Jongemannen, een vraagje.

1 dec 2011
12.067
53
Klopt idd, zo pijnlijk zal het vast niet zijn als je maar goed behandeld wordt.
Ik bedoel er zijn zoveel mensen die zelfs een zonde begaan voor die daad, zo erg zou het niet kunnen zijn denk ik.

Allahoe 3lam, dat het pijn gaat doen zal zo ie zo zijn zoals men hoort. Maar hoe erg het is verschilt kwa persoon en natuurlijk speelt man daar ook een groot rol bij. Na dat het gebeurd is een flinke zoen en je bent het zo vergeten! haha:p
 
1 dec 2011
12.067
53
jaa klopt en vervolgens na het gebed een dua inderdaad...Je hoeft echt nergens bang voro te zijn, het is meer de zenuwen daarom is belangrijk om op je gemak te voelen doen wat je wilt en niet als een stijve hark stil blijven staan. Maar gwn lekker in je vel voelen

InshaAllah gewoon in die lieve oogjes kijken haha
 
31 okt 2011
9.005
53
Allahoe 3lam, dat het pijn gaat doen zal zo ie zo zijn zoals men hoort. Maar hoe erg het is verschilt kwa persoon en natuurlijk speelt man daar ook een groot rol bij. Na dat het gebeurd is een flinke zoen en je bent het zo vergeten! haha:p

haha nishan, en als ik de kersverse bruidjes mag geloven zijn ze daarna niet bij elkaar weg te slaan. :giechel:
7x aandacht per dag :eek:
 
25 nov 2011
1.020
7
hahahah ik ben echt een seut!!

Bang zijn is idd voor niks nodig, het is eigenlijk belachelijk dat ik me zo voel, maar toch is het zo hahaha. en het komt echt door de verhalen die de ronde doen en gewoon door het feit dat je daar helemaal.. hahah wajaaw. Het komt wel goedd inshallah!!

Jaah heb van dat gebedje gehoord, moet iedereen zekerr doen..
 
25 nov 2011
1.020
7
en het hangt natuurlijk ook van de man af eh .. Hopelijk behandelt hij me zacht en liefdevol :$
 
31 okt 2011
9.005
53
en het hangt natuurlijk ook van de man af eh .. Hopelijk behandelt hij me zacht en liefdevol :$

Insha'allah, elk meisje schaamt zich wel das begrijpelijk vooral als je net als ons nooit een relatie hebt gehad.
Ghair insha'allah
 
30 okt 2011
1.619
11
ahahahha meiden tog jullie komen zwaar wat te kort!!!

- hou je daar niet mee bezig johhh het komt wel en voor je het weet is het zo voorbij allemaal en loop je rond in je blote kont omdat je zo erg aan elkaar gewend raakt duss mensen komt goedd isnchAllah
 
25 nov 2011
1.020
7
Insha'allah, elk meisje schaamt zich wel das begrijpelijk vooral als je net als ons nooit een relatie hebt gehad.
Ghair insha'allah

Insha' Allah!!

Jah idderdaad we hebben amper ooit gekust, laatst staan dat.. Maar het is zo voorgeschreven in de islam, dus het zal wel goed komen met ons hihih;)
 
31 okt 2011
9.005
53
Mana conditie hahaha, meneertje doet het werk. Wij gaan alleen genieten:eek:



Oke dames bedtijd! haha

hahaha boehlied shem, dat gaat gauw vervelen hahaha
(ze3ma ik weet waar ik over praat :giechel:)
De vrouwtjes mogen ook meedoen hoor :$ haha
gwn 7x perdag en je hebt binnen no time een geweldig strake buikje hihi


Inderdaad bedtijd dames!!!
 
1 dec 2011
12.067
53
hahaha boehlied shem, dat gaat gauw vervelen hahaha
(ze3ma ik weet waar ik over praat :giechel:)
De vrouwtjes mogen ook meedoen hoor :$ haha
gwn 7x perdag en je hebt binnen no time een geweldig strake buikje hihi


Inderdaad bedtijd dames!!!


hahahha safi ska atamshoumt dit is het mannenhoekje haha
 
Bovenaan