Mijn eigen NEEF die mij verkrachte!**

4 feb 2011
3.250
18
Salwa..

De volgende dag:

Ik deed een bloemetjeskleedje aan.
Stijlde mijn haar en deed wat rode lipgloss aan.
Ik nam een stukje fruit en keek wat naar TV.
Ik zag dat mijn vader gestrest de woonkamer binnen liep.
"Doe de TV uit gadverdamme" riep hij woedend.
Met trillende handen deed ik de TV uit.
"Ga je moeder helpen in de keuken jij onbeschofte" vervolgde hij schreewend der aantoe. "En wat is die handdoek van jou in de badkamer aan het doen, tfoee ahlaa mens ooit gehoord van opruimen. ga slapen en word wakker in de hel dat verdien je met zon sgraalle kledij die je draagt" zei hij. Ik was het zoo beu dat mijn vader me zo behandeld. "Wat is jou probleem in godsnaam" floeptte ik eruit. Hij keek me kwaadaardig aan. "Wat zei je" riep hij woedend en hij gaf me een preek. Ik keek hem aan met mijn vuilste blik ooit.
Wat ik eigelijk nog nooit heb gedaan. ik liep al die tijd gwn stilletjes met tranen weg als hij op me riep of me sloeg.
Maar deze keer wou ik mijn haat laten zien die ik altijd verbergde. "Ik haat je!!! ik haat je!!! , Waarom moest jij mijn klote vader zijn. Wat heb ik je in godsnaam misdaan dat jij me zoo moet behandelen !!!! riep ik uit met opengesperde ogen. "Tfoee , dat ik altijd jou kop te zien krijg, ik wens jou gewoon de dood aaahh" riep ik nog harder uit. Mijn vader kwam naar me toe en pakte me van mijn haren. hij gooide me op de grond en stampte op mijn rug. Ik schreeuwde het uit van de pijn. "Ik haat je !! ik haat je !" bleef ik schreeuwen. Mijn vader stoptte en liep naar zijn slaapkamer. Hij gooide de deur met een klap dicht.
Ik liep huilend naar de keuken en zocht troost bij men moeder. Tot mijn verbazing duwde mijn moeder mij van haar af. "Je hebt dit verdient, zo iets zeg je gwn niet tegen je vader" zei ze kwaad. "Mam zoo hoort hij me niet te behandelen, wat ben ik voor hem een stukje vuil of weet ik nog wat. als hij me niet zo graag heeft waarom heeft hij me dan op deze wereld gebracht als hij me gewoon telkens pijn doet" schreewde ik huilend uit.
"Zwijg , je vader hoort alles gadverdamme salwa" fluisterde mijn moeder. "Het kan me niet schelen of hij het hoort of niet!!" riep ik woedend uit. De bel ging en ik liep naar beneden om open te doen. Tegenover mij zag ik Husn staan die met medelijden naar me keek. Ik plofte gewoonweg in zijn armen. Ik moest wel bij iemand troost zoeken. bij men moeder konst ik het in ieder geval niet vinden. "Laten we ineens gaan salwa" zei hij terwijl hij over mijn haar streelde. Onderweg vertelde ik hem het hele verhaal. "Hij troostte me door een ijsje voor me te kopen en door af en toe mijn traantjes af te vegen wanneer het nodig was. Wat is mijn neefje toch zon lieve' dacht ik inmezelf. "Nou laten we gaan zoals we hadden afgesproken" zei hij en nam me mee in de auto van zijn buurjongen die ons bracht naar de boerderij van zijn tante.
Alee, onze tante dan. Daar aangekomen groette ik iedereen eventjes snel. daarna nam husn me mee naar een stal waar koeien en schapen zaten. "Nou toffe geur hier" zei ik lachend. "Is dit de eerste keer dat jij je eigen geur al geroken hebt?" zei hij plagend. "Hahah grappig hoor" zei ik lachend en gaf hem een stompje. "Heb je een fototoestel bij?" vroeg hij opeens. "Neee , alleen mijn gsm" antwoordde ik. "Oke neem nu een foto van ik die een schaap vast heeft" zei hij en probeerde een schaapje te vangen. Lachend keek ik hoe hij een schaapje probeerde te vangen. Ze liepen van ene kant naar de andere kant. "Het lukt je toch nooit" plaagde ik hem.
"Ooh jah ben je zeker, dan ken je me nog niet zo goed""
"Nee ne niet proberen het lukt je toch niet" plaagde ik hem verder. Hij had dus toch eentje te pakken gekregen.
Ik nam dus een foto. daarna gingen we wat wandelen.
Tijdens het wandelen vroeg hij me waarom mijn vader zo deed tegen mij. "Husn ik heb echt geen idee, wat hij tegen me heeft, hij reageert gewoon zomaar tegen me" zei ik verdrietig. "Gelukkig heb ik jou, iemand die tenminste wat voor me opkomt" vervolgde ik wat trots....
 
