Verhaaltje Van Saartje&Oumpje

5 mrt 2011
6.164
21
Sara die schaamde zich kapot en wou weg rennen maar haar broer nabil kwam de kamer al binnen en hield haar tegen.
Nabil fluisterde naar sara dat ze eerst de gasten moest groeten en sara gehoorzaamde haar broer.
Sara die liep eerst naar haar tantes en begroete ze met de wel bekende kusjes toen kwam ze bij haar ooms aan en gaf ze allemaal een hand toen ze verder liep om haar nichten en neefen struikelde ze over de voeten van haar broertje zakaria en daar lag sara dan op de grond iedereen begon te lachen en haar neef hielp haar overeind
Hij keek diep in de ogen van sara. Sara vond hem al een tijdje leuk.
Iedereen keek hun aan en zakaria die kuchte van dat ze elkaar wel weer los konden laten sara die werd helemaal rood en groete derest en liep naar boven ze schaamde zich kapot van die acties van dr net wat sara niet wist dat er een groot verassing boven op haar te wachten stond…
Oumaima&Safouan stonden allebei aan de kant met een emmer water en ze kapte die over sara heen sara begon safouan en oumaima helemaal uit te schelden ineens kwam iedereen naar boven nichten neven noem maar op en begonnen ze allemaal sara uit te lachen nabil gaf sara snel een handdoek
Ouamima; wat geefje haar handdoek heeft ze verdient
Sara kon haar mond weer niej dicht houden en zei MAMA WISTJE DAT SAFOUAN EEN VRIENDIN MEE HAD GENOMEN NAAR HUIS MAMA WISTJE DAT OUMAIMA EEN 2 HEEFT GEHAALD OP SCHOOL​
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Dus Safouan en Oumaima keken heel boos naar sara
Mama; Wat,?? Oumaima een 2? Safouan Vriendin naar huis mee genomen? Safouan&Oumaima Geen buiten meer voor jullie na school gelijk thuis begrepen?
Oumaima&Safouane; ja mama :mad:
Sara deed steeds haar wenkbrauwen naar beneden en naar boven voor ejnoen te doen
Sara hoorde hoe Safouan Oumaima uitschelden en zei dat het haar schuld was !
Ondertussen had sara haar pyjama al aan en ging ze naar beneden niemand was beneden dus ging sara naar de kast en zag ze de lievelings snoep van oumaima (drop) sara pakte al die drop dat er zat en steekte de vuilbak in daarna ging sara naar de koelkast en zag ze redbull de laatste waar op stond van safouane. Sara pakte het en dronk het op en steekte het terug inde koelkast met een papiertje waarop stond jummieee dat was lekker /sara/.
Nabil kwam naar beneden en vroeg wat sara alleen beneden deed sara zei niks hoor nabil geloofde het niet echt maar had geen zin omdaaar verder op inte gaan
Sara; nabil ik ga ff naar boven
Nabil; haha oke doei
Sara; doei
Sara klopte heel hard opde deur van oumaima en liep weg
Oumaima ging kijken wie er was maar erwas niemand dus deed ze
 
5 mrt 2011
6.164
21
weer de deur dicht
Sara riep nabil oftie ff naar boven kon komen en nabil kwam naar boven en sara vroeg of nabil wou helpen met de dagboek van Oumaima te jatten en Nabil ging akkoord dus sara riep heel hard oumaimaa wajooooow kom is naar beneden en oumaima gelijk naar beneden gelopen en ze had haar kamer opengelaten nabil ging snel de kamer van Oumaima in en pakte haar dagboek en ging snel weer de kamer uit…
Oumaima was beneden aan gekomen en keek sara met een opgetrokken wenkbrauw aan
Oumaima; wat wil je a snol
Bzztt Bzztt!!
De telefoon van sara ging af het was een smsje van nabil.
Sara opende het smsje:

Saartje kom naar boven ik heb die dagboek
Haha wajouw ik heb er al een beetje in gekeken echt lachen.
Xx nabil
Sara die keek heel sneaky naar oumaima.
Oumaima; eej a aapje zeg waarom je zou gilden
Sara; nou bigmomma bedankt voor het komen en een prettige reis terug.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
weer de deur dicht
Sara riep nabil oftie ff naar boven kon komen en nabil kwam naar boven en sara vroeg of nabil wou helpen met de dagboek van Oumaima te jatten en Nabil ging akkoord dus sara riep heel hard oumaimaa wajooooow kom is naar beneden en oumaima gelijk naar beneden gelopen en ze had haar kamer opengelaten nabil ging snel de kamer van Oumaima in en pakte haar dagboek en ging snel weer de kamer uit…
Oumaima was beneden aan gekomen en keek sara met een opgetrokken wenkbrauw aan
Oumaima; wat wil je a snol
Bzztt Bzztt!!
De telefoon van sara ging af het was een smsje van nabil.
Sara opende het smsje:

Saartje kom naar boven ik heb die dagboek
Haha wajouw ik heb er al een beetje in gekeken echt lachen.
Xx nabil
Sara die keek heel sneaky naar oumaima.
Oumaima; eej a aapje zeg waarom je zou gilden
Sara; nou bigmomma bedankt voor het komen en een prettige reis terug.

