Verhaaltje Van Saartje&Oumpje

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sara; wajouww nabil hou me vast ik ga vallen
Zakaria en nouafel die kwamen er ook bij en ze lachte heel hard tot dat er een Prada schoen van de marokaanse buren uit het raam werd gegooid op sara’s hoofd en iedereen begon nog harder te lachen

Oumaima was heel bang en ze wachten tot dat nabil kwam maar, na een hlaf uur was hij er nog niet ze keek uit het raam en zag al haar broers en zussen buiten zitten precies onder haar raam.
Ze dacht ff na en kwam op het idee dat al die telefoontjes en dat geklop op de deur allemaal van hun was. Oumaima dacht eens goed na en pakte een emmer vol met water en ze deed allemaal schoonmaakmiddelen in en gooide het naar beneden. Ze gilden als gekke over straat en de buren waren wakker geworden en keken uit het raam. Oumaima dacht yes nu kan ik lekker gaan slapen en ze deed haar raam dicht en viel in een diepe slaap niet wetend wat haar morgen ochtend te wachten staat…
Oumaima werd gewekt door haar wekker.
Oumaima; Tfoee vandaag weer school.
Oumaima stond op en liep naar de badkamen
He he dacht oumaima eindelijk geen sara die in de badkamer zit
Ze moest spontaan lachen want sara en derest had ze buiten laten staan ze is benieuwd of sara wel naar school komt.
Oumaima nam een lekkere douche.
Na een halfuurtje kwam ze der uit en liep naar haar kamer ze keek in haar kast en wist niet wat ze aan moest doen, ze had nog maar voor dat de bel van haar school ging. Ze pakte snel wat uit haar kast en
 
5 mrt 2011
6.164
21
deed het aan. Ze deed was Mouse in haar haar en liet haar krullen los hangen ze keek in de spiegel voor resultaat en vond het niet verkeerd ze pakte snel haar spullen bijelkaar en rende de trap af naar beneden onderweg miste ze een tree en viel naar beneden ze viel met haar hoofd tegen de muur.
Oumaima; AAAUUWWW TFOEE TFOEE TFOEE
Oumaima stond snel op en deed haar birkenstock slippers aan pakte haar sleutels en zag toevallig de autosleutels van sara
ze dacht van haha sara moet lopend naar school.
Ze liep naar buiten en pakte haar vespa uit de schuur en reed naar school.

Sara en derest die waren die hebben die nacht geslapen bij hun tante.
Sara die was zo booos op oumaima ze moest door haar lopend naar school. Onderweg naar school schelde sara oumaima helemaal uit mensen keken haar heel raar aan. Aangekomen op school was sara te laat ze kwam de klas binnen en zag oumaima sneaky lachen.
Oumaima; he he saartje daar ben je dan
Sara; hou je bek a bigmomma door jou moest ik lopent naar school tfoee jij gaat zien
De leraal keek sara aan en vroeg haar vriendelijk te gaan zitten sara reageerde heel fel terug.
Sara; ja hallo je ziet toch dat ik bezig ben met oumaima u vind het toch ook onbeleefd als ik door u heen praat.
Leraal; pot jan dorrie en drie dubbeltjes.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sara; correctie het is eurotjes we leven niet meer in u tijd
De leraal die werd boos en gooide sara dr uit
Leraar; sara nu der uit. Je leert je maar gedragen tegen over mij je komt voorlopig de les niet meer in.
Sara die keek nog snel met een dodelijke blik naar oumaima ze zag dat oumaima zich stuk zat te lachen.
Sara; OUMAIMA W8 MAAR THUIS W8 MAAR!!
Ze deed keihard de deur achter haar dicht en ging in de aula zitten vervelen en als sara zich verveelt gaat ze boemba liedjes zingen.
Leraar; STILTE SARA
Sara; rustig hoor ik verveel me ja
Leraar; dan heb je dikke pechh
Sara; ik hoor je niet BOEMBALOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De leerkracht ging weer de klas in en hij vroeg aan oumaima om sara’s agenda op zijn bureau te leggen oumaima deed wat de leerkracht vroeg en keek naar sara. Sara deed steeds haar wenkbrauwen naar beneden en dan terug naar boven
Sara; jij gaat zien oumaima wacht maar
Oumaima; hahahahahahahaah
Sara; lach maar jij gaat doodjes
Leraar; oumaima dus jij vind het zo nodig om een kletsje met sara te doen toch? Jou agenda wil ik ook op mijn bank en jij gaat naast sara zitten
Sara; IK WIL NIET NAAST HAAR ZE STINKT
 
