Jongemannen, een vraagje.

6 feb 2011
13.473
66
je doet me denken aan dat liedje ac hahaha kom op konijntje kom maar wiebele :p hahahahhahahaha!! moest r ff uit!

Kom maar Samiraaah kom maar wiebele wiebeleeee.

AC eh ska sfedgedaye thanita! schaam je je een beetje.. ben 10 jaar ouder dan jouw hea!

Oewps! Sorry sorry lieverd. Je bent al 10 jaaaar ouder dan me. Was k ff vergeten;$. Maar ik heb hier een rij rkempo-heren die wel een koppie groter dan jou zijn. Mannen, vrijwilliger?S:). Help onze Ac'tje tog eens mee. Anders word ze door haar zus gemept.
 
26 feb 2011
273
2
Kom maar Samiraaah kom maar wiebele wiebeleeee.



Oewps! Sorry sorry lieverd. Je bent al 10 jaaaar ouder dan me. Was k ff vergeten;$. Maar ik heb hier een rij rkempo-heren die wel een koppie groter dan jou zijn. Mannen, vrijwilliger?S:). Help onze Ac'tje tog eens mee. Anders word ze door haar zus gemept.

Sbah iekiethem weha... eh ska itheim ennieg! k kom naar beneden!

En ik hoef geen man! k wil een BOER.. knoop dat maar goed in jouw kleine miezerige oortjes:happy:
 
1 mrt 2011
477
2
Jongemannen we komen op een leeftijd waar we vroeg of laat het huwelijk in zullen stappen en Inshallah zal Allah het ons makkelijk maken.

Maar ik zit met een vraag en de meisjes mogen ook reageren.
Wat als je getrouwd met een onbekende die je pas een maandje kent. Zouden we dan op huwelijksnacht direct geslachtsgemeenschap moeten hebben of maakt het eigenlijk niet zoveel uit?

Wat denken jullie erover?

Vroeger in rkempo werden ze als koeien in een kamer gestopt en lieten ze aan hun lot over wat ik als man angstaanjagend vind. Hoort het echt zo of zie ik spoken?


tip; trouw met een meid waar je geen relatie mee hebt gehad!
 
6 feb 2011
5.829
132
tip; trouw met een meid waar je geen relatie mee hebt gehad!

Hihi leuke tip, verklaar u nader?
Een relatie is sowieso nergens voor nodig maar pakt je moet toch effe contact met haar hebben voor je met haar trouwt?
 
30 mrt 2011
3.288
38
een relatie kan ook wel goed zijn voor het huwelijk. dan weet je tenminste wat ej kunt verwachten van elkaar
 
1 mrt 2011
477
2
Hihi leuke tip, verklaar u nader?
Een relatie is sowieso nergens voor nodig maar pakt je moet toch effe contact met haar hebben voor je met haar trouwt?

een relatie aangaan met een meisje/jongen is zowiezo fout, je wordt dan zahma verliefd op elkaar etc allemaal onzin. Je gaat van je vrouw echt houden, en echt verliefd op haar raken als je met haar geen relatie hebt gehad. Als een meisje/jongen nooit een relatie hebben gehad, hebben ze meer zin in hun huwelijk dan bedoel ik met het elkaar leren kennen, en hoe hij/zij is.
Maar als een koppel een relatie hebben van 3 jaar en dat ze daarna trouwen, dan hebben ze allebei geen zin meer en dit meen ik echt. en als eind gaat de man in twijfels raken en de vrouw ook en waarom? Heeft haar man een eerder relatie gehad? Was hij maagd ? En de man gaat ook zo denken. Dus dat relatie gedoe is echt nooit goed en het dient voor niets!
Echte liefde ontstaat wanneer je bent getrouwd samen zonder wat te flikken voor je huwelijk, en onder een dak woont =)

Je zal nu denken; tazz wat denkt zij bij mij gaat dat niet zo. Bij mij gaat het niet mis.
Maar als t in het begin niet mis gaat, gaat het mis midden in een huwelijk..
 
26 feb 2011
1.573
18
Haha. Ik hoop dat ik ook mag reageren. Al heb ik niet zoveel ervaring in dat soort dingen. Musti, je moet het gewoon laten gaan.
Je hoeft heus niet na je trouwdag thuis te komen en kaboem het bed in te springen met elkaar. Je kan wel een paar dagen, misschien
zelfs weken wachten. Ik zou zeggen, praat een beetje met elkaar op die nacht. En wie weet. Misschien slaat de vonk over en wie
weet wat er daarna allemaal gaat gebeuren ;)

AYHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY.!!! kijk wie er reageert...
A tamchount ga met poppen spelen..;)
 
6 feb 2011
5.829
132
een relatie aangaan met een meisje/jongen is zowiezo fout, je wordt dan zahma verliefd op elkaar etc allemaal onzin. Je gaat van je vrouw echt houden, en echt verliefd op haar raken als je met haar geen relatie hebt gehad. Als een meisje/jongen nooit een relatie hebben gehad, hebben ze meer zin in hun huwelijk dan bedoel ik met het elkaar leren kennen, en hoe hij/zij is.
Maar als een koppel een relatie hebben van 3 jaar en dat ze daarna trouwen, dan hebben ze allebei geen zin meer en dit meen ik echt. en als eind gaat de man in twijfels raken en de vrouw ook en waarom? Heeft haar man een eerder relatie gehad? Was hij maagd ? En de man gaat ook zo denken. Dus dat relatie gedoe is echt nooit goed en het dient voor niets!
Echte liefde ontstaat wanneer je bent getrouwd samen zonder wat te flikken voor je huwelijk, en onder een dak woont =)

Je zal nu denken; tazz wat denkt zij bij mij gaat dat niet zo. Bij mij gaat het niet mis.
Maar als t in het begin niet mis gaat, gaat het mis midden in een huwelijk..

Je hebt volkomen gelijk. Ik weet niet of je de term "bekend maakt bemind" kent van Zajons. Dit betekent dat ook al haat je iets als je er elke dag mee in aanraking komt ga je ervan houden. Zo is het ook met de huwelijk, je trouwt met een onbekende en later ga je ervan houden.
Maar je hebt me denk ik verkeerd verstaan, een relatie van 3 jaar is gewoon spelen. Dat is chitan die met je gevoelens speelt enz. Het gaat me er om dat je die persoon een maandje goed leert kennen voor je effectief de papieren tekent. Of wil je uw man pas op huwelijksnacht tegenkomen?
 
Bovenaan