Hahaha wrm moet ik lachen om een stukje die ik zelf heb gemaakt hahahahahahahahahaaha
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima werd zo boos.
Oumaima schelde sara helemaal uit en ze liep op haar af omhaar te slaan sara riep heel hard NABILLLL!! KOM KOM SNEL OUMAIMA WILT ME SLAAN.
Nabil kwam als een hyena naar beneden en pakte oumaima vast
Nabil; haha eej oumpje doe is ff normaal joh
Oumaima; nee die vieze !@@#!@ moet geen grapjes met me maken ik ben haar helemaal zat ik mag nu niet meer naar buiten en ik had voor morgen afgesproken met soraya.
Sara die keek naar oumaima en haalde haar wenkbrauwen omhoog en omlaag. Oumaima kreeg zo een erge jnoen dat ze haar broer sloeg.
En BAM oumaima voelde een platte hand in haar gezicht van haar broer nabil die haar nog nooit had geslagen. Oumaima kreeg wat tranen en sara begon helemaal in een deuk te lachen
Sara;nananan hahahahahha lekker voor je oumaima lekker voel ze maar.
Nabil had spijt dat hij zn zusje had geslagen en liep boos het huis uit sara dacht whatever en liep naar boven naar haar kamer en deed de deur opslot. ze pakte het dagboekje van oumaima en dacht ff na moet ik het nu lezen of moet ik wachten tot nabil er is. Ze vond het beter dat ze ging wachten want ze vind het niet leuk om alleen te lachen.
Oumaima kon het maar niet geloven dat ze was geslagen door haar broer en nabil nog wel ze had een hele goeje band met hem en in 1 keer is dat weg ze liep huilend naar haar kamer met haar hand op haar
 
5 mrt 2011
6.164
21
gezicht ze voelde die hand van nabil nog branden. Ze zou net haar kamer binnen lopen tot dat haar broer safouan haar zag huilen hij liep naar haar toe en vroeg wat er was
Safouane; oumaima wat is er?:O
Oumaima; nabil heeft me geslagen in mn gezicht
Safouane; nee je liegt dat doet nabil niet weet je zeker dat het geen sara, zakaria, nouafel of laila was.
Oumaima; saf ik ben toch niet blind het was nabil!!
Safouane; wajouw meen je deze dit heb ik echt niet van het verwacht
Oumaima; ja ik ook niet
Oumaima begon harder te huilen safouane omhelsde haar.
Safouane; oumaima ik ga ff naar buiten ik kom zo
Oumaima; waar ga je naar toe?
Safouane; gaat jou helemaal niks aan.
Oumaima;doe rustig hoor ik ben sara niet die zegt dat je naar vriendin gaat ofzoo
Safouan; oumaima ga slapen ofzoo ik ben zo terug
Zonder dat oumaima terug kon antwoorden was hij al weg.
Oumaima kwam haar kamer binnen en zag iemand in haar bed liggen
Ze liep naar har bed en keek wie daar lag het was haar broertje nouafel die daar lag te slapen.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima; nouafel nouafel word wakker ga naar je eigen kamer.
Nouafel; aaaaah!! Oumaima laat mij aub slapen ik heb slaap te kort
Oumaima; ja komt der van als je stiekem naar disco gaat
Nouafel; skaaa skaa en laat mij slapen
Oumaima; je hebt toch eigen kamer a ezel gebruik die dan
Nouafel; nee die is bezet.
Oumaima; door wie???
Nouafel; als ik zeg door wie rot je dan op?
Oumaima; ja zeg dan..
Nouafel; ga naar me kamer en je ziet wie daar is.
Oumaima werd boos en liep haar kamer uit en deed de deur kapot hard dicht.
Oumaima liep eerst naar beneden en keek ff snel in de kast of haar drop daar is
Ze deed de kast open en zag geen drop. En ze wist gelijk wie daar achter zat ze keek in de prullenbak en zag haar zak drop.
Oumaima liep naar boven en kwam haar broertje tegen in de gang
Oumaima; heej zaka kifesh waar zit jij heel de dag
Zakaria; ik ben net thuis van buiten
Oumaima; eh mesgot wat doe je buiten
Zakaria; niks verkeerds
 