5 mrt 2011
6.164
21
Klas ging ff heel stuk
Oumaima; ik stink niet
Sara; jawellllllllllllllllllll
Leraar; het is genoeg geweest! Sara jij schrijft 50 keer dat je, je moet gedragen en oumaima ook
Sara; waarom zou ik het doen als de computer dat ook kan
Leraar; geen commentaar
Sara; oke ik doe het maar ik wil niet naast haar zitten
Oumaima; wie zegt dat ik naast jou wil zitten eh snoll trouwens ik heb in de ochtend nog gedoucht ik weet niet waar jij hebt geslapen
Oumaima deed haar neus dicht voor teken dat sara stinkt.
Sara; hou je bek bigmommaa
Oumaima; hahaha zeker in het riol ieewww met al die muizen.
Sara; oumaima laat ik nog iets uit je mond horen je gaat ze voelen.
Oumaima; hahahhahahahhahah!! Van jou ze3ma?
Leraar; oumaima en sara het word eens tijd om een gesprek te voeren met je ouders.
Oumaima&sara; kan niet die zijn voor een jaar in marokko
Leraar;hou nu jullie monden dicht of anders kunnen jullie het schoolplein gaan vegen.
Sara; sorry hoor maar dat hoor ik niet te doen maar de schoonmakers en ja oumaima ook maar ik niet ik ben een prinses
Oumaima keek sara heel dodelijk aan en zei.
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima; ohja joh als je een prinses zou zijn was je niet lopend naar school gekomen maar met een goude koets
De klas ging stuk om de ruzie tussen sara en oumaima
De bel was alweer gegaan en de school dag zat er al op
oumaima die ging eerst heel chil naar haar lokker/kluisje sara die zag dat en liep naar buiten om op oumaima te wachten.
Onderweg naar buiten zag oumaima sara al in de verte wachten naast haar scooter.
Oeeff ja dacht het ff niet dat zij mee gaat met mij dacht oumaima
Sara; heleeuuw oummpie
Oumaima; oeeff wat wil je nouu
Sara; wat dacht je a bigmomma ik ga met je mee
Oumaima; neeeeeee
Sara; jawel of anders bel ik nabil en safouan
Oumaima; oeff oke oke
Oumaima starte haar scooter
Ewaa zieed spring dan achter op a bolle
Sara;doe roestig a bigmomma door jou breedte pas ik er niet op
Oumaima; saar ga zo door wollah ik zet jou in het bos af !
Sara die sprong achter op. En oumaima gaf gas onderweg naar huis stopte oumaima bij een Marokkaanse winkeltje want laila belde dat ze kefta moesten halen.
Oumaima; sara zied haal kefta en kom terug.
Sara; ewa geef me geld
 
