Mijn eigen NEEF die mij verkrachte!**

4 feb 2011
3.250
18
Salwa..

De volgende morgend werd ik wakker in mijn slaapkamer..
Ik herriner me weer alles van gisteren en begon weer te huilen.
Ik voelde me machteloos.
Het was alsof dat iedereen iets tegen me heeft.
Alsof ik de enige ben die altijd iets heeft gedaan.
Niemand die tijd voor me gaf.
Niemand die om me gaf!
opeens dacht ik aan mijn tante ,
Mijn tante van nederland die ons veel kwam opzoeken in belgie.
Mijn lieve tante die altijd wel geschenken voor me gaf.
Mijn tante aan wie ik alles zei , mijn liefste tante dus.
Zij zal me zeker geloven, ze had me wel vroeger altijd geloofd.
En dat is niemand minder dan DE MOEDER VAN HUSN zelf !!!!
Ik moest het haar gaan vertellen want ik moest het wel bij iemand kwijt.
Ik had dus wel wat een beetje hoop. Net toen ik mijn dekens weg duwde
en wou opstaan kwam dounia binnengestorm in mijn slaapkamer.
Zij sloot de deur achter zich dicht en nam zomaar een plaats op een stoeltje in mijn slaapkamer.
Mijn haat kwam naar boven , wat ik dus niet van mezelf verwachte.
Ik wou haar maar dan werkelijk dood. Na wat ze me allemaal heeft aangedaan.
Die leugens die ze verzonde tegen mijn moeder , en en nog veel meer.
"Nouu , ik hoop dat je een les hebt geleerd, dat je husn nooit zal kunnen krijgen" zei ze glimlachend. " Wat waren die leugentjes die je verzonde tegen mijn moeder" vroeg ik zoo kalm mogelijk. Dounia antwoorde gewoon glimlachend. "Dounia luister , heb je echt geen leven? , je doet zoveel moeite voor die ene jongen die je dus nooit gaat krijgen want hij zei tegen mij hoe lelijk hij jou wel vindt" zei ik glimlachend. Ik zag aan dounia's blik dat ze diep , zeeer diep is gekwets door me. Ze had dit dus zeker niet zien aankomen en zeker niet verwacht van me.
Ik stond op pakte een schaar en ik houdde hem tegen haar nek en ik trok haar haren omlaag en zei met een dodelijke blik: Nouu , dounia .. Weet je .. Jij maakt je druk voor zon stom gevalletje terwijl je amper 1/4 van het verhaaltje kent, Ik dacht vroeger dit nooit te zullen zeggen maar ik haat je zoo dat ik je dood wil... Maar mocht je dus nog één leugen of gezever of weet ik nog wat verspreiden over mij , en ik meen het dounia , voell je vroeg of later deze schaar in je focking nek focking dom sgraall wijf !!! "Salwa aub doe normaal doe die schaar weg en laat mijn haren los" zei ze met een bibberende stem....
 
4 feb 2011
3.250
18
Dounia...


Ik wist niet tegen wie ik het had..
Er was wel iets mis met salwa.
Toen ik binnenkwam zag ik dat ze rode ogen had van het huilen.
En toen ze me zoo ataceerde voelde ik een ongelovige hevige angst die zich over mijn hele lichaam verspreidde. Ze liet me los en ik liep zo snel ik konst haar slaapkamer deur uit.
Waar was ik in godsnaam mee bezig? Nooit gedacht dat dit zoo ver zou komen..
Dat ik nuu helemaal salwa kwijt ben en dat ze me zo diep haat.
Ik was dus al die tijd belachelijk bezig , maar het was al te laat..
Maar wat aan me knaagde is salwa zelf.
Hoe dat ze zich gedraagt , hoe dat ze naar me keek , hoe dat ze me
ataceerde en haar taal gebruik...
Ik wist wel dat er iets achter zat en ik moest het uitzoeken.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa...


