Verhaaltje Van Saartje&Oumpje

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima; zullen we dan samen een cadeau voor sara en nabil kopen?
Safouane; ewa en wat had je dan in gedachten
Oumaima; nou voor nabil one million parfum en voor sara ehumm…..waar houd sara van?
Safouane; haha dat weet ik niet, ik weet niet wat jullie meiden willen
Oumaima; hallo denk dan mee a debiel!
Safounane; oke kijk als jij de cadeau’s bedenkt betaal ik ze deal?
Oumaima; ja duuuhh ik dacht al shiit moet ik weer geld verspillen aan die snollen
Safouane; haha yeh shitana
Safouane liep haar kamer uit en ging naar beneden wat eten.
Toen hij naar beneden ging kwam hij zn zus tegen sana
Safouane; he he zie ik jou weer eens na 20 jaar zuslief.
Sana; haha hou je bek man dikke en loop door
Safouane; kom gezellig mee ik heb je wel gemist zeg.
Sana; is goed ff snel me pyjama aan doen dan kom ik
Safouane ; oke ik wacht beneden met mama en papa en roep de andere ook mama en papa gaan morgen naar marokko ff gezellig met heel de familie.
Sana; haha is goed komen de andere ook.
Safouane; ja denk het wel word eens weer lekker chillen met Ilias (neef)
Sana; haha oke saf ik kom zo ga maar alvast zitten en owjaa wie
 
5 mrt 2011
6.164
21
zitten er in de kamer van nouafel
Safouane; oww haha dat waren illias en mo
Sana; wat deden die hier?
Safouane ; weet ik veel ga nou maar oeff
Sana liep naar boven en liep haar kamer binnen. Al zegt ze het zelf haar kamer vond ze echt mooi iets persoonlijks daarom mocht niemand in haar kamer komen.
Sana deed haar kast open en pakte haar pyjama deed die aan en ging alle kamers af om de andere te halen
Ze opende de kamer van oumaima
Sana; heej lieverd kom je ook gezellig beneden zitten met papa en mama
Oumaima; jaa tuurlijk maar ik heb nog een vraagje?
Sana; jaa vraag maar…?
Oumaima; weet je een leeuk cadeautje voor sara?
Sana; ehumm een nieuwe telefoon want sara heeft gwn de lelijkste telefoon wat er bestaat, wajowu heb je die ooit gepakt zo zwaaar man haha
Oumaima; haha ja man soo ik ga denk ik een abbo voor haar doen op een blackberry haal ik er gelijk ook 1 voor me zelf :D
Sana; haha shitana gelijk profiteren
Oumaima ; hoezoo profiteren.
Sana; haha laat maar kom je naar beneden..
Oumaima; haha ja is goed ik kom zo
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sana liep de kamer uit en liep de kamer van sara in en trof daar nabil aan
Sana; aah beter voor mij dat jij ook hier bent nabil
Nabil; hoezoo?
Sana; dan hoef ik niet helemaal naar boven te gaan om je te roepen
Sara; haha je moet zowiezo je moet nouafel nog roepen
Sana; sara wil je dat please doen voor mij
Sara; nou omdat jij het bent
Sana; sara wollah je bent een schat
Sara; weet ik toch
Nabil en sana liepen naar beneden naar de andere toe. Hun ooms en tantes waren al geariveerd alleen nog de nefen en nichten die moeten komen
Sara die liep naar boven naar de kamer van safouane en nouafel.
Sara die klopte op de deur want als ze dat niet doet vliegt ze naar alhoceima.
KLOP KLOP..
Nouafel; jaahaaa wie is daar?
Sara; ja ikke
Nouafel ;wie is ikke
Sara; eej ezel doe die deur open voor dat ik je deur breek
Nouafel ; sara zei je dat nou echt hahahaahahahahah jij mijn deur breken lieve schat je kan niet eens een ei breken.
 
