Wat voor type man mag jou vinden?

16 apr 2011
6.315
77
hahaha nee dat is echt niet raar. geloof me, waren er maar meer vrouwen zoals jij

Tuurlijk wel, het uuuuuren shoppen zit toch btje in het bloed van de vrouw?? Ik ben alleen in de stad te vinden als ik iets nodig heb. Dan ga ik naar de desbetreffende winkel, koop ik hetgeen wat ik nodig heb en ga daarna direct door naar huis!!

Terwijl bij voetbal vind ik die 90 minuten wegvliegen..... Van mij mag het trouwens wel langer duren dan die 90 minuten!!!
Arifino: Er zullen VAST MEER vrouwen zijn als ik!!!!!
 
12 jun 2011
1.683
26
maar doe je dan webshoppen als je kleren koopt? want ik kan me niet voorstellen dat een vrouw niet van shoppen houdt haha maar een man vind dat wel okee, want dat bespaart hem veel geld op jaarbasis haha
 
16 apr 2011
6.315
77
maar doe je dan webshoppen als je kleren koopt? want ik kan me niet voorstellen dat een vrouw niet van shoppen houdt haha maar een man vind dat wel okee, want dat bespaart hem veel geld op jaarbasis haha

Nee, ik doe niet aan webshoppen, als ik kleren nodig heb ga ik naar de stad, ik bekijk snel rond, zie ik iets hangen wat mij aanspreekt, dan ga ik m paseen en evt kopen. Mocht er niet zijn dan ga ik gelijk weg... Dus ik ga er redelijk snel doorheen...
Hahaha, met dat bespaarde geld ga ik liever wat van de wereld zien!!!
 
1 dec 2011
12.067
53
Eisen waar mijn aanstaande zo ie zo aan moet voldoen inshaAllah: Het verrichten van het gebed en het gedenken van Allah ta3ala belangrijk vinden in zijn dagelijks leven.

Uiterlijk niet heel belangrijk, verzorging wel!
Innerlijk:

Zorgzaam en behulpzaam
Een snufje humor
Een sterke man, hij moet niet te gevoelig zijn en een mietje like me! haha:eek: (moet me wel veilig voelen in zijn armen he;) )
Werk hebben waar mee hij zijn gezin kan onderhouden.
Verder vraag ik niet veel, gewoon een rustig man. Die open staat voor dingen, bij onenigheden netjes uitpraten, geen mannen die houden van ruzie maken, beetje schreeuwen en ga zo maar door.
 
16 apr 2011
6.315
77
Eisen waar mijn aanstaande zo ie zo aan moet voldoen inshaAllah: Het verrichten van het gebed en het gedenken van Allah ta3ala belangrijk vinden in zijn dagelijks leven.

Uiterlijk niet heel belangrijk, verzorging wel!
Innerlijk:

Zorgzaam en behulpzaam
Een snufje humor
Een sterke man, hij moet niet te gevoelig zijn en een mietje like me! haha:eek: (moet me wel veilig voelen in zijn armen he;) )
Werk hebben waar mee hij zijn gezin kan onderhouden.
Verder vraag ik niet veel, gewoon een rustig man. Die open staat voor dingen, bij onenigheden netjes uitpraten, geen mannen die houden van ruzie maken, beetje schreeuwen en ga zo maar door.

ghair incha allah schat!! Weet zeker dat je ware jou zal vinden!!!
 
20 nov 2011
56
3
Het type man die ik in gedachten heb :engel:

- Moslim en over de nodige motivatie beschikken om aan zijn imaan te werken
- Arifi
- Zachtaardig en hulpvaardig naar z'n medemens toe
- Humoristisch ingesteld
- Verstandig, houdt van een serieus gesprek van tijd tot tijd
- Verzorgd
- Eerlijk en verzwijgt geen zaken, moet goed kunnen communiceren
- Mag niet zo gevoelig zijn als mij, moet emotioneel een beetje sterker zijn :giechel:
- Mag niet arrogant zijn, moet een beetje bescheiden zijn

Dat is het zowat :hadj:
 
25 nov 2011
1.020
7
De man die ik ooit insh ga tegenkomen..

- Praktiserend, het geloof komt bij mij echt op de eerste plaats.
- we moeten op dezelfde golflengte staan. Intelligent!!
- zachtaardig, lief en charmant
- tussen 21j en 25
- aantrekkingskracht moet er natuurlijk ook zijn
- MAROKKAAN!! Liefst een amazigh
and last but not least hij moet een echte man zijn, met levensdoelen en principes..

Dit was mijn droomman maar of die bestaat weet ik niet hoor, maar hopen mag altijd eh ;)
 
Bovenaan