5 mrt 2011
6.164
21
Oumaima; oeff hier hier
Sara die liep naar het winkeltje, in het winkeltje was het druk sara moest in een hele lange rij wachten toen ze aan de beurt was kreeg ze wat ze wou en liep weer terug naar buiten. Buiten aangekomen zag ze oumaima niet meer ze keek om haar heen en zag op het pleintje naast het winkeltje haar scooter ze liep er op af en zag oumaima voetballen met een paar meisjes en jongens
Sara; OUMAIMAAAAA
Oumaima; jaaa
Sara; kom we gaan naar huis.
Oumaima; haha oke wacht ff
Oumaima die nam afscheid van hun en liep op sara af
Oumaima; he he eindelijk moest je helemaal naar nador om kefta te halen ofzo?
Sara; oumaima wil je nou grappig zijn want ik zeg je dat ben je niet
Oumaima; a bolle hou je bek of je gaat verder lopen
Sara; ik ben niet dik!
Oumaima; haha zied zieed spring achter op deze discussie hebben we vaker gehad.
Thuis aangekomen parkeerde oumaima haar scooter in de schuur en liep naar binnen, binnen aan gekomen rende sara de trap op naar haar kamer.
Oumaima riep haar nog achterna ej sara beter ga je eerst douche want je stinkt!
Sara; hou je bek bigmomma
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Sara; ga jij nou maarr voetballen ieuuuw
Oumaima; ZWIJG ALS IK JOU PAK OMG
Sara; ik ga dat zeggen tegen Zakaria enzo
Oumaima; nou en
Sara; Blablabla trouwens zakaria en de rest vermoorden jou
Oumaima; waarom,?
Sara; nou Nabil had een date en hij had andere kleren nodig maar je wou natuurlijk niet open doen en zakaria had een afspraak en had ook nieuwe kleren nodig en sana had haar haarborstel nodig want ze kamde niet graag met iemand anders zijn haarborstel en laila had haar tas nodig waar alles in zat mhm iedereen had wat nodig dus jij gaat dood :eek:
Oumaima; oke ik verstop me al doeii he
Oumaima liep naar haar kamer en deed de deur achter haar op slot dacht ze oef eindelijk veilig
Sara; klopte op de deur van oumaima.
Oumaima; jaa?
Sara; niet vergeten jou straf te schrijven hahah
Oumaima; hou je bek was ik mee bezig
Sara; ooh zo oke
Sara had geen zin om haar straf te maken dus dacht ze als oumaima nu haar straf maakt steel ik het en zeg ik dat ik het heb geschreven!
Yes yes yes !
Sara; oum als je klaar bent met je huiswerk moetje ff naar beneden
 
5 mrt 2011
6.164
21
sana heeft je nodig
Oumaima; ik ben al klaar ik kom al
Sara liep de kamer van oumaima in pakte de straf die ze schreeeff en steekte dat snel in haar tas en loopte snel naar haar kamer
Oumaima; SARAA WAAROM LIEGJE
Sara; oeps sooorry mss verkeerd begrepen
Oumaima; beter voorje
Oumaima; had het niet door dat ze haar huiswerk kwijt heeft
Was te beter ook
Het was inmiddels al 8 uur dus oumaima en sara moesten gaan slapen Volgende dag (dinsdag) zat s ara als eerst weer inde badkamer oumaima klopte kapot hard maar sara deed weer alsof ze niks hoorde
Dus oumaima ging naar de bovenste badkamer
(aangekomen op school)
Leraar; sara&oumaima jullie straf
Sara gaf haar straf die eigenlijk niet van haar was naar de leerkracht goedzo sara niet verwacht van jou
Leraar; oumaima jou straf??
Oumaima; ja wacht ff ik ben hem aan het zoeken in me tas
Leraar; die smoesjes ken ikal oumaima BUITEN! Je mag nu 100 keer schrijven ik neem me straf mee
Oumaima dacht tfoeeee hoe kan me straf nou opeens verdwenen zijn !
 

Oumaima

Banned
Gebanned
8 mrt 2011
2.703
17
Oumaima liep naar buiten en ging op een bankje zitten, tfoee die trut sara heeft m’n strafwerk gepakt..
Oumaima die begon maar aan haar straf werk zodat ze dat niet thuis hoeft te doen.
De bel was gegaan het was tijd om naar de volgende les te gaan.
Oumaima liep door de gang met haar boeken in haar handen, er liep een jongen naast haar die toevallig in haar klas zit ze noemde hem wel eens nurdje omdat hij altijd hoge cijfers had en altijd z’n huiswerk optijd klaar heeft.
Oumaima; hooi hans
Hans; uuh hoi
Oumaima; hans wil je m’n boeken dragen ik heb pijn aan mn arm
Hans; neee
Oumaima; please ik heb echt pijn aan m’n arm.
Hans; oke geef je boeken maar
Oumaima dacht yes yes yes!!
Oumaima; hans wil je ze naar de klas brengen en leg ze dan op m’n tafel ik ga ff naar het toilet
Hans; oke maar niet denken dat ik dit vaker ga doen.
Oumaima; nee tuurlijk niet, bedankt hé
Hans; geen dank.
Oumaima liep naar het toilet en keek of haar haar nog goed zat en ja hoor het zat perfect ze liep terug naar de klas en zat dat de leraar al was begonnen.
 
Bovenaan