Met zn allen een verhaal schrijven

1 dec 2012
3.248
61
Ik wil graag dat afgemaakt word jammer dat ik niet zoveel tijd meer heb moet voor me dochtertje zorgen :)
 
5 mrt 2012
18.240
681
Toen ging de bel, en iedereen keek op. Jamalbb ging open doen, en we hoorden de verschillende mannenstemmen. "Salam u alaikum" zei trotse. Whatever kwam binnen met de schaal en stopte abrupt toen ze hem zag. Ze knikte verlegen en ging zitten...

Ik kreeg een krop in mijn keel, nu pas besef ik dat ik op punt staat om de rest van mijn leven met hem te delen. Ik begon te twijfelen of ik er wel klaar voor ben. Mijn vader Jamalbb vroeg of ik zeker was van mijn keuze. Ik kreeg tranen in mijn ogen *snik snik* ik wist niet wat te zeggen. Ik keek trotse aan en zag zijn prachtige groenen ogen bezorgd naar me kijken. Ik schudde mijn hoofd 'nee' en barstte in tranen en liep weg. Maar plots hoorde ik opeens uit het niks......

Tring tringggggg... het was mijn stomme wekker! Oef het was maar een droom :slaap:

 
5 mrt 2012
18.240
681
Deze oude hadja heeft zich nog nooit zo gelukkig gevoeld na het ongeluk die haar overleden man heeft meegemaakt allahou y rahmoe.

Ze had veel miserie meegemaakt... Het is weer tijd voor een nieuwe vlam in haar leven. Ze ontmoete een knappe....


Hahaha ik ben hier echt kei slecht in. :lol:
 
21 aug 2011
13.008
244
Ze had veel miserie meegemaakt... Het is weer tijd voor een nieuwe vlam in haar leven. Ze ontmoete een knappe....


Hahaha ik ben hier echt kei slecht in. :lol:

Hadj Mimoun, ook hij heeft veel miserie gekend ik zijn leven. Toen hij haar voor het eerste keer zag...

Haha ik ben geen haart beter ze :p
 
5 mrt 2012
18.240
681
Hadj Mimoun, ook hij heeft veel miserie gekend ik zijn leven. Toen hij haar voor het eerste keer zag...

Haha ik ben geen haart beter ze :p

Hij keek diep in haar groene-bruine prachtige ogen en droomde eventjes weg ...... is het geluk nu toch weer op zijn pad gekomen?



Haha safi ik heb het verpest :haha:
 
Bovenaan