Waarom is er zoveel haat tussen berbers en arabieren?

20 dec 2011
4.337
44
mooi om te horen dat het goed gaat met je .. met mij gaat goed alhamdoulilah.. Ik heb een lekkere vakantie hoor.. en ik ga in september inshAllah 2 weekjes op vakantie.. ga je mij nog vertellen hoe Rome was of niet? hahah...

Ik kan nu gewoon zeggen dat het een geslaagde vakantie was. ahah iedereen uit het hotel wist wie die 4 Marokkanen waren op de scooter die zoveel geluid maakte. Ik ben overal geweest colloseum, forum romanum. Italianen zijn viezerikken maar wij hebben ze daar het leven zuur gemaakt. Wollah metalsia kan zoveel vertellen ahaha.

Ga je die 2 weekjes naar Marokko?
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik kan nu gewoon zeggen dat het een geslaagde vakantie was. ahah iedereen uit het hotel wist wie die 4 Marokkanen waren op de scooter die zoveel geluid maakte. Ik ben overal geweest colloseum, forum romanum. Italianen zijn viezerikken maar wij hebben ze daar het leven zuur gemaakt. Wollah metalsia kan zoveel vertellen ahaha.

Ga je die 2 weekjes naar Marokko?

hahah je mag alles vertellen.. ik wil het allemaal weten.. dus barst maar los.. was het mooi in forum romanum??
Italianen staan bekend als vieze mensen hoor.. haha

jaa ik ga naar tanger
 
20 dec 2011
4.337
44
forum romanum pfff wollah kvoelde me net een klein kind in een speeltuin. Ik moest alles zien aanraken ruiken ahaha. Toen ik in het colloseum zat kwamen al die films naar boven. Rome is mooi wollah. Een rondje maken door de stad is al genieten. Je hoort overal muziek lekkere zon. Nogmaals italianen zijn viezerikken. Ik vroeg aan een agent de weg wollah hij negeerde me gewoon. Wollah wij moeten meer van de wereld zien schiet niet op alleen Marokko.
 
1 aug 2011
4.659
53
forum romanum pfff wollah kvoelde me net een klein kind in een speeltuin. Ik moest alles zien aanraken ruiken ahaha. Toen ik in het colloseum zat kwamen al die films naar boven. Rome is mooi wollah. Een rondje maken door de stad is al genieten. Je hoort overal muziek lekkere zon. Nogmaals italianen zijn viezerikken. Ik vroeg aan een agent de weg wollah hij negeerde me gewoon. Wollah wij moeten meer van de wereld zien schiet niet op alleen Marokko.

haha klaar nu wil ik ook naar Rome.. hahaha lijkt me echt feshkell.. mijn broer is er 2 weekjes geweest en die foto`s waren echt leuk... ewa bsahtek vakantion
 
20 dec 2011
4.337
44
haha klaar nu wil ik ook naar Rome.. hahaha lijkt me echt feshkell.. mijn broer is er 2 weekjes geweest en die foto`s waren echt leuk... ewa bsahtek vakantion

allah3tieksa7a oetchma wollah doe wat je broeder heeft gedaan en ka3ed richting rome ahah.
 
1 aug 2011
4.659
53
allah3tieksa7a oetchma wollah doe wat je broeder heeft gedaan en ka3ed richting rome ahah.

allahoema ameen.. ik denk dat ik het ook nog ga doen ook.. in februari samen met hem...
haha ik ga overal met mijn broer heen.. hij is dol op reizen en ik ook.. ;)
 
18 dec 2011
12.851
98
Ja klopt, maar in Marokko nog wel. Maar sinds de nieuwe koning er is, hebben de imazighen veel meer rechten gekregen.

Ja dat is waar. Wij zijn dit jaar via Tanger met de boot gaan varen, en voordat je erin mag, moet je al dat papiergedoe en dergelijke regelen. Mijn vader ging het dus regelen, en het was toen best druk. Toen was mijn vader eindelijk aan de buurt, zegt die politieman dat hij pauze heeft en gaat eten. Mijn vader werd natuurlijk boos. We hebben veel gereden en al, hij stond lang te wachten en wij moeten onze boot halen. Die politieman zei tegen hem van ja we helpen je straks, riffijn. (Mijn vader is berbers en heeft dus een berbers accent). Toen werd mijn vader nog woester. Hij zei dat hij ook een Marokkaan is en dat er geen verschillen zijn tussen een Arabier en een Amazigh en dat hij gewoon zijn werk moest doen, anders zou mijn vader zijn baas er bij halen :hihi: Toen werd hij een beetje bang en ging hij wel helpen.
 
30 okt 2011
474
29
Ik zou ook een haat hebben aan Rifijnen, als ik als man hun wc's moet schrobben, en op hun auto's moet letten. En als vrouw met tienerjongens moet gaan slapen, om een brood te kopen.
 
20 dec 2011
4.337
44
hou je somalier ergens anders oke, k ben nie zwart en eng

Zwart? Hou die lompe idiote gehandicape opmerkingen voor je klein rotkind. Jij bent hier de enige op dit forum waarvan mijn handen gaan trillen als ik jou reacties lees.
 
Bovenaan