Met zn allen een verhaal schrijven

1 dec 2012
3.248
61
Voor lopi kon antwoorden kwamen Trotse_Berber en Boussakia hun storen. "Mensen groeten niet meer, zie ik." Zei TB zonder schaamte en stak haar tong uit. Boussakia lachte en gaf hem een hand. Rafik was hélemaal rood aangelopen, en liep door nadat hij lopi een knikje gunde. "Ga trouwen met hem, 7uma weh dhaye thejjedh chen refdhiy7" kwam yemma Thchum3et eraan. TB gniffelde en gaf haar moeder gelijk. "Kom hier, voordat iemand je nog in de haren vliegt" zei ait-touzintje, die er ondertussen al bij was gekomen. In de woonkamer aangekomen, dankte iedereen TB voor haar overheerlijke ontbijt. -ego- "Ja, ik weet het. Ga nu maar verder met jullie levenloze praktijken." en TB verlaatte de ruimte. "Als je mijn zus niet was hè" riep alhoceima haar achterna. Whatever was ondertussen al klaar met haar make-over en zag er verbluffend uit. Thchum3et joelde zo hard dat zelfs de overburen het konden. Iedereen feliciteerde haar, maar aqbuch, de vervelende onkel, kon het niet laten om commentaar te leveren. "Met een fonora was je veel mooier, dan die poedelharen." Whatever, gaf hem een kwade blik en hij maakte zich uit de voeten. Iedereen was druk bezig aan het praten, toen rafik ineens naar de tuin ging. Vijf minuten later, volgde lopi hem. Niemand merkte het op, behalve TB en ait-touzintje. Mina00 kwam de woonkamer binnen met een paar cadeautjes en kwam er gezellig bijzitten. Opeens hoorden we Whatever hard snikken. Iedereen keek haar onbegrijpelijk aan, "Ik ga jullie zo hard missen." TB kwam naast haar zitten, "Ik weet dat je mij het hardst zal missen, hoor." en troostte haar. Het liep uit tot een grote groepsknuffels die toch wel een beetje awkward was. Toen ging de bel, en iedereen keek op. Jamalbb ging open doen, en we hoorden de verschillende mannenstemmen. "Salam u alaikum" zei trotse. Whatever kwam binnen met de schaal en stopte abrupt toen ze hem zag. Ze knikte verlegen en ging zitten...

:hihi: ik volgde hem yek? Hhahaha
 
Bovenaan