Waar komen de echte berberen/irifieën vandaan

6 apr 2012
17.066
124
Ze3ma de ait wayagher zijn de echte irifijen ..haha *kietel me* a.u.b

Of weet je wat ik haat dat bijna zoveel ait wayagher gaan stoefen van abdelkarim allahie ra7moe was een ware held enz. ja dat was hij mecha die ait wayaghers van nu die er over stoefen hebben ze de oorlog meegevochten ofzo dat ze hun eigen helden noemen .. :eek:nzeker:


mijn mening, ik hoef geen reacties :)
 
31 okt 2011
9.005
53
Ze3ma de ait wayagher zijn de echte irifijen ..haha *kietel me* a.u.b

Of weet je wat ik haat dat bijna zoveel ait wayagher gaan stoefen van abdelkarim allahie ra7moe was een ware held enz. ja dat was hij mecha die ait wayaghers van nu die er over stoefen hebben ze de oorlog meegevochten ofzo dat ze hun eigen helden noemen .. :eek:nzeker:


mijn mening, ik hoef geen reacties :)

Dit is zo'n grote onzin dat ik daar niet eens op in wil gaan omdat ik zo mezelf uitput
Allai7sen 3awen weha
 
S

Samir

Guest
Ze3ma de ait wayagher zijn de echte irifijen ..haha *kietel me* a.u.b

Of weet je wat ik haat dat bijna zoveel ait wayagher gaan stoefen van abdelkarim allahie ra7moe was een ware held enz. ja dat was hij mecha die ait wayaghers van nu die er over stoefen hebben ze de oorlog meegevochten ofzo dat ze hun eigen helden noemen .. :eek:nzeker:


mijn mening, ik hoef geen reacties :)

hahaha shem troughed dayes.. ait wayaghers hebben zeker wel gestreden in de spaanse oorlog.

Maar abdelkrim zelf was trouwens geen aitwayagher
 
5 mrt 2011
2.759
13
temsamne duuuh.

Die man verdien klappen joh met zijn aitwayagher hij is inet eens een outhemsemen, komt ie ons ten schande zetten -ego-
 
S

Samir

Guest
Ik vraag me af of dit onderzocht is.. je kan moeilijk een mening van een boer gaan beschouwen als feit
 
6 apr 2012
17.066
124
Dit is zo'n grote onzin dat ik daar niet eens op in wil gaan omdat ik zo mezelf uitput
Allai7sen 3awen weha

Dit is geen onzin, dit is wat ik meemaak, ik ken ait wayaghers en als we praten over de gesch. gaan ze altijd zeggen abdelkarim dit en dat en ait wayaghers zijn de echte helden ,, dus ja ,, en als je hier niet op in wil gaan moet je dat ook niet doen ;)
 
6 apr 2012
17.066
124
hahaha shem troughed dayes.. ait wayaghers hebben zeker wel gestreden in de spaanse oorlog.

Maar abdelkrim zelf was trouwens geen aitwayagher

nee is gewoon wat ik meemaak, ik praat niet over elke ait wayagher maar toch, wat was ie dan wel want wat ik krijg te horen is dat ie een ait wayagher is ?
 
Bovenaan