4 feb 2011
3.250
18
Husn:

Ik voelde me zoo goed toen ze dat zei.
Ze bleef maar praten maar mijn gedachtes waren ergens anders,
ze waren bij haar lippen en bij haar prachtige ogen.
Deze gevoel had ik nog nooit ervaren.
Dat maakte salwa zo speciaal bij me.
We babbelden wat en kwamen opeens bij een rivier terecht.
ik pakte een paar stenen op en gooide ze in het water.
"Weet je salwa, ik heb een compliment voor je" zei ik terwijl ik diep in haar kijkers keek.
"Vertel op" zei ze met een warme glimlach.
Ik keek haar recht in de ogen en voegde daar zacht aan toe: Je bent een speciaal iemand ,
Zo zeldzaam en zo boordevol liefde vanbinnen. Ik begrijp niet dat mensen jou zo behandelen.
Dat verdien je niet. Ze weten niet tegen wie ze het hebben. Je hebt geduld met alles,
als je iets wilt vecht je ook ervoor. Als iemand denkt aan een perfecte toekomstige vrouw dan zou jij daar van een bewijsje moeten zijn. Ik bedoel jij bent gewoon alles, laat je niet kleineren omdat ze jou zo behandelen. Salwe keek me met opengesperde ogen aan , ik zag een traantje vallen.
Ze plofte in mijn armen. "Dat is het mooiste compliment die ik ooit heb gekregen husn" fluisterde ze zacht. ................... . Eeen beetje later liepen we naar ons tante haar huisje.
Daar aangekomen was iedereen op de bovenste woonkamer.
Ik en salwa waren dus de enige beneden.
"Ik heb verschrikkelijke dorst" zei salwa nadat ze een fles ijskoude water naar binnen schrok.
"Nou laten we is hier zien wat er te eten valt" zei ik terwijl ik snuffelde in de ijskast.
"Weet je ik ga maar eens afwassen, dat zou deugd doen voor mijn tante" zei salwa terwijl ze
hier en daar wat afwas zeep zocht. "Nou laat me wat helpen" zei ik opeens.
"Neee joh dit is vrouwenwerk" zei ze nadat ze me met opgevouwen mouwen klaar zag staan.
"Nou oké 'dacht ik. En nam plaats op een stoeltje.
Ik zat vanuit mijn positie toe te kijken hoe salwa de afwas deed.
Ze had een mooie doorschijnende jurkje aan waardoor ik de vorm van haar billen goed te zien kreeg. Haar moooie zwarte haren die los hingen, En de manier hoe dat ze me af en toe is aan keek. Ik kon het niet meer aan. Het was nu of nooit.
Want ik wist dat als de vakantie voorbij zal gaan dat ik haar weinig zal zien.
Ik liep naar haar toe en zonder dat ik het wist belandde mijn handen op haar middel.
Ik merktte dat ze stilletjes schrok.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa:

