Ait Wayagher Streng / Gierig ??

S

Samir

Guest
zever in pakskes ait wayegher zijn levensgenieters, overal heb je uitzonderingen! Wij ait wayeghers worden wel bestempeld als streng. Daarom trouwen ze misschien niet graag met ait wayegher, omdat ze weten dat we echte mannen zijn die geen sloef willen zijn. We respecteren onze vrouwen maar zijn geen diyyouth.
Hoe dan ook elke awayegher is trots. De rest kan er alleen maar van dromen om er ene te zijn. Wees niet getreurd, we zien alle riffijnen als onze broeders.

De trots van ait wayagher is inderdaad ook bekend. Daarom heb ik ook respect voor ait wayaghers! ze zullen vechten en sterven voor hun land, en dat hebben ze ook bewezen in de oorlog tijdens abdelkrim periode.
 
S

Samir

Guest
musti, klopt het dat ait wayagher het liefst onder elkaar trouwen? dat de vader liever wilt dat zijn dochter met familie of met andere ait wayagher trouwt?
 
S

Samir

Guest
Inderdaad!! Ik ken ook geen mooie dames uit hoceima-land hoor..!! De meeste zitten onder de puistjes.. of hebben het figuur niet mee

haha gewoon dik :D

maar veel berberse vrouwen zijn dik. Of ze zijn slank voor het huwelijk en na het huwelijk dik
 
6 feb 2011
5.829
132
De trots van ait wayagher is inderdaad ook bekend. Daarom heb ik ook respect voor ait wayaghers! ze zullen vechten en sterven voor hun land, en dat hebben ze ook bewezen in de oorlog tijdens abdelkrim periode.

Haha inderdaad, als k eraan moet denken, ait wayegher waren wereldbekend geworde en hadden 2 grootmachten neergehaald. Op de heuvel waar mijn overgrootvader zijn huis heeft gebouwd stond een uitkijkpost van abdekrim. Ze werden niet voor niks de schrik van het noorden genoemd.
 
S

Samir

Guest
Haha inderdaad, als k eraan moet denken, ait wayegher waren wereldbekend geworde en hadden 2 grootmachten neergehaald. Op de heuvel waar mijn overgrootvader zijn huis heeft gebouwd stond een uitkijkpost van abdekrim. Ze werden niet voor niks de schrik van het noorden genoemd.

maar niet vergeten dat er ook shab temsamane was. en anoual, dhar oubaran haha
 
6 feb 2011
5.829
132
musti, klopt het dat ait wayagher het liefst onder elkaar trouwen? dat de vader liever wilt dat zijn dochter met familie of met andere ait wayagher trouwt?

Het gebeurd wel veel familie met familie bij ons, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Het gaat erom dat andere riffijnse vrouwen ait wayegher mannen afkeuren omdat ze ons te streng vinden.
 
6 feb 2011
5.829
132
maar niet vergeten dat er ook shab temsamane was. en anoual, dhar oubaran haha

haha shab temsamane moesten de weg vrijj make voor ait wayegher. Ken je dit liedje van twattoun "wa shab temsaman kemmane3 awrith ane7thoe ;)
 
S

Samir

Guest
jaa ik ken ook meisjes die ait wayagher afkeuren. Maar dat hebben ze dan ook van hun ouders. Eerste generatie mannen/vrouwen zullen eerder kritiek geven dan ons. Wij zijn gewend om met elkaar te leven. Onze ouderen zijn meer tot hun eigen stam gericht
 
5 feb 2011
8.897
38
Hahahaha sommige reacties lieten me echt lachen ! ! Zelf kan ik niet meedoen wnt heb geen ervaring met ait wayaghers haha dus k lees gwn gezellig mee
 
6 feb 2011
5.829
132
haha gewoon dik :D

maar veel berberse vrouwen zijn dik. Of ze zijn slank voor het huwelijk en na het huwelijk dik

Wij houden van vlees en dikke vrouwen. Dus vrouwen eet ma goe door. Bedek et alleen want oegem hoe saar schaars gekleed a tharifth
 
S

Samir

Guest
Wij houden van vlees en dikke vrouwen. Dus vrouwen eet ma goe door. Bedek et alleen want oegem hoe saar schaars gekleed a tharifth

hahahaha dat is idd waar! de ait wayagher die ik ken vallen op dikke vrouwen.
 
6 feb 2011
5.829
132
jaa ik ken ook meisjes die ait wayagher afkeuren. Maar dat hebben ze dan ook van hun ouders. Eerste generatie mannen/vrouwen zullen eerder kritiek geven dan ons. Wij zijn gewend om met elkaar te leven. Onze ouderen zijn meer tot hun eigen stam gericht

Ja das wel waar. Ik heb wel al veel meisjes horen zeggen dat ik te streng ben. Maar maakt niet uit. Alles is mektab
 
S

Samir

Guest
Ja das wel waar. Ik heb wel al veel meisjes horen zeggen dat ik te streng ben. Maar maakt niet uit. Alles is mektab

maar misschien ligt het niet aan jou en zijn de meisjes vrij/los
 
Bovenaan