Overleveringen.

6 apr 2015
218
62
Ahahahah ayaji a nijlpaard....gwn beetje discussie voeren, qa t is al zo saai de laatste tijden!
:mstong:
Discussie yek?
Ik maak een nieuw topic voor je dan ga je daar maar lekker discussiëren over wat je hebt gegeten.
Discussies kun je t best vermijden als t gaat over de Islam. Zoals yadjis narif al zei.[emoji115]
 
8 apr 2013
890
159
Ehh weet je wat, ik zeg al helemaal niks meer, nijlpaard en barbapapa...jullie zijn van me af...thallath di igfenwam
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
hahahaha ik moet lachen om jullie.. Om iets kleins ruzie maken, Stel je voor dat we landen moesten besturen..
 
6 apr 2015
218
62
Volgens Anas [Radhiya Allahu ‘anhu] heeft de Boodschapper van Allah [sallAllahu ‘alayhi wa salam] gezegd:

“Er komt een tijd waarin degene die zich geduldig aan zijn godsdienst vasthoudt zal zijn als iemand die een brandende steenkool vast heeft!”

[Rechtsgeldige hadeeth bij At-Tirmidhi. Veel ahadeeth getuigen van zijn rechtsgeldigheid –shawaahid-. Zie Djaami’ Al-Usuul van Ibn Kathir 4/10 hadeeth nr. 7455]
 
6 apr 2015
218
62
Ibn al-Qayyim rahimahu Allah heeft gezegd:

"Wie geen tijd maakt voor Allah, de dood is beter voor hem dan het leven."

[الداء والدواء ص ١٨٦]
 
6 apr 2015
218
62
Er is een Hadith waarin staat dat de Profeet Mou’adh ibn Jabal waarschuwt. Hij greep zijn tong en zei:” Beteugel dit.”

Mou’adh zei:” O Boodschapper van Allah zullen wij verantwoordelijk gehouden worden voor wat wij zeggen?”

De Profeet zei; ”Moge je moeder van je beroofd worden! Is er iets anders dat er voor zorgt dat mensen met hun gezicht in de Hel worden gegooid dan de oogst van hun tong!”

(Overgeleverd door Ibn Majah; Sahih Hasan)
 
2 okt 2012
3.117
190
hahahaha ik moet lachen om jullie.. Om iets kleins ruzie maken, Stel je voor dat we landen moesten besturen..

[emoji23] [emoji23][emoji23] ik maak geen ruzie a zeekoe, dus welk land gaan welk land gaan we besturen......[emoji23]
 
8 apr 2013
890
159
[emoji23] [emoji23][emoji23] ik maak geen ruzie a zeekoe, dus welk land gaan welk land gaan we besturen......[emoji23]
Ta gZaa, krijg ik weer de schuld a nijlpaard.....ik zei niks dat waren patron z'n woorden !!

Ik kan amper PlayStation spelletje besturen, laat staan een heel land!
Dus laa walloe, ik wordt niet graag bestuurd, maar ik bestuur ook niet graag!
 
2 okt 2012
3.117
190
Ta gZaa, krijg ik weer de schuld a nijlpaard.....ik zei niks dat waren patron z'n woorden !!

Ik kan amper PlayStation spelletje besturen, laat staan een heel land!
Dus laa walloe, ik wordt niet graag bestuurd, maar ik bestuur ook niet graag!
oww wacht ja kan ik er wat aan doen jullie hebben de zelfde kleur ava
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
als je er voor zorgt dat ik rr veilig aankom zonder afgeschoten.te worden door isponjaa doe ik het graag

Tjaa.. dat is het risico van een land besturen. Maar als je die spanjaarden lief aankijkt, zullen ze jou wel dat eilandje geven.
 
Bovenaan