5 mrt 2011
6.164
21
Sara werd boos en wou die deur open trappen maar nouafel was haar voor die deed de deur open met een zwaai en sara vloog naar binnen AAUUUWWWW NOUAFEL!!
Nouafel lag helemaal stuk om de actie van sara en liep renend naar beneden, sara volgede hem en plaatste die actie weer als toen in de middag.
Nouafel moest huilen van het lachen en sara keek weer schamend naar de vloer en groete iedereen. Ze ging naast haar nicht yasmine zitten en babbelde met haar over koetjes en klafjes.
Na een uurtje of twee gingen de jongens weg enwaren de meiden allen ze gingen naar boven en vonden laila in de kamer van oumaima
Oumaima; en wat denk jij te doen in mijn kamer
Laila; nou sara en nabil hadden je dagboek gepakt en ik legde die alleen maar terug
SARAAAAAAAAA HEKSSS WAT PAK JE MIJN DAGBOEKK!!
Sara; rende als een speer nar haar moeder en werd bang ze heeft oumaima nog nooit zo gezien.
Na een kwartiertje kwamen de jongens weer naar binnen en troffen sara bang bij dr vader.
Zakaria; hahahaha sara heeft bigmomma je weer eens bang gemaakt
Sara; hou je bek eh ezel ik ben voor niemand bang.
Zakaria;jaa jaa hahahha oumaima laila en sana hebben een filmpje gemaakt van jou waar oumaima je betrapt dat je haar dagboek hebt gepakt en ze hebben die naar ons gestuurd
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Illias (neef); wajouww sara jou gezicht toen oumaima schreeuwde wollah om nooit te vergeten.
Mo; hahahahaha en oumaima dan zij is gillendek0ezinaameid
Jongens; hahahhaahhaah
De tantes en ooms begonnen mee te lachen en het werd eens weer tijd om te vertrekkenn. Ze namen afscheid van de ouders en wenste hun een goeje reis naar marokko en weg waren ze.
Sana en laila ruimde alles een beetje op en de ouders gingen naar boven om te slapen.
Laila roepte iedereen bij.
ZAKARIKA, OUMAIMA, NABIL, SARA, SAFOUANE, NOUAFEL KOM FF NAAR BENEDEN.

Ze kwamen naar beneden natuurlijk wou sara altijd als eerst beneden zijn sara loopte en loopte en bam gevallen was ze
Sara;wajoow help help iedereen liep gwn naar de woonkamer behalve nabil die hielp sara ff overeind
Sara; wejoow thnx
Nabil; geen dank  laten we ook naar de woonkamer gaan haha
Sara; haha oke
Ineens zag iedereen nog overal vuil
Laila; jaja iedereen mee helpen opruimen
Sara & Nabil deden samen de afwass
En de rest helpte mee inde woon kamer
 
5 mrt 2011
6.164
21
Sara&Nabil hadden echt geen zin in afwassen dus speelde ze met het water het was een zwembad inde keuken! Laila kwam boos de keuken in gestapt en ze schreeuwde JULLIE GAAN DIT NU ALLEMAAL OPRUIMEN BEGREPEN
Nabil&Sara keken heell lief naar laila
Laila; niet zo kijken met die ogen
Nabil&Sara hahahahahahahahahahah
Oumaima; kwam ineens met de vraag sara wat vind jij leuk als cadeau
Sara; Ik moet geen bb want ik haat bb ik wil euhmz CHOCOLADE !
Oumaima vroeg zich af hoe sara wist dat ze een bb zou krijgen? Maar ze wilt dus chocolade
Oumaima; tfoe dikzak iegh
Sara; hou je bek niks dikzak je vroeg wat ik wou nou dat wil ik
Sara pakte een emmer water en gieten dat over oumaima heen
Oumaima pakte ook een emmer water maar dan ijs koud water en gieten dat over sara
Nabil; pakte ook een emmer water en gieten dat over laila en zo ging het spel door
Toen kwam de rest en ze keken met open mond naar laila nabil sara en oumaima
Laila; oke allemaal helpen wajoow
Iedereen begon snel te helpen te dweilen en de afwas doen en alsze klaar waren besloten ze te gaan slapen
Sara had geen slaappp dus ging ze naar de kamer van nabil
 
