Wat voor type man mag jou vinden?

30 mrt 2011
3.288
38
hmm.. Hij moet mij een veilig gevoel geven, geduldig zijn, helpt in de huishouden, moet kunnen lachen want ik hou van lachen En vooral gelovig zijn en zeker respect hebben voor zijn ouders/familie! Mohim de innerlijkheid moet hij stralen en niet de uiterlijke.. xx

helpen in huishouden? berbermannen? haha ik weet niet hoor
 
29 okt 2011
784
5
Hoezo is toch niks mis mee vooral als je kinderen hebt..

Nee, dat zeker niet. Maar ik zie niet veel mannen het huishouden doen. Zij zijn meer bezig met werken en andere dingen. Maar je hebt natuurlijk wel mannen die wel in het huishouden doen, daarom ook "wie weet"
 
31 okt 2011
3.811
26
helpen in huishouden? berbermannen? haha ik weet niet hoor


ahahah ska shuk kmag toch drome he :p
Maar serieus ik ken echt mannen die helpen in't huishouden. insha allah vind ik iemand die mij helpt..
Het is ook weer niet de bedoeling dat hij gaat dweilen, kuist en ik mr luiere voor de tv.
Meche ik wil gwn dat hij inshhallah een handje toesteekt;)
 
26 okt 2011
837
15

Wat mektab mijn is, accepteer ik!

Maar als ik keus had;

Ik zoek een echte Arifi!
Het is aanbevolen in de islam om iemand van ongeveer je eigen niveau uit te kiezen. Hoeft niet! Slechts een advies.
Bijv. als je 20 bent ga je niet huwen met iemand van 50. En als je berberse bent, ook niet iemand uit Afghanistan, ofzo.
Ik zoek gewoon iemand die zo in de bergen kan gaan wonen, dus geen kapsonesventje. Maar ook iemand die een beetje met de mode meegaat enzo. Hij moet zijn kinderen beschouwen als goud, en zijn vrouw respecteren en het gezin zonder problemen moet kunnen leiden. Hij moet het financieël wel redelijk goed hebben. En gewoon... het gezin onder handen kan nemen!
Zoals -AmazighChick al zei!
 
16 apr 2011
6.315
77
De man die mij mag vinden is een amazigh(Sommige arabieren mogen van mij ook) is tussen de 24 en 30 jaar.- is gestudeerd, heeft een huisje en een baan. Hij moet spontaan zijn,open, is gek op kinderen, heeft gevoel voor humor. Hij moet zich niet kinderlijk gedragen (moet dus een echte man zijn). Hij moet realistisch zijn, zou het niet erg vinden om te koken(niet dagelijks natuurlijk, maar zo nu en dan spontaan zou ik wel waarderen) en dol op reizen zijn!!!!!

Ik hou trouwens niet van uuuuuuuren shoppen en ik kijk DOLGRAAG voetbal!!!

My dreamman; where you at??!!
 
28 sep 2011
182
5
De man die mij mag vinden is een amazigh(Sommige arabieren mogen van mij ook) is tussen de 24 en 30 jaar.- is gestudeerd, heeft een huisje en een baan. Hij moet spontaan zijn,open, is gek op kinderen, heeft gevoel voor humor. Hij moet zich niet kinderlijk gedragen (moet dus een echte man zijn). Hij moet realistisch zijn, zou het niet erg vinden om te koken(niet dagelijks natuurlijk, maar zo nu en dan spontaan zou ik wel waarderen) en dol op reizen zijn!!!!!

Ik hou trouwens niet van uuuuuuuren shoppen en ik kijk DOLGRAAG voetbal!!!

My dreamman; where you at??!!

Jij bent echt de eerste vrouw die zegt dat ze van voetbal houd...
Je bent gelijk de ideale vrouw voor een man, die vergeet al de rest.. Hahaha
Ewa ghair insallah
 
16 apr 2011
6.315
77
Jij bent echt de eerste vrouw die zegt dat ze van voetbal houd...
Je bent gelijk de ideale vrouw voor een man, die vergeet al de rest.. Hahaha
Ewa ghair insallah

hahaha, ik ben dol op voetbal!!! Ik vind Spaans, Engels, Italiaans en natuurlijk Nederlands voetbal helemaal TOP!!!
Verder kijk ik ook graag naar CL en UEFA Cup, EK en WK dan bekijk ik ook alles van de voorronde's tot aan de finale!!!
Tuurlijk zijn er paar wedstrijden die niet echt boeien en die volg ik dan niet, maar voor de rest bekijk ik ALLES!!

Mijn favo clubs:

PSV
Twente
AZ
Inter Milan
AC Milan
Barca
ManU
Man City
Getafe
Arsenal
Chelsea

Maar Akempieuw ik denk dat er ook zat mannen zijn die niet van voetbal houden, dus de rest zal vast niet vergeten worden hahaha.

Maar... Ghair incha allah!!!!


p.s. ik ben ECHT geinteresseerd in het spel!!!!
 
12 jun 2011
1.683
26
hahaha, ik ben dol op voetbal!!! Ik vind Spaans, Engels, Italiaans en natuurlijk Nederlands voetbal helemaal TOP!!!
Verder kijk ik ook graag naar CL en UEFA Cup, EK en WK dan bekijk ik ook alles van de voorronde's tot aan de finale!!!
Tuurlijk zijn er paar wedstrijden die niet echt boeien en die volg ik dan niet, maar voor de rest bekijk ik ALLES!!

Mijn favo clubs:

PSV
Twente
AZ
Inter Milan
AC Milan
Barca
ManU
Man City
Getafe
Arsenal
Chelsea

Maar Akempieuw ik denk dat er ook zat mannen zijn die niet van voetbal houden, dus de rest zal vast niet vergeten worden hahaha.

Maar... Ghair incha allah!!!!


p.s. ik ben ECHT geinteresseerd in het spel!!!!

ideale vrouw ben jij rifia. Gewoon samen met je man naar sport 1 kijken, zonder dat je klaagt. Dat is de droom van elke man haha
 
16 apr 2011
6.315
77
ideale vrouw ben jij rifia. Gewoon samen met je man naar sport 1 kijken, zonder dat je klaagt. Dat is de droom van elke man haha

hahahahaha, dankje!! Ik ben btje apart gevalletje.. Ik word van uuuuren shoppen depri, maar van uuuuren voetbal wordt ik ONTZETTEND HAPPY!!! Raar toch???
 
Bovenaan