5 mrt 2011
6.164
21
Oumaima; zakaria luister goed die vrienden van je mag ik niet ze zijn te sneaky en ik wil niet dat je net zoals hun word heb je dat begrepen
Zakaria; jahaa oeff hoevaak zeg je dat tegen mij
Oumaima; vaak genoeg zodat je begint te begrijpen dat het niet de goeje vrienden voor je zijn.
Zakaria die lachte naar zn zus en gaf haar een kus op dr wang
Zakaria; oumaima wollah ik hou van jou jij bent de enige die je bezig houd met mij en jij geeft mij altijd aandacht die laila sana en sara die slaan me kapot
Oumaima; haha schatje toch..
Zakaria; maimatje ik ga ff eten ik spreek je nog wel thalla
En weg was zakaria.
Oumaima vroeg zich al af waar sana bleef dat is de andere zus van sara en oumaima
Oumaima begon alle kamers te door zoeken…
Nabil kwam ineens thuis sara riep nabil om ff naar de kamer te komen en nabil en sara lachte hun stuk om de dagboek van oumaima en opeens vroeg sara aan nabil waarom heb je eigenlijk oumaima geslagen??
Nabil; ze kan ook niet tegen een grap als ik jou sla dan sla je terug maar dan begrijp je me dat ik maar een grap maak maar bij haar ze moet altijd alles serieus nemen
Sara; haha je kent me ik ben nooit serieus pf ik vind safouan echt
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
gemeen
Nabil; hahahahaa
Sara; nee ff serieus ze moeten altijd alles serieus nemen ik haat dat
Nabil; ik snap dat wij begrijpen tenminste elkaar daarom ben jij ook me lievelings zusje ;)
Sara; en jij bent mijn lievelings broer maar dat weetje al denk ik
Ineens las sara inde dagboek waar in stond

Ik vind Nabil en Sara echt soms irritant

Sara; eey nabil lees dit is
Nabil; daar verschiet ik echt niet van
Ineens hoorde we geklop opde deur het was oumaima nabil versopte snel de dagboek onder bed
Oumaima; hier zijn jullie dus trouwens nabil bedankt voor de klap heb ik echt verdient 
Nabil; iksnap jou niet het was een grap hallo hoezo maak jij daar een grote drama van ik snap dat echt niet jij doet nu net als laila en sanaa die kunnen ook tegen niks ikdacht eerst dat je zoals sara was lollig en tegen alles kunnen maar dat blijkbaar niet zo is.
Oumaima; liep boos de kamer uit
 
5 mrt 2011
6.164
21
Nabil; what ever
Sara; ze koelt wel af ze doet laatste dagen beetje raar weet niet wat het is maar zo was ze niet?
Nabil; klopt
Sara; mama en papa gaan morgen naar marokko word echt een drama
Nabil; haha nee je hebt mij?
Sara; jaa klopt
Sara had een hele goede band met Zakaria Nouafel nabil en laila & oumaima
Maar oumaima deed laatste tijd heel raar maar sara weet dat ze wil ging afkoelen
& Safouan had ze soms een goede band mee en sana ook heel soms
Het was vrijdag morgen geen school dus en morgen gingen ma&pa naar marokko.
Nabil; mohiem ikga ff naar me eigen kamer
Sara; haha is goed beslama
Nabil; doeii en gaf sara een klap
Sara; gaf nabil terug een klap
Nabil; ahahahah doei
En nabil ging de deur uit.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Ineens kwamen zakaria & nouafel binnen
Zakaria&Nouafel heey sara !!
Sara; haha wat komen jullie doen
Zakaria; wij kwamen ff kijkje nemen
Sara; haha oke
Nouafel; hoe gaat het met jou ons zusje!
Sara; hahaha gaat goed met jullie
Nouafel&Zakaria; ja hoor haha
Sara; waar is Oumaima?
Nouafel&Zakaria; weet ikveel
Sara; haha kga haar maar is zoeken
Nouafel&Zakaria; is goed
Nouafel&Zakaria gingen de kamer uit en sara volgde en was opzoek naar Oumaima klopte opde deur van oumaima omte kyken ofze daar was en ja hoor ze was er
Sara; jij bent echt raar
Oumaima; wat bedoel jij eh mens
Sara; je moet niet zo tegen nabil doen
Oumaima; ikdoe niks man
Sara sluite de deur achter haar dichtt en kwam
 
5 mrt 2011
6.164
21
ineens nabil tegen
Sara; hahaha jou zie ik ook overal !!
Nabil; haha en ikjou dan!
Ineens kwam Safouane voorbij en we zagen dat hy naar de kamer van oumaima ging nabil pakte een glas en deed het bij de deur van oumaima om alles afteluisteren we hoorde dit
Oumaima;heey broertje!
Safouan; hahah heey zusje !
Oumaima; sara kwam net ze begon ineens over nabil vind het raar
Safouan; haha safe ska we gaan het allemaal terug goed maken !
Oumaima; was ik ook van plan ik mag sara echt graag als zus !
Safouane; haha ik haar ook ze is niet serieus leuk enzo
Oumaima; ik ga het ook terug goed maken met nabil ik heb spijt dat ikzo deed tegen hem en ik begon dus hy had wel recht om my terug te slaan vindje niet?
Safouane; ja eigenlijk wel 
 
Bovenaan