Met zn allen een verhaal schrijven

1 dec 2012
3.248
61
"Eh tamza wakker worden" zei Samir tegen zn zusje lopi. Lopi deed een van haar oog open. "Wat moet je laat me slapen eh agyoer" zei lopi en keerde hem de rug toe. Samir pikte het niet en trok zo het deken van haar af. "Waarom maak je me wakker het is zondag!!" Zei ze en werd woest en stond moeizaam op. Samir lachte haar gewoon uit. Lopi keek op de klok en zag dat de klok 8 uur sloeg. "Het is veelste vroeg eh gek" zei ze en dook haar bed weer in. "Ik maak je wakker met een goede reden" zei hij en lopi luisterde aandachtig naar wat hij te vertellen had. "Onze zus Whatever wordt handgevraagd" zei hij en lopi stond op en was klaarwakker. "Dit meen je niet ? Met wie ?" Vroeg ze en hij hield zich gedeisd want papa jamalbb zat aan het bidden. "Sst kom naar beneden en vraag het haar zelf" zei hij fluisterend. Samir liep haar kamer uit en lopi kleedde zich snel om ze moest weten hoe? Wat? Wie ? En waar? Ze rende naar beneden en botste tegen haar broer alhocima aan. "Kijk uit waar je loopt" zei hij bot en liep de trap op. "Wat zijn we lekker aardig vandaag" zei ze sarcastisch. Ze liep de keuken in en trof daar haar lieve moeder T3umchet aan. Ze groette haar met een kus en hielp haar verder. "Wanneer is het jouw beurt lopi" vroeg moeder T3umchet aan haar. Lopi lachtte "Nog lang niet eh yema" zei ze en stopte de gevulde kip in de oven. "Laten we gaan ontbijten" zei mama T3umchet en samen liepen ze naar binnen. Het ontbijt werd al gemaakt door zus Trotse_Berber en Aittouzintje. We namen plaats aan tafel en genoten van de heerlijke ontbijt. Toen we klaar waren zaten alhocima en Samir ruzie te maken om wie er gaat afruimen. Dat is de taak van de jongens. "Ik doe het wel jullie zijn echt lui oefff " zei lopi en ruimde af. "Dankje wel lieve zusje " zeiden ze allebei en rende naar de playstation. Hoe oud zijn ze ? Trouwens waar is Whatever! Dacht lopi. Bijzichzelf. Ze liep Whatevers kamer in en zag haar daar druk bezig met haar make_up. "Thamshoemt waarom heb je me niks verteld" zei lopi en Whatever lachtte en zette haar haren mooi in model. "Ik wou het wel vertellen" zei ze en lopi moest huilen. "Waarom huil je ? " Vroeg Whatever en lopi snikte en zei; "Ik zal je zo erg missen" zei ze en ze omhelsten elkaar. "Trouwens wie is de gelukkige?" Vroeg lopi en veegde haar tranen weg. "De gelukkige is trotse" zei ze en lopi's blik was niet te beschrijven. Onze buren in Marokko? Yeh Thamshoemt zigenta ik heb veel gemist. Vooral omdat ik die broertje rafik zo leuk vind. Oeii moet er niet aan denken. "Mohiem zusje kan ik even alleen zijn" vroeg ze en lopi had er geen problemen mee en liep naar beneden om Samir te irriteren. Ze liep de woonkamer in en vond iedereen al aangekleed. "Wajooow lopi waarom zit je nog in je pyama" zei mama T3umchet en iedereen lachtte haar uit. "Is nieuwe mode a jema " zei alhocima en lopi rende naar boven en koos een leuke outfit uit en maakte haar zelf lichtjes op. De deur werd open gedaan, door haar nichtjes fiaminillah en diamantje_21. "Heey schoonheid" zeiden ze en ze omhelsten elkaar strak. Ze hebben elkaar wel 4 jaar niet gezien. Ze kletsten wat bij totdat ja hoor Samir de kamer binnenkwam. "Ik wil jullie pret niet bederven maar tante Boussiakia roept jullie" zei hij en we rende allemaal naar beneden naar tante Boussiakia. "Ja je riep ons ?" Zeiden we in een koor. "Nee hoor wie zei dat?" Zei ze en hoorde Samir lachen vanuit de keuken. De deurbel ging en lopi deed de deur open en trof daar rafik aan. Ze schudden elkaars handen. "Jij bent veranderd" zei hij......

De rest mag Samir afmaken
 
S

Samir

Guest
hahaha wacht even wacht..

we zouden verhaal schrijven en ik ben bereid om mee te helpen. Maar we moeten eerst afspreken waar het over gaat en ik moet akkoord gaat! Nu ben je al begonnen en in de tweede zin noem je me al aghyour haha jek??
 
5 mrt 2012
18.240
681
haha verhaal bepaalt of jij trouwt of niet, je hebt niks te zeggen :p gewoon uithuwelijking hahaha

Haha jij bent zahma mijn grote broer, dus zorg ervoor dat ik niet ga trouwen! :haha:
Ik heb veel te zeggen hoor :ego:
 
1 dec 2012
3.248
61
hahaha wacht even wacht..

we zouden verhaal schrijven en ik ben bereid om mee te helpen. Maar we moeten eerst afspreken waar het over gaat en ik moet akkoord gaat! Nu ben je al begonnen en in de tweede zin noem je me al aghyour haha jek??

Ik ben alvast begonnen om te vermijden dat je weer 8 pagina's lang verspilt net als je vorige topic:hihi:

Maak m af ziedd !!
 
Bovenaan