WK 2014 Topic

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Maar dit is het leukste!! een Arabische presentator van BeIn (Aljazeera Sport) haha altijd leuk hoe die reacties na de goal GOAALLL GOAAALLL GOAAALL!!! ALlaaahh!!! ALlaaahh!!!! Ghamsaa ou Gmisss Ya Iblisss hahaha ik weet niet wat die allemaal schreeuwt die issam shouali

اهداف مباراة اسبانيا- هولندا كاس العالم تعليق عصام الشوالي

 
Laatst bewerkt:

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
De grote Spaanse krant Marca heeft de zaterdag editie uitgebracht met een zwarte voorkant

krant-marca.png
 
10 okt 2013
242
45
Ik was op een bruiloft gister maar kon de uitslag niet geloven. Elke paar minuten hoorde ik weer dat NL weer scoorde, niet te geloven. Onze tafel zat stiekem met de bandleden mee te kijken
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik was op een bruiloft gister maar kon de uitslag niet geloven. Elke paar minuten hoorde ik weer dat NL weer scoorde, niet te geloven. Onze tafel zat stiekem met de bandleden mee te kijken

Ging je niet extra lang feesten omdat je blij was voor de overwinning?
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Marokkanen zijn nu zogenaamd allemaal oranje fans.. Hield oranje ook maar zoveel van jullie :p

ImageUploadedByTapatalk1402778424.037538.jpg
 
10 okt 2013
242
45
Ging je niet extra lang feesten omdat je blij was voor de overwinning?
Jieh, Oranje kan me niet zoveel schelen.
De Marokkanen die ik onderweg naar huis in het centrum zag daarentegen hadden een hele dakka marakchia act voor Oranje.
Ik ben ook al een aantal filmpjes tegengekomen die precies het zelfde deden
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Jieh, Oranje kan me niet zoveel schelen.
De Marokkanen die ik onderweg naar huis in het centrum zag daarentegen hadden een hele dakka marakchia act voor Oranje.
Ik ben ook al een aantal filmpjes tegengekomen die precies het zelfde deden

Overal gingen de Marokkanen de markt op haha misschien wel meer dan Nederlanders. Marokkanen houden er gewoon van om uit hun dak te gaan, en dan zoeken ze naar de kleinste reden om dan rwinaa te plegen.
 

Ewa

Banned
Gebanned
4 feb 2014
452
59
Maar dit is het leukste!! een Arabische presentator van BeIn (Aljazeera Sport) haha altijd leuk hoe die reacties na de goal GOAALLL GOAAALLL GOAAALL!!! ALlaaahh!!! ALlaaahh!!!! Ghamsaa ou Gmisss Ya Iblisss hahaha ik weet niet wat die allemaal schreeuwt die issam shouali

اهداف مباراة اسبانيا- هولندا كاس العالم تعليق عصام الشوالي

wollah hij is niet barkie
 
Bovenaan