Ik voelde opeens 2 handen om mijn middel waardoor ik stilletjes schrok.
Ik draaide me om en stond oog in oog met 2 prachtige groene ogen.
"Ehmm jahh?!" vroeg ik met opengesperde ogen.
Husn moest lachen en antwoordde: ow niks wou gewoon zien hoe het hier gaat.
Ik moest wel wat lachen om zijn vreemde manier van doen en deed gauw verder met de afwas.
Een beetje later voelde ik zijn adem in mijn keel.
Ik voelde zijn lichaam tegen me aan en draaide me om.
"jaaahh?" vroeg ik een beetje ontzet.
"Ow niks' zei hij terwijl hij over mijn haar streelde.
Ik vond het raar van hem dat hij me op sensuele manieren aan raakt.
"Nouu husn laten we maar gaan , ik raak een beetje verveeld hiere" zei ik nadat ik alles had afgewassen....
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa:

Thuis aangekomen:


Ik nam afscheid van husn, en liep naar boven.
Ik moest een beetje lachen, want het was zo leuk der straks onderweg naar huis.
Husn deed wat belachelijk met die ene buurjongen van hem. Ze deden de radio zo luid en zongen luidkeels mee. Ik liep de woonkamer binnen en zag mijn vader zittend op de zetel.
Ik zag een geschenkje op zijn schoot. "Salwa het spijt me" zei hij opeens.
Er kwam een onbeschrijflijk gevoel vol emotie bij me op.
Ik draaide me om en keek hem aan en zei: Vader het spijt me ook van dat ik zoo reageerde.
"Neee salwa het spijt mij meer" zei hij , "Ik mocht je niet zoo behandelen" vervolgde hij eraan toe.
Er verscheen ineens een glimlach op mijn gezicht.
Ik heb nog nooit gedacht dat mijn vader zon lieve was.
Ik liep naar hem toe en knuffelde hem als een gek.
Traantjes vielen over mijn wangen naar beneden.
"Hier salwa dit is voor jou" zei hij en gaf me het geschenkje.
Ik opende het en er zaten verschillende make up spulletjes erin.
Hij gaf me ook nog een paar films. Ik bedankte hem hartelijk met een kusje op de wang.
Het was mijn beste avond ooit. Het gevoel was niet te beschrijven.
Het was alsof ik mijn hele leven streefde naar deze moment.
Ik zag mijn moeder de woonkamer binnen lopen met een big smile.
Mijn klein broertje kwam ook binnengelopen.
"Groeps knuffel als teletoebieeess" riep mijn schattig broertjje.
We gaven elkaar allemaal een dikke groepsknuffel.
Het was mijn beste avond ooit!.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa..
Voor laatste week van onze vakantie in marokko.

