Taartentopic!!!

16 apr 2011
6.315
77
Ja lief ik heb gewoon meel gebruikt.

Ik had dus bezoek gisteren, ze geloofde niet dat ik hem had gemaakt.
Hij smaakte naar brownies volgens hun en de smaak was heel goed.
En de kokos aan de zijkant geeft het iets extras.
Ik was trouwens bang dat de pure choco te sterk zou zijn, maar dat was helemaal niet het geval haha!

Bedankt trouwens voor het delen van het recept

SERIEUS!!! Wauw!! dan is die bij jou heeeeel goed gelukt.. Trouwens ik heb een vraagje, hoe heb jij het glazuur gemaakt? Want toen ik het suikerwater bij het gesmolten chocola toevoegde werd de chocola en dikke brij en gelukkig had ik veel pure chocola ingeslagen en toen heb ik die gesmolten erop gedaan...

idd hij was niet sterk met de pure chocola!!!
 
13 nov 2011
2.006
18
Ik had gewoon het water en suiker zeker 5 min gekookt op laag vuurtje. Choco au bain mari gesmolten en toen in het heete suikerwater gemengd met een vork. Daarna gewoon uurtje in de koelkast toen zag hij er goed uit. Daarvan heb ik geen foto toen tie verstevigd was. En de choco had ik met beetje melk gesmolten.

Ja hmdl was echt blij dat het niet mislukte.
 
13 nov 2011
2.006
18
In de glazuur heb ik niet zoveelk gram hgedaan als het recept ik heb een halve reep gebruikt van 100 gram. Dus 50 gram maar. Was echt bang dat het sterk zou uitkomen
 
16 apr 2011
6.315
77
In de glazuur heb ik niet zoveelk gram hgedaan als het recept ik heb een halve reep gebruikt van 100 gram. Dus 50 gram maar. Was echt bang dat het sterk zou uitkomen

Ik heb het suikerwater maar weggelaten en ik heb gwn de hoeveelheden aan chocola aangehouden en dan nog was die ook niet sterk!!!
 
13 nov 2011
2.006
18
Hmdl, klopt want de cake is ook nie sterk lijkt op choco brownies..
Je proeft dan alleen het krokante laagje dus het glazuur dat beetje machtig is.

Ik ben geen choco fan drm heb ik ook beetje verminderd.. Ik krijg gauw hoofdpijn van pure chocolade.
Maar deze taart is in herhaling vatbaar!
 
16 apr 2011
6.315
77
Hmdl, klopt want de cake is ook nie sterk lijkt op choco brownies..
Je proeft dan alleen het krokante laagje dus het glazuur dat beetje machtig is.

Ik ben geen choco fan drm heb ik ook beetje verminderd.. Ik krijg gauw hoofdpijn van pure chocolade.
Maar deze taart is in herhaling vatbaar!

Ik heb er persoonlijk geen problemen met pure chocolade dat verwerkt is... Het is bovendien goed voor je hart!!!
Deze taart is zeker voor herhaling vatbaar en dat zeiden mijn zusjes ook!!
 
13 nov 2011
2.006
18
Inchaallah lief.

Klopt pure choco en drop is goed voor je hartje haha!
En trouwens het water en de suiker..
Ik heb de helft genomen ook van t suiker..

Alles op gevoel gedaan.

Maar trouwens klopte jj de eiwite met de suiker tot een stevige schuim?
 
16 apr 2011
6.315
77
Inchaallah lief.

Klopt pure choco en drop is goed voor je hartje haha!
En trouwens het water en de suiker..
Ik heb de helft genomen ook van t suiker..

Alles op gevoel gedaan.

Maar trouwens klopte jj de eiwite met de suiker tot een stevige schuim?

Jah ik heb het eiwit idd tot een stevige schuim geklopt en daarna het eigeel-chocolade mengsel erbij gevoegd en zoals jij eerder vermelde het was net chocomousse!!!!
 
13 nov 2011
2.006
18
Heerlijk!

Ohja die geur van dietaart ruikte door heel de koelkast heerlijk!
Als de koelkast deur open ging, kwam da heerlijke geur in me neus terecht haha!

Jaa volgens mij is dit bijna een zelfde vergelijkbare recept net als chocomouse alleen dan zonder het meel en het laten stollen
 
8 mrt 2012
10
0
Wat een leuk topic!!

Weet iemand misschien hoe je hier foto's kan plaatsen? Kan ik foto's van mij zelf gemaakte taarten plaatsen, mochten jullie dat willen?
 
1 dec 2011
12.067
53
Wat een leuk topic!!

Weet iemand misschien hoe je hier foto's kan plaatsen? Kan ik foto's van mij zelf gemaakte taarten plaatsen, mochten jullie dat willen?

Ja dat zouden wij zeker willen!

Via TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting kun je je foto uploaden en dan de tweede link hier plaatsen. Dat is die tussen
 
Bovenaan