Wat voor type man mag jou vinden?

28 sep 2011
182
5
Weet je wat het is mannen zeggen welou goeie vrouwen en vrouwen zeggen welou goeie mannen, kifesh?? Móet toch ergens aan liggen dan?? maar ghair insallah.. insallah zal iedereen zijn/ haar partner vinden!:D
 
30 mrt 2011
3.288
38
de goede vrouwen klagen niet dat er slechte mannen zijn

de goede mannen klagen niet dat er slechte vrouwen zijn.

Een goed persoon kijkt naar wat goed is. en let niet op het slechte
 
28 sep 2011
182
5
de goede vrouwen klagen niet dat er slechte mannen zijn

de goede mannen klagen niet dat er slechte vrouwen zijn.

Een goed persoon kijkt naar wat goed is. en let niet op het slechte

Sorry broeder bedoel het niet verkeerd maar als ik jou goed begrijp dan kan een prostituee ook goeie eigenschappen hebben
 
1 mrt 2011
477
2
jeh mensen hoezo plaatsen jullie al die dingen, ieder zijn mektab stelletje koekwousen:p
 
31 okt 2011
9.005
53
als een prostituee goed zorgt voor haar kinderen en voor haar kat, dan heeft ze goede eigenschappen ja

Inderdaad maar ik denk niet dat een berberse man die goede eigenschappen zal zien.
Een prostituee is nou niet bepaald een "dame"waar je mee kan thuiskomen denk je ook niet?

De slechte eigenschappen tellen wel degelijk mee
 
31 okt 2011
3.811
26
hmm.. Hij moet mij een veilig gevoel geven, geduldig zijn, helpt in de huishouden, moet kunnen lachen want ik hou van lachen En vooral gelovig zijn en zeker respect hebben voor zijn ouders/familie! Mohim de innerlijkheid moet hij stralen en niet de uiterlijke.. xx
 
5 feb 2011
8.897
38
hmm.. Hij moet mij een veilig gevoel geven, geduldig zijn, helpt in de huishouden, moet kunnen lachen want ik hou van lachen En vooral gelovig zijn en zeker respect hebben voor zijn ouders/familie! Mohim de innerlijkheid moet hij stralen en niet de uiterlijke.. xx

Ik hoop dat Allah (swt) jou die man gaat schenken!
 
Bovenaan