Ik kloptte op de deur.
Ik was dernet eventjes boodschappen gaan doen.
Mijn moeder deed de deur open en ik liep naar de woonkamer..
Ik zag tot mijn verbazing husn net doorgaan naar huis, na een lange gesprek met mijn vader. Hij wierp me een veelzegende blik en een warme glimlach en liep door naar huis.
Ik zag mijn vader zittend op een bank in de woonkamer met een trots brede lach.
"Salwa neem is eventjes plaats naast me" zei hij toen ik langs wou paseren.
"Jaa pap?" zei ik terwijl ik plaats nam naast mijn vader.
"Dit zal je allerbeste dag zijn weet je dat?" zei hij opeens.
Ik keek hem verbaasd aan.
"Nouu , er is hier een jongenman die veel om je geeft dan je denkt, ik denk dat hij de enige is die je blij zal maken. Hij is de gene die jij moet hebben als een toekomstige man. Nooit zal iemand zoveel van je houden als hij dat doet" zei hij glimlachend.
"Jij salwa, zorg dat ik trots op je ben, door hem als je echtgenoot te nemen, ik zal de trotse vader zijn ter wereld" vervolgde hij trots. "Zorg dat je me niet teleursteld salwa, het zou het ergste zijn dat me ooit zou overkomen, maar ik weet dat jij dat niet zal doen" zei hij en gaf me een kus op mijn voorhoofd en liep vervolgens naar zijn slaapkamer.
Ik glimlachde wat fake. Daarna liep ik naar mijn slaapkamer. Tranen stroomden naar beneden. Ik had nog net zon goeie band met mijn vader en zie wat er gebeurd. Die klootzak heeft alles achter mijn rug gedaan. Ik wou weten wie de persoon was die mijn hand wou komen vragen. Maar ik wist sowiezo dat ik mijn vader zou teleurstellen.
Ik trouw niet zomaar met iemand. Al ben ik een beetje verliefd, dan nog trouw ik niet.
Voor mij is trouwen de grootste stap in mijn leven. Ik trouw gwn met de gene op wie ik smoor verliefd ben en van wie ik zeker weet dat ik mijn hele leven smoor zal blijven op hem. Ik liep naar de slaapkamer van mijn ouders en kloppte op de deur.
"Binnen!) riep mijn vader. Ik liep naar binnen en keek mijn vader aan.
"Jaah vertel maar wat je kwijt wilt salwa" zei hij terwijl hij wat luierde op zijn bed.
"mag ik weten wie de persoon is die mijn hand is komen vragen" vroeg ik nieuwsgierig.
"Husnn natuurlijk wie anders!!" zei hij. Ik antwoorde kortaf en liep naar de woonkamer.
Ik was woedend als een briesende stier of nog erger. Hij zou juist voor me klaar staan en me helpen als ik problemen heb, MAAR HIJ MAAKT JUIST PROBLEMEN!!!!" dacht ik riepend inmezelf. Ik heb problemen thuis ,wordt soms thuis gehaat en hij laat het weer zoals vroeger worden. 'Gatverr, hij is nog mijn neeef ook' dacht ik kostend in me zelf.
Ik had dus geen enkele gevoelens voor hem. Ik was zoo zoo kwaad op hem.
Ik ben nog nooit zoo kwaad geweest. Hij maakt mijn band kapot die ik met mijn vader heb!! En als ik zou weigeren zal me vader me zoo diep haten. Ik zal niks krijgen thuis.
Nooit zakgeld gewoon niks. Ik besloot naar husn zijn huis te gaan en hem goed onder zijn voeten te geven.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa

"Salwaaa! hier is iemand voor je" riep mijn moeder. Ik liep naar de deur en zag tot mijn verbazing dounia tegenover me. "Wat wil je" vroeg ik woedend. "Ow howow , zoveel praatjes,, voel je je echt graaf gewoon omdat husn je hand is komen vragen" zei ze met een jaloerse blik die me afschrikte. "Van wie weet je dit?" vroeg ik zachtjes. "Nouu ik heb met husn gesproken" zei ze me terwijl ze me vies aankeek.
"Op een dag zal hij je verlaten als hij er echt achter kom wie jij werkelijk bent sgraall wijf" vervolgde ze woedend eraan toe. "Dounia doe nou effe gewoon" zei ik en liep de deur uit op weg naar mijn doel. Ik was kwader geworden omdat hij het nog overal rond bazuint. Daar aangekomen kloppte ik op de deur. Een beetje later deed hij de deur open. "Ben je alleen thuis" vroeg ik terwijl ik binnen liep. "Jaahh helemaal alleen"antwoordde hij. Ik keek hem woedend aan. "Is er wat salwa?" vroeg hij vriendelijk.
"WAAR BEN JE IN GODSNAAM MEE BEZIG HUSN!!" riep ik woedend uit. "Jij vraagt mijn hand achter mijn rug, zegt dingen tegen mijn vader vanwaar ik niets weet"
Zijn blik veranderde opeens. "Hoe bedoel je? wat is er mis mee" antwoordde hij bot. "Gadverdamme husn jij maakt mijn band die ik nu heb met mijn vader gwn kapot, wil je soms dat ik weer zoals vroeger wordt behandeld?"....
"Hoe bedoel je zoals vroeger worden behandeld? , je vader was blij met mijn idee" zei hij en streelde over mijn wang. "Maar ik ben niet blij met dat idee husn!!!" riep ik uit en duwde zijn handen van me weg. "Hoe bedoel je" vroeg hij geschrokken. "Husnn denk na , weet je wel waar je mee bezig bent. Tis niee da ik troost zoek bij jou , dat dat wil zeggen dat ik met jou moet trouwen" riep ik nog kwader uit. "Ik voel niks voor zon schoft als jij , slim ben je in ieder geval niet, je weet niet wat je doet. je verpest gewoon alles voor me" vervolgde ik er aantoe. Ik keek hem woedend aan en besloot om te vertrekken.
Net toen ik wou vertrekken voelde ik dat hij me aan mijn arm trok. Hij duwde me op de grond en deed de deur op slot. Hij sloot de gordijnen dicht en liep vervolgens mijn richting op.
. "Dus je wilt zeggen dat je al die tijd gewoon niets voor me voelde" vroeg hij woedend. "Husn wat kak je , je bent mijn neef gadverdamme" riep ik uit. "Nog nooit heeft iemand me dit aangedaan, salwa je zal spijt krijgen , als je weigert" bedreigde hij me. "Husn , luister ik zal je sowiezo weigeren, denk je na echt dat je me afschrikt en dat ik dan niet zal weigeren" antwoordde ik lachend. Ik zag een kwaadaardige blik in zijn ogen. "Husn doe geen moeite ik trouw nooit met je al wordt het mijn dood" bleef ik maar zeggen.
Hij liep naar me toe en duwde me tegen de muur.
Hij sleurde me mee naar boven. Ik schreeuwde het uit van angst. "Husn waar ben je in godsnaam mee bezig" riep ik geschrokken uit.
Hij trok de kleren van mijn lijf en duwde me met alle kracht op bed. Vervolgens kwam hij op me liggen en betastte me overal. Hij zoende me in mijn nek en hield me stevig vast. Ik probeerde me lost te wringen maar hij was te sterk.een beetje later stopte hij eventjes en keek me recht in de ogen aan: "Denk je nou echt dat ik alles achterwege ga laten en voor me zelf ga zorgen terwijl jij een mes in mijn rug stak, zo voelde het tenminste" zei hij en deed verder waarmee hij bezig was. Ik sloot mijn ogen dicht en hoopte dat dit maar een nachtmerrie zou zijn, maar niks was minder waar..
Ik voelde me zoo machteloos..
 
