Ibdarsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
28 mei 2012
236
0
Jij lult alleen maar onzin, het harde feit is dat jullie jaloers zijn op ait wayahgers. Bij ons gaat ten minste de spiegel niet kapot zoals bij de IBDARSEN, en jullie zijn bekend als sletjes en homo’s.

mtl,kijk eens hier hebben we onze eerste ibdarsen hater en 3 keer raden wat ze is
 
23 aug 2012
45
0
Jij lult alleen maar onzin, het harde feit is dat jullie jaloers zijn op ait wayahgers. Bij ons gaat ten minste de spiegel niet kapot zoals bij de IBDARSEN, en jullie zijn bekend als sletjes en homo’s.

hahahaha. Jaloers op een volk dat hun vrouwen topless laat baden, hun meiden in een bikini laat dansen voor mannen, drank als limonade serveren, jaloers op straatafval. Een echte volk laat dat niet toe in hun stad. Zelfs jullie eigen mensen kotsen van die loslopende teven en zien al hoceima afgleiden naar een verloederde stad met een verloren volk. Als ik geen bronnen erbij had gezet dan kon je nog ontkennen dat jullie geen afval zijn. Ik val jullie aan omdat jullie ons aanvallen. Het is altijd hetzelfde verhaal met jullie. Jullie zitten vol haat. BAH wat een volk. Ik zou jullie amper als deurmat willen hebben.
 
23 aug 2012
45
0
tawarYIGescht trouwen lijkt me niet echt een goed plan. Die meiden hebben overal een slechte naam, bekend als sletten.
Die naam zegt al genoeg YIG
 
21 aug 2011
13.008
244
tawarYIGescht trouwen lijkt me niet echt een goed plan. Die meiden hebben overal een slechte naam, bekend als sletten.
Die naam zegt al genoeg YIG

je hebt overal rotte appels, bij de ene meer dan bij de andere.
Waarom heb je z'n haat tegen hun?? je maakt je eigen gewoon ziek terwijl zij hun eigen ding doen.
 
20 dec 2011
4.337
44
De enige die hier zich als een kind gedraagt dat ben jij. De ait waryigher die mogen wel schelden maar als ik iets terug zeg begin je te janken. Een echte man is rechtvaardig en zou behalve mij ook de ait waryigher hebben aangesproken. Jij bent niet veel beter dan dat uitschot waarvoor je het opneemt, afval. Je kan er alleen van dromen om een abdars te zijn. Gooi die sletten van BIYA maar op de brandstapel. Zelfs een awaryigher heeft op deze site een keer toegegeven aan een agzenay dat er onder hen heel veel verraders waren. Alleen onwetenden blijven ontkennen.

Het enige wat me irriteert is dat jij op deze site de confrontatie met mensen op komt zoeken. Je kan in discussie gaan zeker maar niet op deze manier. Wat me opvalt is dat je het alleen over sletten hebt. Sletten sletten stranden dit dat wollah waar blijven nou die echte argumenten?? Ik dromen om een abdars te zijn ahahahahahahahhaha wollah echt lachen bileh voor geen miljoen vriendd. Mohiemmm kan het niet vaak genoeg zeggen kom eens met betere argumenten dan het zijn sletten.
 
23 aug 2012
45
0
je hebt overal rotte appels, bij de ene meer dan bij de andere.
Waarom heb je z'n haat tegen hun?? je maakt je eigen gewoon ziek terwijl zij hun eigen ding doen.


Ik haat ze niet maar ze pesten ook altijd de ibdarsen.Kijk naar de opmerkingen van de ait waryighers die ik in hetbegin heb geplaatst.

Dat volk is pas echt ziek en zit vol met haat. Op alle sites schelden ze de ibdarsen uit.

Ja ze doen hun eigen ding en dat is de ibdarsen uitschelden
 
23 aug 2012
45
0
Het enige wat me irriteert is dat jij op deze site de confrontatie met mensen op komt zoeken. Je kan in discussie gaan zeker maar niet op deze manier. Wat me opvalt is dat je het alleen over sletten hebt. Sletten sletten stranden dit dat wollah waar blijven nou die echte argumenten?? Ik dromen om een abdars te zijn ahahahahahahahhaha wollah echt lachen bileh voor geen miljoen vriendd. Mohiemmm kan het niet vaak genoeg zeggen kom eens met betere argumenten dan het zijn sletten.

Wat mij irriteert aan jou is dat jij te partijdig bent. In plaats van toe te geven dat de ait waryighers ook geen lieverdjes zijn en dat het aan beide kanten afgelopen moet zijn probeer jij het voor hun op te nemen.
 
23 aug 2012
45
0
misz-yasmine1
Als dat gajes op m.nl over de ibdarsen begint moet je de link naar deze topic plaatsen. Dan ontdekken ze hun ware gezicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan