweldig," zegt de vrouw:

"Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?"

"Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"
 
18 dec 2011
12.851
98
Een man komt heel enthousiast thuis:

"Trees, pak je koffers, pak je koffers!"

"Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw.

"Ik heb veertig miljoen gewonnen bij de Lotto ," roept de man.

"O, wat geweldig," zegt de vrouw:

"Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?"

"Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"

Hahaha, nou die is echt hard.
 
1 dec 2011
12.067
53
een engelse,franse en een turkse vrouw klagen over dat hun mannen niets doen thuis..en dat ze willen dat hun mannen ook helpen met het huishouden..
dus ze gaan naar een plek waar vrouwen allemaal vergaderen over dit soort dingen..
dus er wordt tegen ze gezegt dat ze tegen hun mannen moeten zeggen: als je mij niet helpt doe ik ook niks..
na een weekje vragen ze aan de franse vrouw of het heeft geholpen..
de vrouw zegt..de 1e dag zag ik niks de 2e zag ook niet de 3e dag begon hij te helpen..
hetzelfde wordt aan de engelse vrouw gevraag..waaop zij antwoord: de 1e dag zag ik niks de 2e dag zag ik niks de 3e dag begon hij me te helpen..
en dan is het de beurt aan de turkse vrouw..waarop zij antwoord:
de 1e dag zag ik niks,de 2e dag zag ik niks, de 3e dag begon ik weer te zien..
 
1 dec 2011
12.067
53
Er rijdt een auto over de brug. Gelijk komt er een agent op de auto af en zegt: "Gefeliciteerd, u bent de miljoenste auto die over deze brug rijdt. Daarom krijgt u een geldprijs van 1000 euro!"
Da agent vraagt wat hij met het geld gaat doen, waarop de man antwoordt: "Mijn rijbewijs halen!".
De vrouw die naast hem zit zegt: "Let maar niet op hem, hij kraamt altijd onzin uit als hij dronken is."
Op de achterbank zegt iemand: "Ik zei toch dat we niet ver zouden komen in een gestolen auto."
Dan wordt er vanuit de kofferbak geklopt en horen ze een stem die vraagt: "Zijn we de grens al over?"
 
1 dec 2011
12.067
53
3 soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te gaan zwemmen , op een geven moment zegt 1van hun laten we een weddenschap aansluiten wie 'l langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen ! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen
 
6 feb 2011
13.473
66
Er rijdt een auto over de brug. Gelijk komt er een agent op de auto af en zegt: "Gefeliciteerd, u bent de miljoenste auto die over deze brug rijdt. Daarom krijgt u een geldprijs van 1000 euro!"
Da agent vraagt wat hij met het geld gaat doen, waarop de man antwoordt: "Mijn rijbewijs halen!".
De vrouw die naast hem zit zegt: "Let maar niet op hem, hij kraamt altijd onzin uit als hij dronken is."
Op de achterbank zegt iemand: "Ik zei toch dat we niet ver zouden komen in een gestolen auto."
Dan wordt er vanuit de kofferbak geklopt en horen ze een stem die vraagt: "Zijn we de grens al over?"

Deze is al eerder in de topic geplaatst;)
 
1 aug 2011
4.659
53
Een man komt heel enthousiast thuis:

"Trees, pak je koffers, pak je koffers!"

"Wat is er dan?" vraagt zijn vrouw.

"Ik heb veertig miljoen gewonnen bij de Lotto ," roept de man.

"O, wat geweldig," zegt de vrouw:

"Wat moet ik pakken: zomer- of winterkleren?"

"Maakt niet uit," zegt de man, "als je maar oprot!"

whahahahaahahahahahaahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik lach me hier helemaaaaaaaal dood!!! hahahahahahaaa dodelijk!!!
 
23 okt 2011
3.236
175
marokkaanse Sprookjes verhaal

een slechterik ontvoert de prinses en is van plan met haar te trouwen en samen in een kasteel te gaan wonen .
paar maanden later komt een held om het op te nemen tegen de slechterik en zo dus de prinses te redden uit de handen van de slechterik

de held klopt aan bij het kasteel , en de prinses kijkt uit het raam en vraagt: wat kom je doen ?
de held zegt ik kom je redden van de slechterik

vraagt de prinses: en wat als je mij gered hebt?? heb je een huis waar we kunnen leven ?
antwoordt de held: nee

vraagt de prinses: heb je geld waar we van kunnen leven ?
nee antwoordt de held .

toen zei de prinses iwa qawwed wat doe jij hier nog :p

en zo leefden de prinses en de slechterik lang en gelukkig samen
 
Bovenaan