Ik deed mijn kleding aan en vertrok naar mijn tante"s huis.
Daar aangekomen klopte ik op de deur.
Mijn tante deed open en wees me naar de keuken.
Toen ik langs de trap paseerde kwam er gelijk een rilling over mijn rug. Ik dacht terug aan die vreselijke gebeurtenis,
waar hij me naar boven sleurde trekkend aan mijn haren.
"En lieffjje , hoe bevalt je vakantie hier in marokko" begon ze.
"Heel slecht tante heel slecht tante" antwoordde ik ontzet.
"Nouu , voordat je gaat zeggen waarom , zal ik wat thee voor je klaarmaken" zei mijn lieve tante. Nadat ze het theeblad op het tafeltje zette kwam ze tegenover me zitten.
"Schat , ik heb gehoord dat je gisteren ambras had met je moeder omdat je zo laat thuis was gekomen" zei ze.
"Heb je iets niet oke gedaan?" vroeg ze met een opgetrokken wenkbrauw. "Uuhm nee tante het zit zo" .. Ik stoptte eventjes maar besloot toch alles te zeggen. Toen ik vertelde wat haar vreselijke zoon met mij heeft gedaan verandere haar blik in een kwaadaardige blik. "Jaah tante ik begrijp dat je nu heel boos bent op je zoon" zei ik na het zien van die kwaadaardige blik in haar ogen.
Voor ik het wist kreeg ik een harde preek op mijn gezicht.
"Mijn HUSN zal nooit zo iets doenn!!! , jij vuile teef hoe durf jee !!! ,
het is niet dat je je geeft aan die vuile mannen op straat dat je alles moet steken op mijn onschuldige zoon , en mijn husn was gisteren niet de deur uit gegaan dus een bewijs dat je liegt jij vuile alba **** , MIJN HUIS UIT !!!" riep en schelde mijn hysterische tante. Mijn hart verschrompelde in elkaar, ik had dit nooit verwacht van mijn tante.
Ze verandere in een aartsvijand die me dood wou.
Die blik in haar ogen zegt genoeg.
Ze sloeg me haar deur uit.
Ik liep zo hard ik konst en stopte bij een plek waar niemand was.
Ik ging in een hoekje zitten en liet mijn tranen de vrije loop gaan.
Ik voelde me kapot, machteloos dat niemand me wil geloven.
Het is altijd mijn schuld, ik ben de gene die altijd iets heeft gedaan.
Mijn moeder sloeg me in elkaar, mijn tante .. Wie nog?
Ik voelde me zoo kapot. Niemand die nog maar naar me omkeek.
Ik huilde hevig dat ik bijna niet meer konst ademen.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa...


Thuis aangekomen zag ik mijn moeder en mijn broertje afscheid nemen van mijn vader. nadat hij naar mij liep om afscheid te nemen hield hij mijn schouders stevig vast.
"Salwa, als ik terug kom van mijn reis naar Italie , dan wil ik dat jullie al zijn verloofd." zei hij serieus en gaf me een kus op mijn voorhoofd. Ik was zo geschrokken dat ik geen enkele beweging konst maken. Ik keek geschokeerd voor me uit. "Nou dat was het dan" zei hij en liep met zijn koffers zwaaiend de deur uit. "Salwa ga je koffers inpakken want we gaan morgen vertrekken naar belgie" zei men moeder. "en je neefje husn gaat overmorgen pas vertrekken met tante en je nicht"vervolgde mijn moeder.
"Gatverdamme ik wil die namen niet eens horen!!!! " riep ik plotseling uit. Mijn moeder keek me geschrokken aan.
"eeh eejj gaat het wel jonge dame sinds wanneer ben je zo opgefokt" zei men moeder met een strenge blik.
Ik negeerde haar en liep naar men slaapkamer.
Mijn moeder bleef me aankijken tot ik uit het zicht was verdwenen. Ik pakte men koffers snel in en een beetje later ging de bel. Ik hoorde mijn moeder iemand verwelkomen en plots hoorde ik de stem van dounia.
Mijn hart ging tekeer.
"Wat doet dat alba **** in mijn huis!!' dacht ik.
Ik liep naar de deur en keek haar vies aan.
"Nouu tante er is namelijk geen plaats in de auto want mijn oma gaat in mijn plaats en ik vroeg me af of ik met jullie konst meegaan" vroeg ze met haar onschuldig stemmetje. "Nouu jaa tuurlijk" zei men moeder.
"Hahah , dit is een grap toch??" vroeg ik lachend.
Mijn moeder keek me raar aan en schudde met haar hoofd. "Neeeee!!!! zij gaat dus niet mee!! , anders blijf ik hierr" riep ik woedend uit. "Schat doe nou niet zoo belachelijk, dit is je nicht en het kan me niet schelen of je nou mee gaat of niet" plaagde me moeder me en liep naar de woonkamer. ik bleef alleen achter met dounia en bekeek haar vies van top tot teen. "Salwa doe nou aub normaal wat is er met je gebeurd?, en ik ga mee omdat je moeder er de toestemming voor heeft gegeven" zei dounia. Ik konst me niet inhouden en sprong als een wild beest op haar af en trok aan haar haren en stak mijn nagels in haar gezicht. Mijn moeder hoorde dounia gillen en liep zo snel mogelijk op ons af. Mijn moeder was zoo geschokeerd en probeerde me van haar af te duwen.
Maar onbewust deed ik men moeder ook pijn.
Ik zag alleen duisternis en dacht aan alle afschuwelijke momenten. ik bleef maar slaan al was het maar op niets.
Mijn moeder probeerde me te stoppen en te kalmeren maar niets hielp. Ik zag een beetje per beetje. En zag dounia zittend op de vloer met ernstige bloederige wonden op haar gezicht. Ze keek me geschokeerd aan met opengesperde ogen. Mijn moeder gooide een glas water over me en nam een groot afstand.
"Yaahh bentii , wat is er in godsnaam met je" riep ze huilend uit.
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa....