20 apr 2011
23
1
Zo zo, deze meiden hebben fantasie in overvloed, haha. Goed hoor, eey als jullie klaar zijn , vertel het me ff , ik kan wel een goede uitgever vinden voor jullie, jullie fantasie is goud waard !
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sara; NABILLLLLLLLL ik kan niej slapen en ik verveel me
Nabil; ja doeiiii
Sara; ahhahahahaha oke doei
Sara ging naar de kamer van oumaima
Sara; oumaima ik verveelme
Oumaima pakte haar schoen en gooide het tegen sara haar hoofd en sara viel op de grond en zei ik zie allemaal sterretjes ooeehh
Nabil kwam de kamer ingelopen en lachte zich stuk de rest kwam ook iedereen lachte zich dood
Sara; kwam weer overeind en besloot te gaan slapen volgende dag
(Zondag) iedereen werd wakker ma&pa waren al weg dus we hadden het huis voor ons zelf ik loopte naar de badkamer en ik zag dat oumaima ook richting de badkamer liep maar sara was eeeeeeeeeerst
Oumaima @#! Sara
Sara; bek dicht ik hoor je niet
Oumaima; omg wollah als ik jou pak ik weet niet wat ik dan met je doe !
Sara kwam de badkamer uit skoettttttt zeii ik
Oumaima ging snel de badkamer in en deed de deur dicht !
Het was lekker weer dus ging sara, laila, nabil, zakaria en safouan zonnen in de tuin
Sara die had dorst en riep oumaima
Sara; oumaima ik heb dorst!
Oumaima kwam met een emmer water en gieten het over sara
Sara; tfoe altijd jij @#!
Oumaima; ja zeker
 
5 mrt 2011
6.164
21
Oumaima wou op een stoel inde tuin zitten maar opeens viel ze opde grond iedereen lachte hun stuk oumaima werd roood en keek heel boos naaar sara
Sara; wat kijk je nu weer niet alleen ik lach !
Oumaima stond op en ging op haar stoel zitten deed haar ogen dicht en genoot van het weertje. Sara deed het zelfde maar na een uurtje verveelde sara zich en oumaim lag gwn dood gelukkig te slapen. Sara maakte heel zachtjes de rest wakker en vertelde haar plan aan hun ze zouden oumaima een schrik van haar leven bezorgen.
De jongens zeiden dat ze naar vrienden gingen en sara, laila en sana gingen naar hun nicht yasmine. Oumaima bleef dus helemaal alleen in het huis.
Bij yasmine thuis was het hartstikke gezellig ze hadden een horor film gehuurd en wouden die gaan kijken eerst ging sara en yasmine naar de ALDI om chips en goldenpower te halen.
Yasmine; haha sara wollah jij bent grappig
Sara; yes, i know
Yasmine; trouwens waar is oumaima
Sara; ooh die trol wou niet mee
Yasmine;aah zo jammer word echt een leuke avond
Sara zei heel sneaky een avond die niet vergeten mag! Ze liepen weer met zn tweeën naar het huis van yasmine.
Ze groeten ff de vader en de moeder van yasmine want die kwamen net binnen.
Ewaa sara kifesh alles goed met jou en je zussen en broers
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sara; koelshie mli7 a gelti elhamdoulilah

Na wat te hebben gepraat met de moeder van yasmine gingen ze lachend naar boven.
He he duurde dat zo lang zeiden de dames in koor.
Yasmine; ja het had sneller gekunt maar sara moest weer…
En de meiden maakte het af ‘kiezen tussen chocola met noten of zonder’
Sara keek hun dodelijk aan en de meiden gingen stuk.
Na de film die echt eng was wouden ze naar huis maar ze wouden oumaima nog bang maken ze wisten dat soraya de beste vriendin van oumaima daar ook is.
Oumaima en soraya hadden een leuke middag/avond samen.
Toen oumaima wakker werd in de middag was iedereen de deur uit dat vond ze wel lelijk van ze, dat ze opeens weg waren zonder haar mee te nemen ze belde haar vriendin soraya op en die kwam langs om en filmpje te kijken ze hadden een comedy gehuurd. Die avond hadden ze zich kapot gelachen.
Bzzt bzzt!
Soraya de telefoon ging af
Soraya; hallo
…….
Soraya; ik ben bij oumaima
……
 
