WK 2014 Topic

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Vandaag begint de WK in Brazilie. Dus daarom open ik De WK 2014 Topic!!

Wie volgt de WK wedstrijden en voor welke landen zijn jullie??

Alle WK wedstrijden zijn gratis live te kijken op internet via NOS website: NOS Wereldkampioenschap Voetbal

wk-2014.jpg
 
18 apr 2013
198
22
IK!
Hoop dat Algerije in sha Allah ver komt
Daarnaast ben ik voor Nederland en Brazilie, en hoop ik dat Spanje 1e ronde eruit gaat wat heus niet xal gebeuren
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
In de voorbereidingen op de wedstrijd morgen tegen Spanje, is Nederland momenteel hard aan het trainen. Op de laatste trainingsdag worden er wedstrijden gespeeld en aan conditie gewerkt. De laatste afspraken behandelt Louis van Gaal met de spelers. Spannend!

training-nl.png
robben.png
 
14 jan 2014
287
107
Persoonlijk ben ik voor Spanje, en gun ik het Brazilie ook !!!
Nederland haalt denk ik de kwarfinales niet.. I hope soo!!!! Sorry!!! Ben echt tegen Nederland en al jaren gun ze het gewooon echt niet!!!!! Dit jaar gun ik het ze nog meer niet!!! Spannend morgen hahah wie gaat er met mij kijken??? Ben voor Spanje hahaha!!!

Trouwens elftal van dit jaar van Nederland is niet super.. Ze spelen net 2 weken met elkaar... Elke speler speelt ergens anderss... En serieus hé waar zijn de Marokkanen??? Lozerss hebben ze gekozen voor NL en mogen ze niet eens uitkomen voor NL pfff
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Persoonlijk ben ik voor Spanje, en gun ik het Brazilie ook !!!
Nederland haalt denk ik de kwarfinales niet.. I hope soo!!!! Sorry!!! Ben echt tegen Nederland en al jaren gun ze het gewooon echt niet!!!!! Dit jaar gun ik het ze nog meer niet!!! Spannend morgen hahah wie gaat er met mij kijken??? Ben voor Spanje hahaha!!!

Trouwens elftal van dit jaar van Nederland is niet super.. Ze spelen net 2 weken met elkaar... Elke speler speelt ergens anderss... En serieus hé waar zijn de Marokkanen??? Lozerss hebben ze gekozen voor NL en mogen ze niet eens uitkomen voor NL pfff

Waarom ben je zo een racist? Je moet juist voor Nederland zijn, want je woont in dit land en ze hebben je groot gebracht. Nederland heeft ons Marokkanen zo enorm geholpen, dus we moeten achter de Nederlanders staan!!

ps: dat zou de reactie zijn van die oude Marokkanen hahaha maar wat mij betreft: Fu_k Nederland!! Ik hoop dat ze vandaag verliezen met een zware nederlaag!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wat was dat nou?? 5-1 winnen van de wereldkampioen Spanje?? Heeft iemand hier een verklaring voor???
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Nu moeten jullie overschakelen naar RTL 4 met johan derksen. Hij was altijd negatief over het Nederlandse elftal en Van Gaal.. En nu mag hij zichzelf verdedigen!
 
14 jan 2014
287
107
Duidelijke verklaring zou er niet zijn 1 ding weet ik wel zeker.. Dat ze nooooit maar dan ook nooooiiiitttt met Costa hadden moeten beginnen en hem na de rust niet gelijk weghalen neeeee gewoon laten doorspelen tot 64ste minuuuttt domste fout ever!!!!! KIJK WAT ZE OP DE BANK HADDEN TORRES- FABREGAS KIFECCHHHHH JE GAAAT COSTAAAAA LATEN SPELEN WAAROM??? GEEEN ENE ACTIE HEEFT HIJ KUNNEN AFMAKEN... eerste helft had het al 3-1 moeten zijn voor Spanjeee. Casillias was na het doelpunt van Van Persie helemaaal van de kaart... Hij was net in Shock elke bal die in strafschotgebied kwam zat erinn!!!! PFFFFFF... En waaaaaarrrr is VILLAAAA de man van laatste moment scoren WAAARRR!!!?????


SORRY BEN ECHT BEETJE HEEL ERG BOOOOSSSS
 
21 apr 2014
405
126
Nu moeten jullie overschakelen naar RTL 4 met johan derksen. Hij was altijd negatief over het Nederlandse elftal en Van Gaal.. En nu mag hij zichzelf verdedigen!

Hhahahaha wollah dat zei ik net tegen mijn vader:haha:
ik haar derksen als hij zo doet over louis van gaal
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik snap ook helemaal niet waarom Diego costa begon!! Ik wist toen gelijk al dat het niks wordt wollah! En ze speelden met 1 spits, wat ik ook niet begreep. Pas later kwam torres en fabregas erin maar dat was toen te laat
 
Bovenaan