WK 2014 Topic

21 apr 2014
405
126
Ik snap ook helemaal niet waarom Diego costa begon!! Ik wist toen gelijk al dat het niks wordt wollah! En ze speelden met 1 spits, wat ik ook niet begreep. Pas later kwam torres en fabregas erin maar dat was toen te laat

Jaa dat zei mijn broertje ook, die zei waar waren hun
 
14 jan 2014
287
107
Ik snap ook helemaal niet waarom Diego costa begon!! Ik wist toen gelijk al dat het niks wordt wollah! En ze speelden met 1 spits, wat ik ook niet begreep. Pas later kwam torres en fabregas erin maar dat was toen te laat


veeeeeelsteeee laaaaatt!!!! Die diego was alleen al onzeker door het feit dat er boeee geroepen werd.. daarbij heeft hij alleen met training met spanje gespeeld verder noooooiittt!!! Ik als meisje zijnde zei al na 15 min. die moet gewisseld worden,, waarom ziet de coach dat niet!!! heb me daar zoo boos om gemaakt.. Xavi en vooral Iniesta hadden echt mooiee acties,, maar stond niemand die ze kon afmaken!!!!
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
nederlanders zijn echt geschrokken van dit resultaat haha wel respect hoor! Dit gaat de hele wereld over

ImageUploadedByTapatalk1402694805.262757.jpg
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
veeeeeelsteeee laaaaatt!!!! Die diego was alleen al onzeker door het feit dat er boeee geroepen werd.. daarbij heeft hij alleen met training met spanje gespeeld verder noooooiittt!!! Ik als meisje zijnde zei al na 15 min. die moet gewisseld worden,, waarom ziet de coach dat niet!!! heb me daar zoo boos om gemaakt.. Xavi en vooral Iniesta hadden echt mooiee acties,, maar stond niemand die ze kon afmaken!!!!

Haha ik wist ook gelijk dat die Costa weg moest.. Hij past ook helemaal niet bij het spaanse voetbalstijl. Maar volgens mij ben jij nu boos geworden tarifecht? Haha jij gunde hollanda echt niet jek
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Wie had de Spaanse bondscoach Delbosque gezien met zijn tuitende lippen bij elke goal van Nederland? Lijkt net zo een aap
ImageUploadedByTapatalk1402695011.150641.jpg
 
14 jan 2014
287
107
patron in ben voor spanje en gun het nl niettt. dus dubbel op ik scheld hier op die mensen die aan het juichen zijn... eerlijk ze hebben mooi spel geleverd kunnen e niet ontkennen echt niet.. z hebben spanjee van hun padje kunnen brengen.. al hoewel spanje ook aanzichzelf t danken heeft.. Ik hop dat spanjee nu geschrokken en eer verandering in komt
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Maar het mooiste aande wedstrijd was wel de goal van Van Persie! Dat was de mooiste goal met een kopbal die ik heb gezien in jaren!

ImageUploadedByTapatalk1402695097.069699.jpg
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
patron in ben voor spanje en gun het nl niettt. dus dubbel op ik scheld hier op die mensen die aan het juichen zijn... eerlijk ze hebben mooi spel geleverd kunnen e niet ontkennen echt niet.. z hebben spanjee van hun padje kunnen brengen.. al hoewel spanje ook aanzichzelf t danken heeft.. Ik hop dat spanjee nu geschrokken en eer verandering in komt

Ik had het ook echt niet verwacht.. Dit had niemand kunnen verwachten ooit.. Maar de spaanse ploeg zal zeker actie ondernemen en de selectie verbeteren.. Ik denk dat Spanje nog steeds verder komt in de WK dan Nederland
 
14 jan 2014
287
107
echt net zo een dolfijn.. zou me niks verbazen als dat mooiste doelpunt van het WK word... Wollah en hij was de enige die ik het wel gunde hhahahha
 
14 jan 2014
287
107
Ik had het ook echt niet verwacht.. Dit had niemand kunnen verwachten ooit.. Maar de spaanse ploeg zal zeker actie ondernemen en de selectie verbeteren.. Ik denk dat Spanje nog steeds verder komt in de WK dan Nederland


dat denk ik ook zeg je eerlijk denk dat NL de kwarfinales niet haalt. 8ste finales wel.. denk dat ze dan tegen een Brazilie moeten en onderschat Brazilie in eigenland niet.. En jaaa we weten scheidsrechter was vorige keer beetje partijdig,, maar dat veranderd niet dat Brazilie ook gewoon heel goed is.. Want was wel 3/1 en ze hebben maar 1 penalty gehad dus 2 op eigen kracht hahaha..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Die Nederlanders hoor ik nu met vuurwerk en geschreeuw door de straten haha heeyy het is nog maar eerste wedstrijd dus ga rustig zitten op jullie kont want er is nog hele lange weg te gaan! En resultaat vandaag was meer te danken aan de zwakke Spanje dan aan het goede Nederlandse kwaliteiten
 
14 jan 2014
287
107
Patron durfde dat niet hardop te zeggen want dan ga je weer krijgen neeeeee helemaaaal niettttt!!!! nl was goedddddd... hhahaha
maar we zien wel.. woensdag nieuwe rondes nieuwe kansen..
 

Patron

Amazigh
9 mrt 2012
4.028
560
Ik zit de hele dag naar de goals te kijken.. Krijg er geen genoeg van! haha ongelofelijk
 
Bovenaan