vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

15 feb 2011
1.185
14
het is goed als een vrouw rekening houdt met huishouden enzo en niet gaat zeggen tegen de mannen dat het fifty fifty moet
 
12 apr 2011
170
2
mijn vrouw mag zelf kiezen
maar ik heb gehoord dat het in de islam niet mag dat de vrouw huishouden
envoor de kinderen moet zorgen
is dat waar?
 
20 apr 2011
23
1
Hmmm, tegenwoordig zijn er eigenlijk 2 antwoorden...

A)Vrouw en man zitten allebei thuis, genieten van een uitkering,( kinderbijslag keer 7 kinderen,haha) kopen 2 kilo aardappels om de week door te komen, mannetje kijkt aljazeera the whole day.

B) Man en vrouw werken allebei, waardoor men een goed kan leven , al hamdoulilah ! ( en daarom kan het huwelijk lang volhouden, omdat er bewezen is dat geldnood oorzaak nummer 1 is bij het scheiden)

Dan heb je eigenlijk nog man werkt vrouw zit thuis, maar dat is ook geen optie, een vrouw heeft ook zijn sociale behoeftes nodig. ik zelf kies voor B.
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik begrijp vrouwen niet, voor mannen is het verplicht om te gaan werken om voor hun familie te zorgen. Voor vrouwen is het niet verplicht, toch willen ze gaan werken waar dan ook gewoon om wat geld te verdienen. Als ze voor iets heeft gestudeerd en ze doet het met passie, dan kan ik het nog verstaan. Maar gewoon perse willen werken voor geld in het laadje binnen te doen, allahi n3er geld van de vrouw.
Mijn mening: een vrouw hoort thuis en een ECHTE man zorgt voor zijn vrouw dat ze NIETS tekort komt.
bla bla eenzaam thuis blijven en al die zever, maak kinderen essahbe
 
1 aug 2011
4.659
53
Hahaha,,, iemand met gezond verstand. Alatief ik haat mn leven nu al dat ik werk. Ik had liever thuis willen zijn!!! Als ik getrouwd ben incha allah, dan ga ik echt niet werken. Genoeg dingen die ik kan doen!! De man zorgt voor de rest, punt uit!!


Ik begrijp vrouwen niet, voor mannen is het verplicht om te gaan werken om voor hun familie te zorgen. Voor vrouwen is het niet verplicht, toch willen ze gaan werken waar dan ook gewoon om wat geld te verdienen. Als ze voor iets heeft gestudeerd en ze doet het met passie, dan kan ik het nog verstaan. Maar gewoon perse willen werken voor geld in het laadje binnen te doen, allahi n3er geld van de vrouw.
Mijn mening: een vrouw hoort thuis en een ECHTE man zorgt voor zijn vrouw dat ze NIETS tekort komt.
bla bla eenzaam thuis blijven en al die zever, maak kinderen essahbe
 
Bovenaan