4 feb 2011
3.250
18
Husn..


Als ik niet krijg wat ik wil of als ik diep gekwetst wordt dan doe ik nare dingen.
Ik betastte haar overal. Ik zoende haar in de nek en trok rustig haar jukje van haar schouder omlaag. .ik ging met mijn armen achter haar rug en maakte rustig haar haakjes van haar bh los. En met een langzame beweging verwijderde ik haar bh. Ik wreef met mijn hand over haar tepels en ik voelde hoe haar lijf bibberde
Met mijn middel drukte ik haar tegen het bed zodat ze niet konst ontsnappen.
Een beetje later ging ik verder naar beneden en trok haar slipje in één ruk eruit.
Ik voelde haar bibberen van angst. "Doe me dit aub niet aan" zei ze me terwijl ze me smeekend aan keek. Ik antwoorde door een kusje op haar oog te geven. Verder zuigde ik in haar nek en ging rustig naar beneden totdat ik bij haar prachtige borsten kwam.
"Oeeff wat een boobs' dacht ik. Met mijn tong ging ik langs haar tepel, ik hoorde haar heel stilletjes kreunen. ik trok haar jurk er met een ruk uit en ze lag helemaal naakt voor me. Ik werd helemaal gek van haar vrouwelijke heiligdom , dat ik haar overal betasste.
Opeens probeerde ze overeind te komen maar ik duwde haar terug op bed.
"Hussn stop aub stopp" bleef ze riepen. Ik gaf haar een diepe tongzoen. Het gevoel was zalig onze tongen aan elkaar gesmolten. Ze probeerde me van haar af te duwen maar niks lukte. Ik ontdeed me van mijn broek en nam haar in een ruk in me klaar. Ze bibberde als een gek.. Ik nam haar steeds sneller en wilder. Ik zuigde haar overal en zoende haar nek. zweetdruppels verschenen op mijn voorhoofd. mijn handen begonnen trillen van het genot. Ik hoorde haar kreunen van de pijn maar ik was te **** om daarop te reageren. Ik tilde haar op en deed haar benen om mijn middel zodat ik harder en dieper konst gaan. Ik voelde een onbeschrijflijk intens genot vanuit mijn diepste van mijn ziel. Ik konst het gevoel niet beschrijven , van ik en salwa plakkend aan elkaars lijven. Ik begon haar nog overal te zoenen en zuigde nog eens aan haar prachtige ronde borsten. Ik ging als maar dieper en sneller totdat ik een intens genot vanuit mijn diepste ziel voelde opkomen. ik kwam met volle lading diep in haar klaar...
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa...

