Ait Wayagher Streng / Gierig ??

5 mrt 2011
6.164
21
Klopt niet eens & overal iser wel iemand gierig niet alleen aitwayaghers.
ait wayagher zijn de rif soussies :p

we kraken ze niet af latifa, respect voor ait wayagher. Maar we mogen er toch over praten, vooral als het een beetje klopt :p
 
3 feb 2011
2.199
34
ik weet dat ik door deze topic veel ruzie / arwina op mn kop krijg. Maar ik hou van rwina. doorbreek graag de stilte en taboes zijn er niet voor mij. Daarom wil ik het dossier: 'Ait wayagher streng ' openen.

Ik hoor dat gewoon zo vaak!! Er moet toch een kern van waarheid zijn!!

ik hoor vaak dat ait wayagher graag ruzie maken, losse handjes hebben en gierig zijn als het om geld gaat. Niet om het huizen/grond kopen, maar om het boodschappen doen op de markt.

Er zijn hier veel ait wayagher, dus leg me eens uit wat hier wel en niet van klopt. En graag eerlijk zijn, look into the mirror and tell me what you see.. tell me the truth.. the whole truth. nothing but the truth.


ps: ik wil hier geen ruzies!


Heerlijk man, al die commentaar over aitwayagher, .. ik word er zo blij van.
Er is altijd wel wat over de aitwayaghers te zeggen .. dat is gewoon een kern van jarloerzie, .. altijd wel een babbel over ons.

Streng zijn wij al helemaal niet .. dat was toen die tijd waar onze lieve ouders opgegeroeit waren.

Nou wat hebben wij over de ait temsamane te zeggen .. ik zeg eerlijk ik ken veel aitamsamane het zijn net 'SLOEBERS' ..

& Mevrouw mataslia, nou over de ibdarsen moeten wij al helemaal niet over praten, jullie staan bekend als slechte berbers, drugsdealers,
laten hun vrouw stikken en komen 's nachts thuis.

Nou Samir noem jij je zelf een admin, Goshie toch .. je zegt Ik hou van rwina, en 3lach ps: ik wil geen ruzie, ... je zoekt er zelf om
 
3 feb 2011
2.199
34
Zoals ik altijd zeg 'Life is full of fake People' ..


Boos dat wij hier in de meerder heid zijn, Je moet er gwn tegen kunnen simpel. Ik d8 dat dit een site was waar ieder berberse welkom is en er geen onderscheidt wordt gemaakt, nou zoals ik nu zie wordt er eerder een onderscheidt gemaakt en zelf door een ADMIN, Hhahahaha ..
 
3 feb 2011
2.199
34
Altijd die commentaar hier over, **********, nou sorry hoor dit is veel erger, en Admin samir beheer je site goed, of anders stop er beter mee.
 
5 mrt 2011
6.164
21
allemaal jaloezie. ik hoor nu ook echt teveel over aitwayaghers hou daar kr mee op wat kunnen wy daar aan doen dat wij in meerderheid zijn !!!!!
 
3 feb 2011
2.199
34
Altijd die commentaar hier over, **********, nou sorry hoor dit is veel erger, en Admin samir beheer je site goed, of anders stop er beter mee. Als ik hiervoor een BAN krijg moet je die geven .. want komen zal ik toch niet meer doen.
 
1 aug 2011
4.659
53
Ben je uitgeblazen?? Soo eey...!! Mensen maken hier overtoeren als ze honger hebben!!!
Waarom moet je Samir aanvallen? Het is maar een topic en het is maar een stelling. Wat is dat voor kinderachtig gedrag?
Er is geen enkel onderscheid, je mag het over verschillende stammen hebben op deze site en als hij het over de aith wayagher wil hebben, dan is dat zijn goed recht. jammer hoor zo`n reactie.

En over ibdarsen, Ik ga er niet op in!!

Zoals ik altijd zeg 'Life is full of fake People' ..


Boos dat wij hier in de meerder heid zijn, Je moet er gwn tegen kunnen simpel. Ik d8 dat dit een site was waar ieder berberse welkom is en er geen onderscheidt wordt gemaakt, nou zoals ik nu zie wordt er eerder een onderscheidt gemaakt en zelf door een ADMIN, Hhahahaha ..
 
3 feb 2011
2.199
34
Ik woon hier, in dit verotte wijk K-eiland, het stik hier van de ibdarsen, .. pff allatief wat een voorschutheid dat ze voor hun eigen volk zetten. Niet te geloven.
 
3 feb 2011
2.199
34
Ben je uitgeblazen?? Soo eey...!! Mensen maken hier overtoeren als ze honger hebben!!!
Waarom moet je Samir aanvallen? Het is maar een topic en het is maar een stelling. Wat is dat voor kinderachtig gedrag?
Er is geen enkel onderscheid, je mag het over verschillende stammen hebben op deze site en als hij het over de aith wayagher wil hebben, dan is dat zijn goed recht. jammer hoor zo`n reactie.

En over ibdarsen, Ik ga er niet op in!!


Meid het is geen topic dit is een topic waar ze naar ruzie zoeken. Een echte topic ziet er veel anders uit. Je gaat er niet op omdat je weet dat de waarheid gesproken wordt.
 
6 feb 2011
5.829
132
ait wayegher zijn wel streng in het algemeen, nu sara en thamshoeenta hier zijn toch wel een bewijs dat wij ook schone vrouwen hbben want ze zijn echt om op te eten. Haha thamshoenta hou je in, ze bedoelen het niet verkeerd
 
Bovenaan