Ait Wayagher Streng / Gierig ??

1 aug 2011
4.659
53
Nee hoor.. Jullie zijn heel erg lief.. en behulpzaam en kunnen erg goed klussen. Zo goed? Dat was echt niet sarcatisch hoor, ik meen het.
 
11 feb 2011
434
3
Ait wayaghers zijn HELEMAAL geen strenge of gierige mensen integendeel! haha en ik kan het weten
Ik zelf ben van ait touzine maar geef me toch liever mensen van ait wayagher.
 
6 feb 2011
5.829
132
Nee hoor.. Jullie zijn heel erg lief.. en behulpzaam en kunnen erg goed klussen. Zo goed? Dat was echt niet sarcatisch hoor, ik meen het.

Haha ons groot minpunt is ook ons ego want u hebt zojuist mijn ego gestreeld. Bedankt daarvoor.
Ibdarsen zijn mooie meisjes tbarkellah, ik kende een tabdarst, ik kon mijn ogen niet van haar afhouden :D
 
15 feb 2011
1.185
14
ik hoor ook wel vaak dat ait wayagher streng zijn. In mijn omgeving zie ik dat wel, maar dat interesseert me niet zo. Ieder heeft zijn eigen leven. En als iemand vindt dat ze te streng zijn, zorg er dan voor dat je niet met een ait wayagher trouwt :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik weet elke top en minpunt.. hahaha.. Geen dank..!!

Ibdarsen hebben inderdaad mooie meisje, just like me!! Nee ik ben niet arrogant.. ik ben gewoon eerlijk!! Iedere stam heeft zijn min en pluspunten... zo is het eenmaal..

geen ruzies hier om stammen, het is nota bene Ramadan en de topic starter wou ook geen ruzies in zijn topic..
 
6 feb 2011
5.829
132
Ik weet elke top en minpunt.. hahaha.. Geen dank..!!

Ibdarsen hebben inderdaad mooie meisje, just like me!! Nee ik ben niet arrogant.. ik ben gewoon eerlijk!! Iedere stam heeft zijn min en pluspunten... zo is het eenmaal..

geen ruzies hier om stammen, het is nota bene Ramadan en de topic starter wou ook geen ruzies in zijn topic..

Toch zou ik niet met een tabdarst kunnen trouwen omdat ze veel losser zijn dan onze vrouwen. Ze gaan het niet kunnen uithouden met mij haha
 
6 feb 2011
5.829
132
ik hoor ook wel vaak dat ait wayagher streng zijn. In mijn omgeving zie ik dat wel, maar dat interesseert me niet zo. Ieder heeft zijn eigen leven. En als iemand vindt dat ze te streng zijn, zorg er dan voor dat je niet met een ait wayagher trouwt :p

Haha kiees maar voor de makkelijke weg ze negeren en niet zo weinig mogelijk in contact komn mt hen
 
1 aug 2011
4.659
53
Musti, met wie je trouwt is elmektab. En als jouw elmektab is dat je met een mooie tabdarst trouwt, dan is dat zo. Kun je hoog of laag springen, het blijft zo. En ik weet niet waar je die illusie vandaan hebt dat Ibdarsen los zijn, want dat is dus echt niet zo!! BIJ DEZE
 
15 feb 2011
1.185
14
wie heeft zin in deze?


Mcdonalds-Burger.jpg
 
15 feb 2011
1.185
14
Musti, met wie je trouwt is elmektab. En als jouw elmektab is dat je met een mooie tabdarst trouwt, dan is dat zo. Kun je hoog of laag springen, het blijft zo. En ik weet niet waar je die illusie vandaan hebt dat Ibdarsen los zijn, want dat is dus echt niet zo!! BIJ DEZE

jaa jij hebt gelijk metalsia. straks trouw jij ook met ait wayagher :p ateshed batata ghafi
 
6 feb 2011
5.829
132
Musti, met wie je trouwt is elmektab. En als jouw elmektab is dat je met een mooie tabdarst trouwt, dan is dat zo. Kun je hoog of laag springen, het blijft zo. En ik weet niet waar je die illusie vandaan hebt dat Ibdarsen los zijn, want dat is dus echt niet zo!! BIJ DEZE

haha groot gelijk, hhier heb k geen antwoord op. Sorry als ik wat verkeerd zeg, komt mss door de honger :p
 
1 aug 2011
4.659
53
Nee hoor, geen probleem musti!! Zoals just a boy ook al zegt, misschien trouw ik wel met een ait wayagher, I can`t tell. Tijd zal het ons leren, ik vind niks erg!! Als ik maar gelukkig ben en niet hoef te werken!!
 
6 feb 2011
5.829
132
Nee hoor, geen probleem musti!! Zoals just a boy ook al zegt, misschien trouw ik wel met een ait wayagher, I can`t tell. Tijd zal het ons leren, ik vind niks erg!! Als ik maar gelukkig ben en niet hoef te werken!!

Alleen maar respect voor je en inshallah zul je krijgen wat je wenst!
 
1 aug 2011
4.659
53
Incha allah en ik hoop jij en de rest van de leden van Rkempo ook.. Ik gun het iedereen van harte!! Misschien worden we allemaal wel buren in Rkempo!!

Ik krijg echt honger van die burger a just a boy!!! Moet dat..?? Hele dag denk ik niet aan eten en dan ga je zoiets plaatsen!!

Alleen maar respect voor je en inshallah zul je krijgen wat je wenst!
 
Bovenaan