5 mrt 2011
6.164
21
Soraya; is goed ik kom er aan
…..
Soraya; beslamaa tot zo.
Schatjee oumaima ik moet gaan me moeder belde en ze vond het wel tijd om terug naar huis te gaan.
Oumaima; is goed lieverd was het leuke met je bedankt dat je gekomen bent.
Soraya;geen dank maar ik ga dr vandoor let goed op je zelf en trek je niets aan van je zussen en broers (L) beslamaaa
En weg was soraya, oumaima bleef alleen achter en ze vond het best wel eng in zo een grote huis, ze wou net naar boven lopen tot dat ze de telefooon hoorde afgaan. Ze dacht bij zich zelf dat zullen mama en papa wel zijn ze rende naar de telefoon en beantwoorde die maar wello niemand die terug reageert ze hoort helemaal niks alleen geruis ze zet de telefoon neer en loopt naar boven naar haar kamer, ze liep eerst langs de kamer van sara en bleef staan ze moest ff naar binnen om te kijken wat ze allemaal daar heeft zitten.
Oumaima zag iets wat ze allang wou doen maar daar kreeg ze de kans niet voor sara met haar dommekop heeft haar msn openlaten staan. En oumaima dacht yes yes yes nu kan ik mensen gaan irriteren en doen alsof ik sara ben.
Oumaima pakte de laptop van sara en nam die mee naar haar kamer en zag een jongen daar staan uit hun klas.
I LOVE MY SELF zegt: Hello stinkerd
Fouad zegt: heej saartje, wrm stinkerd?
I LOVE MY SELF zegt: Omdat als ik naast je zit in de klas stink jij altijd bleeehhh!!
Fouad zegt: ha ha grappig hoor sara -_____-
I LOVE MY SELF zegt: haha ja ik weet ben grappig ze noemen me ook
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
I LOVE MY SELF zegt: haha ja ik weet ben grappig ze noemen me ook heel vaak de clown van de klas 
Fouad zegt: sara zo prate je nooit tegen, mij praat maar weer als je normaal kunt doen doei!
Oumaima moest stuk om fouad meskien hij dacht dat sara dat was.
Oumaima verveelde zich een beetje op haar msn want was niet echt leuk. Oumaima legde haar laptop weer terug in dr kamer en ging terug naar haar eigenkamer geariveerd in haar kamer springt ze het bed op en pakt ze haar telefoon dr bij,oumaima droomde zo vaak over een blackberry dat ze die wel heel graag wou. Oumaima moest uit het niets lachen om sara oeff wat een raar wijf dacht oumaima ze wilt chocola ipv een blackberry nou dan krijgt ze chocola.
Sara, laila, sana, nabil, safouan,nouafel en zakaria waren opweg naar huis. Sara pakte haar telefoon dr bij en belde naar de mobile telefoon van oumaima
Oumaima nam op met hallo
Het enige wat sara zei was doe die deur open als je dat niet doet breken we hem open sara hoorde aan de stem van oumaima dat ze bang was.
Sara hing heel snel op. En lachte zich kapot ze kreeg er zelfs tranen van.
Iedereen keek sara heel raar aan
Sara; wat kijken jullie nou
Alle andere; sara je lijkt wel gestoord het is maar een grapje die weg gaan doen met oumaima niet al te serieus nemen
 
5 mrt 2011
6.164
21
Iedereen lachte sara uit
Iedereen deed wat ze gezegd werd zakaria en nouafel moesten via achter en nabil en sara waren van voor bij de deur laila en sana moesten steeds naar huis en mobiel bellen van oumaima.
Ze spraken af dat ze tergelijk heel hard klopen op de deur en bellen naar telefoons
En dat deden ze sara belde zakaria op en zei NU!
BOEM BOEMBOEEM
Oumaima die sprong in de lucht en werd bang allebei de telefoons gingen af die van haar en van het huis
Ze pakte haar andere telefoon en belde nabil
Oumaima; wjaouw nabil kom naar huis aub iemand klopt via achter en voor heel hard
Nabil; oumaim je verbeeld het ja ga slapen a bigmonna
Oumaima; NABILL dit is geen grap help me aub ik doe alles voor je alles
Nabil; echt alles?
Oumaima; jaa alles
Nabil; oke je moet mij en sara gehoorzamen en doen wat we zeggen
Oumima; jaa jaa wat je wilt aub laat dt stoppen en kommm mij helpen ik schijt 70 kleuren in mn broek
Nabil; oke ik ga hangen ben er ober 5 min
En nabil hangt op.
Sara&nabil: HAHAAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAAH
 
Bovenaan