Nadat hij me losliet stond ik zo snel mogelijk op
en rende de slaapkamer uit met mijn kledij die ik mee had gepakt. Met tranen in mijn ogen deed ik zo snel mogelijk mijn kleren weer aan , ik konst bijna niet ademen door het huilen. Ik liep naar mijn tante's huis en zei alsof dat ik wat had gevochten met mijn nicht en dat daarom mijn kledij zo gescheurd was. Mijn tante geloofde me en ze wees me naar de badkamer waar ik een heerlijke douche konst nemen.
Tijdens het douchen huilde ik als een gek.
Ik voelde me zo schuldig vies en vuil.
Het gevoel was onbeschrijfelijk, een verschrikkelijke gevoel
die lijkt nooit weg te gaan. Ik schrobde mijn huid alsof mijn leven er van af hing. Opende de kraan en liet het water over me heen gaan. Opeens zag ik wat bloed voor mijn voeten.
Ik schrok me dood , daar had ik amper aan gedacht.
ik ben geen maagd nieet meer!
Weeral huilde ik als een gek en ik konst echt geen ademhalen. Ik hoorde mijn tante histerisch kloppen op de badkamer deur. "Rani meziana ah ghalti" riep ik naar mijn tante die daar schokkend voor de badkamer deur stond.
Ik droogde me af en vroeg aan mijn tante of ze daar nog wat kledij heeft. Ze wees me naar de kleerkast van haar dochter. (2 jaar ouder) maar gelukkig pastte haar kledij me perfect.
Haar dochter was er niet, ze was ergens blijven slapen.
Ik trok het kledij aan en at wat bij mijn tante.
Ze praatte over alles en nog wat maar ik hoorde gewoon alles vaag want mijn gedachtes waren bij die verschrikkelijke gebeurtenis die vandaag plaatsvond. Na wat te eten liep ik naar huis. aangekomen in de woonkamer zocht ik het lichtknopje want het was te donker. Na uiteindelijk de licht aan te hebben gedaan trof ik mijn moeder woedend en ongerust op de bank. "Waarr was je" vroeg ze met opengesperde ogen. "Ze keek naar mijn kledij en werd nog kwader. "Waar is je gewone kledij salwa? , Waar was je zoo laat !!!!" riep ze woedend uit. "Ma aammam... Husnn husnn hij hij" ik stotterde als een gek en stortte het op een huilen.
"Dounia zei dat je had afgesproken met een paar jongens , is dat waar salwa?" vroeg mijn moeder streng. Ik keek mijn moeder aan en probeerde mijn verhaal voor te zeggen maar niks lukte. Ik bleef maar door huilen, ik wou stoppen maar het lukte niet. "Dus jij bent gebruikt en weet ik nog wat en je reactie is huilen!!!" schreewde men moeder kwaad.
"Dounia had dus echt gelijk" vervolgde ze.
Ik bleef maar door huilen en mijn moeder bleef maar door roepen.. Maar ik hoorde alles weer vaag en dacht terug aan die gebeurtenis. Opeens voelde ik een preek op mijn wang.
Ik keek op en zag mijn woedende moeder. Ze bleef maar op me slaan.. Ik huilde nog door en door waardoor ik niet meer kon ademen. Ik zag alles stilletjes zwart worden..
Ik zag alles vaag en hoorde alles vaag totdat ik niets meer hoorde en niets meer zag..... En totdat ik alleen maar duisternis zag......
 
Bovenaan