De volgende dag...


Dounia is dus blijven overnachten en gaat toch met ons mee.
Bij de ontbijt tafel was het vrij stil.
We dachten dus allemaal aan gisteren avond.
Na het ontbijt deden we de koffers in de auto.
Mijn dag was wel een tikkeltje beter want ik ging weg van deze vervloekte plek waar al die gebeurtenissen plaats vonden. Eindelijk terug naar de plek waar ik thuis hoor.
Mijn moeder moest nog het hele huis kuisen dus ik ging eventjes naar mijn slaapkamer om eventjes te liggen. Mijn ogen vielen dicht en ik viel in slaap.
Een beetje later toen ik wakker werd zag ik dounia huilend naast men bed zitten.
Ik schrok en keek raar op. "Salwa , wat is er met je, waar is die oude salwa die ik al zo lang ken. en het spijt me dat ik zoo belachelijk deed en je zoo behandelde. vergeef het me aub en laat alles weer zoals vroeger worden" zei ze huilend terwijl ze aan men wangetjes streelde. ik keek boos en duwde haar handen van me af.
"Blijf gewoon uit mijn buurt" zei ik en duwde haar van men bed.
Tranen stroomden over haar wangen en teleurgesteld liep ze mijn slaapkamer deur uit.
Een beetje later was het tijd om te gaan.
Ik pakte men klein broertje want hij was de enige die ik nog lief had.
In de auto vertrokken we samen naar de boot....
 
4 feb 2011
3.250
18
Salwa...


Aangekomen in belgie..


Ik liep zo snel mogelijk naar mijn slaapkamer en plofte neer op mijn bed.
Wat was het fijn om weer thuis te zijn.
Ik pakte mijn laptop erbij die ik zoo had gemist en melde me aan op msn.
Mijn beste vriendin djana was online , en ik kon niet wachten op met haar te spreken.

Salwa: heeyy , wat heb ik je gemist !!!

Djana: Bitch , da was hier echt saai zonder uu!!! Ik kheb uu kapoeet gemist xxx

Salwa: Hahah , eumm je zult niet geloven wat ik heb meegemaakt..

Djana : ik zie jou bij ons pleintje , zodat je alles kan vertellen face too face tot zoo xxx

Ik melde me af en douchde me snel en liep
vervolgens de deur uit op weg naar het pleintje.
Ik zag djana zitten op een bank en liep zo snel mogelijk op haar af.
We knuffelden elkaar te pletter. We namen plaats op de bank en keken elkaar vrolijk aan. " Je bent extreem vermagerd" zei djana bezorgd.
Ik keek haar aan en begon met mijn verhaal.
Ik dacht terug aan al die verschrikkelijke gebeurtenissen.
Ik zag langzamerhand djana"s gezicht lijkbleek worden.
Ze keek me medelijdend aan. Eindelijk iemand die me berijpt en gelooft.
En me niet afwijst of uitscheld. Ik vertelde haar elke detail wat er was gebeurd
En begon te huilen. Ze nam me in haar armen en begon me te troosten.
 
