Jongemannen, een vraagje.

1 dec 2011
12.067
53
Ik wil pas mijn man leren kennen als hij langs mijn vader is geweest en met toestemming van mn ouders, dus gwn een paar gesprekjes ofso en dan pas definitief een huwelijksacte ondertekenen. Dat is bij iedereen anders maar ik zou er niet te lang mee wachten, gwn liever halal zodra je denkt van dit is m, gelijk op papieren trouwen dan is hij tenminste halal voor je.

Ik weet het een boerse gedachten maar zo denk ik erover :$

Yeah! Nog eentje die er het zelfde over denkt als mij!
 
30 okt 2011
1.619
11
Het gedachte is echt engg:(



wat is er zo eng aan?? achteraf ga je zeggen was dit het... ik vind dat mensen overdrijven betreft huwelijksnacht etc.. mensen worden snel bang voor wat weet ik niet. Je wilt tog trouwen jaa dan wil je niets liever dan met je man samen slapen en wakker worden daar is neits engs aan
 
31 okt 2011
9.005
53
Haha scary inderdaad, gwn zijn ding laten doen dan komt het wel goed.
Alhoewel we die dag zeker wel helemaal KAPOET zullen zijn van het feest, dan denken we volgens mij alleen maar aan slapen.
Maar ik zou er niet te lang mee wachten, hahaha je mag eindelijk....:$

:giechel:
 
1 dec 2011
12.067
53
wat is er zo eng aan?? achteraf ga je zeggen was dit het... ik vind dat mensen overdrijven betreft huwelijksnacht etc.. mensen worden snel bang voor wat weet ik niet. Je wilt tog trouwen jaa dan wil je niets liever dan met je man samen slapen en wakker worden daar is neits engs aan

Klopt! Maar ik denk dat het komt door dat mensen bang worden gemaakt...de meiden zeggen tegen elkaar van het gaat echt pijn doen! Je zal flink gaan schreeuwen!
Voor de mannen zal er ook wel een verhaaltje zijn... de angst komt van de shaitan. Er is een gebed dat verricht moet worden voor dat men aan het gemeenschap gaat beginnen...het bestaat uit 2rak'aat. Ik zal het opzoeken en inshaAllah met jullie delen.
 
31 okt 2011
9.005
53
Sluit je eigen gewoon op in de douche, na flink aantal keren kloppen wordt hij toch moe en kruipt ie in bed en jij kruipt dan stiekem naast hem...slaap lekker haha

Haha wa saffie, bespring m gewoon joh hahahaha



Glapje, laat je gewoon door je gevoelens leiden
 
25 nov 2011
1.020
7
hahahah..

En jah we zijn idd kapot moe, dus gaat moeilijk toch.. Hahah direct? Van mij mag het pas na een week? Maar ze zeggen dat het liefs zo snel mogelijk gebeurt..
 
1 dec 2011
12.067
53
Haha scary inderdaad, gwn zijn ding laten doen dan komt het wel goed.
Alhoewel we die dag zeker wel helemaal KAPOET zullen zijn van het feest, dan denken we volgens mij alleen maar aan slapen.
Maar ik zou er niet te lang mee wachten, hahaha je mag eindelijk....:$

:giechel:

Geloof mij ik zal aan alles denken behalve slapen haha, zenuwen gaan echt wel een rol spelen. Dat spreekt voor zich, als dame ben je niet gewend je eigen bloot te stellen en je hebt altijd goed over je zelf gewaakt. Uit eindelijk zul je het met de man van je leven gaan moeten delen, wennen zal stap voor stap gaan inshaAllah.
 
31 okt 2011
9.005
53
Klopt! Maar ik denk dat het komt door dat mensen bang worden gemaakt...de meiden zeggen tegen elkaar van het gaat echt pijn doen! Je zal flink gaan schreeuwen!
Voor de mannen zal er ook wel een verhaaltje zijn... de angst komt van de shaitan. Er is een gebed dat verricht moet worden voor dat men aan het gemeenschap gaat beginnen...het bestaat uit 2rak'aat. Ik zal het opzoeken en inshaAllah met jullie delen.

Klopt idd, zo pijnlijk zal het vast niet zijn als je maar goed behandeld wordt.
Ik bedoel er zijn zoveel mensen die zelfs een zonde begaan voor die daad, zo erg zou het niet kunnen zijn denk ik.
 
30 okt 2011
1.619
11
Klopt! Maar ik denk dat het komt door dat mensen bang worden gemaakt...de meiden zeggen tegen elkaar van het gaat echt pijn doen! Je zal flink gaan schreeuwen!
Voor de mannen zal er ook wel een verhaaltje zijn... de angst komt van de shaitan. Er is een gebed dat verricht moet worden voor dat men aan het gemeenschap gaat beginnen...het bestaat uit 2rak'aat. Ik zal het opzoeken en inshaAllah met jullie delen.



jaa klopt en vervolgens na het gebed een dua inderdaad...Je hoeft echt nergens bang voro te zijn, het is meer de zenuwen daarom is belangrijk om op je gemak te voelen doen wat je wilt en niet als een stijve hark stil blijven staan. Maar gwn lekker in je vel voelen
 
31 okt 2011
9.005
53
hahahah..

En jah we zijn idd kapot moe, dus gaat moeilijk toch.. Hahah direct? Van mij mag het pas na een week? Maar ze zeggen dat het liefs zo snel mogelijk gebeurt..

WEEK! :eek:
hahaha iemand heeft je volgensmij echt bang gemaakt, je moet niet trouwen als je er niet klaar voor bent. Het is weel een plicht waar je je aan moet houden, je mag je man niet weigeren snappie. Gwn vertrouwen op hem.
 
Bovenaan