Marokkaanse Moppen

1 dec 2012
3.248
61
marokkaanse Sprookjes verhaal

een slechterik ontvoert de prinses en is van plan met haar te trouwen en samen in een kasteel te gaan wonen .
paar maanden later komt een held om het op te nemen tegen de slechterik en zo dus de prinses te redden uit de handen van de slechterik

de held klopt aan bij het kasteel , en de prinses kijkt uit het raam en vraagt: wat kom je doen ?
de held zegt ik kom je redden van de slechterik

vraagt de prinses: en wat als je mij gered hebt?? heb je een huis waar we kunnen leven ?
antwoordt de held: nee

vraagt de prinses: heb je geld waar we van kunnen leven ?
nee antwoordt de held .

toen zei de prinses iwa qawwed wat doe jij hier nog :p

en zo leefden de prinses en de slechterik lang en gelukkig samen


hahahah deze klopt helemaal als de prinses marokaans was :p
 
6 feb 2011
5.829
132
3 soussies verveelden zich en besloten om naar zee te gaan om te gaan zwemmen , op een geven moment zegt 1van hun laten we een weddenschap aansluiten wie 'l langst onder water blijft, diegene die als eerste naar boven komt moet de lunch betalen ! Msakin ze zijn alle drie nooit naar boven gekomen


Deze verdient een award.
 
6 feb 2013
2.211
20
marokkaanse Sprookjes verhaal

een slechterik ontvoert de prinses en is van plan met haar te trouwen en samen in een kasteel te gaan wonen .
paar maanden later komt een held om het op te nemen tegen de slechterik en zo dus de prinses te redden uit de handen van de slechterik

de held klopt aan bij het kasteel , en de prinses kijkt uit het raam en vraagt: wat kom je doen ?
de held zegt ik kom je redden van de slechterik

vraagt de prinses: en wat als je mij gered hebt?? heb je een huis waar we kunnen leven ?
antwoordt de held: nee

vraagt de prinses: heb je geld waar we van kunnen leven ?
nee antwoordt de held .

toen zei de prinses iwa qawwed wat doe jij hier nog :p

en zo leefden de prinses en de slechterik lang en gelukkig samen


Hahahahah, wieeh hoe kom je er by..

Is het je trouwens nooit opgevallen bij die marokkaanse films dat het einde dramatisch is en altijd wel een doode is. Dus jou einde klopt net niet helemaal. Mecha merliesch zo is ie okwel leuk
 
Bovenaan