6 apr 2012
17.066
124
Thuis aangekomen

Ik voelde me nuu heel veel beter,
Het voelde alsof ik al die gebeurtenissen een stukje er uit
heb gehaald en terug diep kan ademen.
Het was gewoon een goed gevoel om er over te hebben gesproken
met iemand die me trooste , begrijpt en gelooft.
Ik moest een vod pakken en die wassen.
En toen ik die onaangenaame geur rook moest ik kosten.
Wat dus niet normaal was.
Ik moest vaak overgeven en had een misselijk gevoel.
Ik liep naar boven en paktte mijn laptop er bij en melde aan.

Djana: Gaat het nu al wat beter??

Salwa: nee ! , ik voel me vaak misselijk en moet kosten als ik maar een klein
onaangenaam geurtje ruik. wat is er met me?

Djana: euuhmm , schat ik weet dit niet zeker maar ik denk euumm

Salwa: Wat denk je?? vertel op??

Djana: Nou niks laat maar , stel dat ik ongelijk heb dan heb ik je voor niks laten bang maken enzo

Salwa: hahah neejj joh ma zeg wat jij wou zeggen , nu ben ik er te nieuwsgierig naarr

Djana : Schatt , JE BENT ZWANGER

Salwa: Wat??

Djana ; denk ik

Salwa: Omg daar heb ik helemaal niet aan gedacht.
Help me wat moet ik doen??

Djana : doe een zwangerschap test fsoo


Ik was zoo geschokt en melde af ,
met tranen in mijn ogen plofte ik neer op mijn bed.
 
6 apr 2012
17.066
124
Salwa...


In de morgend..

Daar zat ik dan , in de woonkamer wachten op men
moeder om dit allemaal te vertellen.
Mijn moeder is de enige die me kan helpen,
En ze zou er toch wel ooit achterkomen.
Ondertussen nam ik een ontbijt in de woonkamer.
Ik hoorde men moeder naar beneden komen.
Toen ze de woonkamer binnenliep keek ze me boos aan. "Eet in de keuken , moet ik dit weer allemaal opruimen !! hoeveel keer moet ik nou zeggen dat dit
niet de ontbijt tafel is!!" riep men moeder kwaad.
"Neeehh , ik blijf hier !!" antwoordde ik boos.
Ik besloot maar alles later te vertellen.
Mijn moeder sleurde me naar de keukentafel , maar ik
weigerde en bleef in de woonkamer. Mijn moeder was woedend. Woedend dweilde ze de woonkamer ,
Per ongeluk liet ik een glasje melk vallen..
Mijn moeder liep woedend naar me toe en sloeg me met een kabel die rond slingerde.
Ik schreewde het uit van de pijn.
Huilend liep ik naar boven.
"Ik haat je!! , ik haat je" riep ik huilend uit.
Alles wat maar voor me was sloeg ik kapot.
Ik was woedend , wat haatte ik mijn moeder toen..
Ik wenste haar zelfs de dood..
Ik kroop onder men lakens en begon te zingen
om de pijn te verzachten. Daarna deed ik vervolgens mijn kleding snel aan en ontsnapte via de achterdeur.
Ik was op weg naar djana"s huis,
Ik vroeg haar om te overnachten als ze het goed vind , Maar vertelde haar niet waarom.
Anders zou ze me toch aanraden om naar huis te gaan omdat dit niks oplost.
 
16 feb 2011
13
1
Hartelijk dank om mijn verhaal hier nog eens te plaatsen.
Ik kan niet meer op chaima.nl en vreesde dat ik m'n verhaal voor altijd kwijt zou raken
ik voel zon opluchting nu om te weten dat het hier staat alhoewel niet helemaal.
 
1 dec 2012
3.248
61
Hartelijk dank om mijn verhaal hier nog eens te plaatsen.
Ik kan niet meer op chaima.nl en vreesde dat ik m'n verhaal voor altijd kwijt zou raken
ik voel zon opluchting nu om te weten dat het hier staat alhoewel niet helemaal.

Nou Ik Denk niet dat die Verhaal van jouw is , De Meisje die het geschreven heeft is Belgisch??
 
Bovenaan