vrouw en werk? Hoe denken de mannen daarover?

1 aug 2011
4.659
53
Tuurlijk mag je mij de hand komen vragen.. Maar dan moet je ook terug willen naar RKEMPO...
 
6 feb 2011
5.829
132
in rkempo zag ik iedereen met een wasmachine vriend. rkempo is luxe geworden, de vrouwen daar zijn chill, smeren zichzelf in met nivea en zonnecreme

haha ik weet niet in welke rkempo jullie leven maar altans niet in het mijne waar ze het nog echt moeilijk hebben.
 
15 feb 2011
1.185
14
Tuurlijk mag je mij de hand komen vragen.. Maar dan moet je ook terug willen naar RKEMPO...

hangt vanaf.. als je daar ook mac donalds heb in rkempo. en als je echt mooi bent, mooi figuurtje hebt, dan heb ik niks anders nodig. dan leef ik zelfs in grot met jou hahaha
 
1 aug 2011
4.659
53
Ik ben pure marokaanse schoonheid... en ik doe iedereen verbazen...!!!

In een grot is beter, onder de grond is namelijk cool.. zullen we dat doen nigh?
 
6 feb 2011
5.829
132
hangt vanaf.. als je daar ook mac donalds heb in rkempo. en als je echt mooi bent, mooi figuurtje hebt, dan heb ik niks anders nodig. dan leef ik zelfs in grot met jou hahaha

Een vrouw word je beu hoor, al is ze jeniffer lopez. Het gaat om haar karakter en geduld kunnen hebben in het leven. Wereldse schoonheid is niks vergeleken met die van het hiernamaals.
 
1 aug 2011
4.659
53
Dat is inderdaad zo Musti, als je nou allebei hebt, dan heb je een wereldvrouw voor zowel hier als in het hiernamaals..
 
6 feb 2011
5.829
132
Dat is inderdaad zo Musti, als je nou allebei hebt, dan heb je een wereldvrouw voor zowel hier als in het hiernamaals..
Schoonheid is een bijzaak en schoon meegenomen, maar mannne die hun vrouwen uitkiezen omwille van hun schoonheid zijn ezels.
 
1 aug 2011
4.659
53
Ja, maar veel mensen zijn gewoon zo, ze weten niet beter. Iedereen wil wel iemand die er goed uit ziet en vaak hebben ze niet door dat achter die schoonheid een zwart hart of erger nog geen hart schuilt...
 
15 feb 2011
1.185
14
Ik ben pure marokaanse schoonheid... en ik doe iedereen verbazen...!!!

In een grot is beter, onder de grond is namelijk cool.. zullen we dat doen nigh?

ik ben benieuwd hoe mooi je wel niet bent.. awied foto enem awied.

jaa zeker gaan we dat doen, onder de grond lekker met elkaar / van elkaar genieten
 
15 feb 2011
1.185
14
Schoonheid is een bijzaak en schoon meegenomen, maar mannne die hun vrouwen uitkiezen omwille van hun schoonheid zijn ezels.

schoonheid is belangrijk man. misschien ga ik haar zat worden, maar een lelijke vrouw ga ik wel eerder zat worden hahaha
 
1 aug 2011
4.659
53
Whahaha,,, mijn foto?? Dream on boy!! Mijn schoonheid zal je pas zien als je voor mijn deur staat om met mij te trouwen!! Eerder zal het feestje op rkempo niet doorgaan voor jouw!!
 
6 feb 2011
5.829
132
schoonheid is belangrijk man. misschien ga ik haar zat worden, maar een lelijke vrouw ga ik wel eerder zat worden hahaha

hahaa je bent nog jong precies, als je met u vrouw slaapt hé, ze mag zelfs zo lelijk als de nacht zijn, je zult gek van haar zijn
 
15 feb 2011
1.185
14
Whahaha,,, mijn foto?? Dream on boy!! Mijn schoonheid zal je pas zien als je voor mijn deur staat om met mij te trouwen!! Eerder zal het feestje op rkempo niet doorgaan voor jouw!!

hahaha ze3ma ik trap daar in? ik ken veel meisjes die eerst zeiden dat ze zo prachtig waren en zich zelfzelf allemaal ophemelen. Maar als die date dan eenmaal aanbreekt, dan valt het allemaal wel mee hahaha
 
15 feb 2011
1.185
14
hahaa je bent nog jong precies, als je met u vrouw slaapt hé, ze mag zelfs zo lelijk als de nacht zijn, je zult gek van haar zijn

nee broeder ik niet man. ze moet wel gewoon lekker zijn. anders ga ik niet met haar kunnen leven. ik heb hoge eisen haha maar dan krijgt ze ook wel wat :p
 
1 aug 2011
4.659
53
ik hoor je date zeggen? wesh ken jij niet lezen? ik doe niet aan date-taferelen..!! Je hoeft nergens in te trappen.. en je hoeft mij ook niet met al je vriendinnetjes te vergelijken.. ik ben ik en zij zijn hunzelf... Ik weet hoe ik eruit zie en wie ik ben en waar ik voor sta...
 
Bovenaan