vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

S

Samir

Guest
Hmmm, tegenwoordig zijn er eigenlijk 2 antwoorden...

A)Vrouw en man zitten allebei thuis, genieten van een uitkering,( kinderbijslag keer 7 kinderen,haha) kopen 2 kilo aardappels om de week door te komen, mannetje kijkt aljazeera the whole day.

B) Man en vrouw werken allebei, waardoor men een goed kan leven , al hamdoulilah ! ( en daarom kan het huwelijk lang volhouden, omdat er bewezen is dat geldnood oorzaak nummer 1 is bij het scheiden)

Dan heb je eigenlijk nog man werkt vrouw zit thuis, maar dat is ook geen optie, een vrouw heeft ook zijn sociale behoeftes nodig. ik zelf kies voor B.

hahaha aghoya er is ook een andere optie en dat is een mix tussen a en b :p
 
S

Samir

Guest
als een vrouw zo graag wil werken.. nou... eigenlijk heb ik daar helemaal geen problemen mee..

lekker de vrouw werken, en ik chillen thuis :D in de ochtend kan ik de wedstrijden volgen van de braziliaanse liga. In de middag een middagdutje. En in de avond europees voetbal. heerlijk leventje :D

wat betreft huishouden? walah ma dzaaath! ik ga niks aanraken. ewa ze wil toch werken.. nou als ze om 6 uur thuiskomt, dan mag ze gelijk beginnen met huishouden. afwassen en koken en alles. Dan eten we maar iets later, rond 8 uur. Ma3lish, dan kan ik rond 6 uur de voorbeschouwingen zien van de spaanse voetbal liga op canal +
 
1 aug 2011
4.659
53
Okee...!! Dat gaat em mooi niet worden ouwe!! haha... meskien.. 3la luilak..
Je mag lekker zelf wakker worden in de ochtend en gaan werken.. ik blijf em snurken tot een uur of 12 en dan roesteg opstaan opruimen.. lekker naar buiten.. rond 5 uur koken en dan kom je helemaal halfgaar thuis en ik helemaal actief...!! hahahahaha!! dan ken je echt geen voetbal meer hoor!! of je moet zo`n theehuisjunk zijn die verslaafd is aan zijn vrienden en voetbal.. tjah.. dan moet je het zelf weten, maar jij moet de volgende ochtend vroeg op en ik niet!!! hahah heerlijk is het leventje van de vrouw..!!
 
S

Samir

Guest
mij nu jnoen doen jek?? hahaha dan trouw jij maar met een echte man die wil werken. dan kan metalsia lekker uitslapen


en ik? ik trouw wel met een modern shiki hoogopgeleid carriere vrouwtje.

en dan kan samir ook uitslapen ;)

en ik zal me helemaal niet schuldig voelen, want ik help haar met haar carriere door haar te laten werken toch? Kijk hoe behulpzaam ik ben! :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Whahahhahaahahahha!!!!!!!!!!!!! Je gaat je echt wel schuldig voelen als je een echte man bent!!
Mohiem, ik vind wel een man die voor mij gaat zorgen!!! Zat zijn er.. hahahah ik hoop dat jij je carrierevrouwtje ook vind die jouw wil gaan financieren!!!! Denk niet dat die er zat zijn... dus ik zou me maar melden bij dichtsbijzijnde uitzendbureau!!

mij nu jnoen doen jek?? hahaha dan trouw jij maar met een echte man die wil werken. dan kan metalsia lekker uitslapen


en ik? ik trouw wel met een modern shiki hoogopgeleid carriere vrouwtje.

en dan kan samir ook uitslapen ;)

en ik zal me helemaal niet schuldig voelen, want ik help haar met haar carriere door haar te laten werken toch? Kijk hoe behulpzaam ik ben! :p
 
S

Samir

Guest
hahahaha dat denk jij! bijna elke vrouw wil tegenwoordig werken. behalve een echte moslima die haar eer/waarde en trots hoog in het vaandel heeft.
 
1 aug 2011
4.659
53
hadiraaaah!!! Zoals ik zeg: Werken hoeft van mij niet.. slapen tot 12 uur is werken voor mij... schoonmaken is werken voor mij... koken is werken voor mij.. er goed uitzien voor mijn man is werken voor mij...kinderen maken en ze opvoeden is werken voor mij...gelukkig zijn is werken voor mij...
 
1 aug 2011
4.659
53
Haha.. de echte mannen zijn nu oud en zijn rhadj,, De echte fabrieksmannen.. de echte schapenherders... de echte mannen..onze vaders!!! (althans die van mij!!!)
 
S

Samir

Guest
heeyheey! er zijn nog wel echte mannen.

ik werk ook in fabriek. en ik was ook schapenherder haha alleen mijn probleem is dat nederland me lui heeft gemaakt. In Marokko sta ik vroeg op en heb ik zin om alles te doen. In nederland wil ik alleen maar in bed liggen of voetballen en voetbal kijken
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahaha idd lui :p Maar in Marokko heb je ook gwn meer energie ipv uit te slapen heb je gwn in om vroeg op te staan haha en je bent ook meer buiten ipv achter je pc of de tv en dat maakt je ook luier,..
 
S

Samir

Guest
haha jaa klopt samiraatje! maar nu in marokko is ook internet, dus die schapenherders gaan ook nog lui worden..
 
Bovenaan