Waar komen de echte berberen/irifieën vandaan

S

Samir

Guest
de rust spreekt me aan.. en de schaapjes en de kalfjes en de mooie bergen
 
6 feb 2011
13.473
66
de rust spreekt me aan.. en de schaapjes en de kalfjes en de mooie bergen

Mij ook! En de rbayem. Ik ben verliefd op ze. Water halen wayaaauw, een van mijn specialiteiten. Bergen en heuvels...De iyazithen die aan de voeten pikken. De kleine poesjes die aan je tenen likken. De koeien die je dagelijks moet melken.
 
19 apr 2011
42
0
Ik ben dol op het platteland. Je hebt daar inderdaad rust. alles is daar puur natuur. Houden jullie ook van tezath en tehendesht?
 
19 apr 2011
42
0
Mij ook! En de rbayem. Ik ben verliefd op ze. Water halen wayaaauw, een van mijn specialiteiten. Bergen en heuvels...De iyazithen die aan de voeten pikken. De kleine poesjes die aan je tenen likken. De koeien die je dagelijks moet melken.

Water halen uit de tere . Vond ik zo leuk toen ik klein was. Mocht ik altijd op de ezel zitten.
 
6 feb 2011
13.473
66
Ik ga meestal alleen. En dan extra lang blijven. Om te zonnen. Watergevechten houden. Hahaha. Ik mis rkempoooo! Rkempo Tsaynou!
 
19 apr 2011
42
0
Is het jullie ook opgevallen dat Temsaman de laatste jaren meer op een stad begint te lijken? Mensen uit de grote steden verlaten hun huis en bouwen daar een huis.
Zoveel woningen komen erbij.
 
6 feb 2011
13.473
66
Is het jullie ook opgevallen dat Temsaman de laatste jaren meer op een stad begint te lijken? Mensen uit de grote steden verlaten hun huis en bouwen daar een huis.
Zoveel woningen komen erbij.

Ja klopt, in de meeste dorpen begint het meer op een stad te lijken.
 
28 feb 2011
549
12
Laat je horen eh aitwayagheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan